ОПРАВЕНО:Троп-троп,мондеото се разтропа...
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ОПРАВЕНО:Троп-троп,мондеото се разтропа...
Братоци,след тези ледове и дупки по пътя почна да тропа мондито от пред,Вчера посетих сервиз.Питам ги какво е за да си правя сметка-ново ли,втора употреба ли,оригинално ли,менте ли
Носачи ,тампони,шарнири,биалетки ...
Мастера ми вика:Ми почваме ли го или ще питаш само?
Ми викам кажи какво е ,колко ще струва труда и кога ще стане.
Он ми вика Ми аз Ванга да не съм.
Разклатихме колелото,ми няма луфт,биалетките са сменяни есента.Според мен са тампони на стабилизиращата щанга или на носача.
Какво сменяте най често като се разтропа?
Пояснявам :тропането се усеща и чува когато колата се движи бавно(чува се чук-чук),дори и на гладък път когато навия рязко волана на ляво на дясно пак се чува чук-чук.

Носачи ,тампони,шарнири,биалетки ...
Мастера ми вика:Ми почваме ли го или ще питаш само?
Ми викам кажи какво е ,колко ще струва труда и кога ще стане.
Он ми вика Ми аз Ванга да не съм.
Разклатихме колелото,ми няма луфт,биалетките са сменяни есента.Според мен са тампони на стабилизиращата щанга или на носача.
Какво сменяте най често като се разтропа?
Пояснявам :тропането се усеща и чува когато колата се движи бавно(чува се чук-чук),дори и на гладък път когато навия рязко волана на ляво на дясно пак се чува чук-чук.
Последна промяна от mrdds на 25 яну 2008, 14:15, променено общо 1 път.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако биалетките са здрави погледни тампончетата на стабилизиращата щанга. Хващаш щангата и клатиш - не трябва да има луфт при двете тампончета. Лошото е, че трядно се сменят, защото трябва да се повдигне двигателя. Ако тампончетата са здрави виж шарнирите и късите курмилни накрайници (външните - те се подменят с по-голяма честота от вътрешните).
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
накрайници на кормилна щанга. щом ти тропа като завъриш волана...
ама ако "майстора" не може да ми диагностицира проблема и ми каже "да не съм Ванга" ще го изпращоля с най-големия ключ
...два пъти!
иначе аз правя така:
отивам при стендаджията и той си ми казва какво да купя, купувам, сменям и ако трябва отивам пак при него на стенд.
ама ако "майстора" не може да ми диагностицира проблема и ми каже "да не съм Ванга" ще го изпращоля с най-големия ключ

иначе аз правя така:
отивам при стендаджията и той си ми казва какво да купя, купувам, сменям и ако трябва отивам пак при него на стенд.
"It's a triumph of handling over power!"


- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Може да са дори и тампони на амортисьори, макар че е малко вероятно.
Аз съм за тампони на стабилизираща. Ходи до Хеед-91 и си купи полиуретанови. 60тина лв. са двата. Купуваш веднъж и години не ги сменяш, че аз на годината сменям тези 2 грозни тампона и още ме е яд, че не купих такива да забравя.
Биалетки също е вариант.
На носача не са ми хлопали, но колата беше толкова безподобно нестабилна, че не е истина, така че малко вероятно.
Кормилни накрайници... трябва да имаш бая луфт на кормилото.
Залагам на биалетки или на ст.щанга, като повече ми клони към щангата.
Аз съм за тампони на стабилизираща. Ходи до Хеед-91 и си купи полиуретанови. 60тина лв. са двата. Купуваш веднъж и години не ги сменяш, че аз на годината сменям тези 2 грозни тампона и още ме е яд, че не купих такива да забравя.
Биалетки също е вариант.
На носача не са ми хлопали, но колата беше толкова безподобно нестабилна, че не е истина, така че малко вероятно.
Кормилни накрайници... трябва да имаш бая луфт на кормилото.
Залагам на биалетки или на ст.щанга, като повече ми клони към щангата.


- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
колата е стабилна,няма проблеми,само като карам бавно и минавам през кръпки по пътя се чува трак трак,същото се чува и като в движение(с 20км/ч) взема да криволича на ляво надясно.Не е от карета защото на място няма шум.При висока скорост не се усеща да има чукане,може би трябва да се заема аз със ситуацията.
Какви са тези полиуретанови тампони
и те 60лв двата ли са?
аз оригиналните на ескорта ги купих на половина...?
Има ли смисъл от тях?
По скоро се интересувах какво се скапва най бързо-тампони,биалетки,шарнири,вътрешни тампони на носача,амортисьор,лагер на макферсона.
Какви са тези полиуретанови тампони

и те 60лв двата ли са?
аз оригиналните на ескорта ги купих на половина...?
Има ли смисъл от тях?
По скоро се интересувах какво се скапва най бързо-тампони,биалетки,шарнири,вътрешни тампони на носача,амортисьор,лагер на макферсона.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тампоните от този материал са най-издръжливи. Представи си на Гранада, ако не е с такива колко пъти ще се сменят на година. За пример ще ти дам моя болид- сложих "някви" 5-6 лева някъде бяха- талянски. Издържаха около няма и година. Вече трябва пак да се сменят. Другите тампони са много "дървени" нямат еластичността на тези полиуреновите. Като ги погледнещ материала е някакси като на люспи.mrdds написа:.....................
Какви са тези полиуретанови тампони![]()
и те 60лв двата ли са?
аз оригиналните на ескорта ги купих на половина...?
Има ли смисъл от тях?
..................

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Реактивната щанга не е ли биалетката? Другото е стабилизираща щанта, която минава под целия двигател?schrack написа:Това пукане дето го говориш е за мен тампони на реактивната щанга ..
И аз имам някакъв подобен проблем. Ще следя и твоята тема.
В моя случай се съмнявам за тампони н а стабилизиращата щанга!
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
утре сутрин ще се опитам да я вкарам в сервиз.
според мен са вътрешните тампони на носача,на предишните ескорти съм сменял тампони на стабилизиращата щанга,но при тях симтпома беше скърцане,и в последствие глухо тупкане при преминаване през неравности.
Сега е чукане на метал и ако не се смени тампона навреме ще сменям и шарнири.
Утре ще пиша реални резултати,защото сега са само предположения.
според мен са вътрешните тампони на носача,на предишните ескорти съм сменял тампони на стабилизиращата щанга,но при тях симтпома беше скърцане,и в последствие глухо тупкане при преминаване през неравности.
Сега е чукане на метал и ако не се смени тампона навреме ще сменям и шарнири.
Утре ще пиша реални резултати,защото сега са само предположения.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Всичко е ок вече,оказа се разхлабена гайка на биалетката, на която от тропането се е износила оста и практически здрава биалетка става негодна.След оглед големия тампон на носача беше разцепен,така,че предприехме смятата им.Като извадихме носача реших да сменяме и малкия тампон тъй и тъй сме свалили да се сменя всичко.
Крайната сметка:
Труд за ляво и дясно колело:60лв
Тампони 2бр големи Motorcraft
Тампони 2бр.малки Motorcraft
Биалетка 1бр. турска-Ас метал...или нещо подобно(Моторкрафта е 89лв
)
общо части:91лв
Крайната сметка:
Труд за ляво и дясно колело:60лв
Тампони 2бр големи Motorcraft
Тампони 2бр.малки Motorcraft
Биалетка 1бр. турска-Ас метал...или нещо подобно(Моторкрафта е 89лв

общо части:91лв
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Точно да пиша и ти си решил проблема. При мен беше същото - биелетки на 2000-3000 километра , а тропа страшно много.Отивам в сервиза и едната - дясната се развила гайката - само я притегнаха - и готово - няма да тропа.От какво обаче се е получило това...дали не са я затегнали добре - в МотоПфое ги сменях !!!mrdds написа:Всичко е ок вече,оказа се разхлабена гайка на биалетката, на която от тропането се е износила оста и практически здрава биалетка става негодна.След оглед големия тампон на носача беше разцепен,така,че предприехме смятата им.Като извадихме носача реших да сменяме и малкия тампон тъй и тъй сме свалили да се сменя всичко.
Крайната сметка:
Труд за ляво и дясно колело:60лв
Тампони 2бр големи Motorcraft
Тампони 2бр.малки Motorcraft
Биалетка 1бр. турска-Ас метал...или нещо подобно(Моторкрафта е 89лв)
общо части:91лв
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
абе кво имат кво нямат,незнам.На другото колело гайката си беше ок.
Ма и аз съм за бой щото още като чух потропване ако бях отишъл в сервиза щеше да се притегне биалетката и готово. Сега конуса на биалетката приличаше на странна фигура от Corel draw,и една биалетка в повече,а есента ги сменяхме с нови.
Ма и аз съм за бой щото още като чух потропване ако бях отишъл в сервиза щеше да се притегне биалетката и готово. Сега конуса на биалетката приличаше на странна фигура от Corel draw,и една биалетка в повече,а есента ги сменяхме с нови.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта