опел астра или форд ескорт
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 22 яну 2008, 19:57
- Модел на автомобила: ford escort
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
опел астра или форд ескорт
Колеги,решил съм да купувам кола.Колебая се между Опел Астра 1,6 комби и Форд Ескорт 1,6 I ,16V,90 к.с. комби?Моля,кажете нещо за този модел Форд.Благодаря.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
тук сме пристрасни, едва ли очакваш друг одговор освен форд. 
опела не е лоша кола, евтини части, лесна подръжка като плюс.
като минус, много бързо гниещо купе....
форда има по скъпи части, обаче се кара 10 по лесно от опела, и не гние толкова много.

опела не е лоша кола, евтини части, лесна подръжка като плюс.
като минус, много бързо гниещо купе....
форда има по скъпи части, обаче се кара 10 по лесно от опела, и не гние толкова много.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Преди време и аз бях пред същата дилема. Накрая си взех ескорт и не съжалявам (вече не го карам ама го смених с Мондео).
Плюсове на ескорта
-много удобен - аз съм 186см и вътре ми е конфортно, скоростен лост, волан са много удобно разположени, на астрата лост идва малко ниско и има голям ход
-при незнайни километри вътре не тропаше нищо, само една кора ама за нея аз съм си виновен че счупих щипките
-чудесен двигател 1.6 16V - достатъчно мощен и пъргав с лекота потдържаш скорости около 120- 140
-обикновенно са с повечко екстри - аз като търсих много малко астри имаха климатик, ел. стъкла, халогени
- външен вид - на мен лично по ми харесва, говорим за модела след 95г.
Минуси
-малко слаба предница - бързо се разбива ама това май е от качествените турски части които си копуваме
Плюсове на ескорта
-много удобен - аз съм 186см и вътре ми е конфортно, скоростен лост, волан са много удобно разположени, на астрата лост идва малко ниско и има голям ход
-при незнайни километри вътре не тропаше нищо, само една кора ама за нея аз съм си виновен че счупих щипките
-чудесен двигател 1.6 16V - достатъчно мощен и пъргав с лекота потдържаш скорости около 120- 140
-обикновенно са с повечко екстри - аз като търсих много малко астри имаха климатик, ел. стъкла, халогени
- външен вид - на мен лично по ми харесва, говорим за модела след 95г.
Минуси
-малко слаба предница - бързо се разбива ама това май е от качествените турски части които си копуваме
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Аз карах Ескорт 9 месеца или иначе казано 10-15 000км. Карах веднъж рент-а-кар Астра 1.6 75к.с. с 4(5) врати и първите ми впечатления - неудобен волан, седалки и скоростен лост. Шумна и с твърда возия, странно (за мен) поведение на пътя. И като прибавим това, че Ескорта е 2 пъти по-красив просто няма как да избера Астра пред Ескорт 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Карал съм Астра седан модел някъде 94-95 май и беше добре. Същите проблеми със замислянето при потегляне и като цяло добре, но пък ми беше тясно. А пък съм размер преко сили L.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Айде и аз да кажа за служебната ми Астра 95г. модел е
.
1600куб.см., 8 клапана, 103 к.с., пълен инжекцион, не е от екотеците предния мотор е. Не е лош автомобил, управлението и е доста странно с което не мога да свикна вече 1.5 години. Спирачки кофти, може би защото ги сравнявам с Фокуса, върви задоволително добре. Гори яко, нещо ланда сондата е сдала багажа, и пали много трудно като е студено. Гори масло и то много яко, от смяна до смяна за 10000 км доливам разликата от 5л. туба т.е. литър и малко и взимам още 5л. туба и изкарвам до другата смяна. Слагам и 10W-40 FUCHS първо беше, после го смених с FINA, същата работа.
Не пуши като и давам газ, сутрин не мога да я разбера защото излиза пара, аспуха не е мазен, сух е, дори не е черен
, абе чудна работа.
Двигателя е чист, поне видимо не тече от никъде, не прави петна по асфалта като я оставя.
Вече почнах да си мисля, че те тоя модел са си така
, горят си масло и тва е.

1600куб.см., 8 клапана, 103 к.с., пълен инжекцион, не е от екотеците предния мотор е. Не е лош автомобил, управлението и е доста странно с което не мога да свикна вече 1.5 години. Спирачки кофти, може би защото ги сравнявам с Фокуса, върви задоволително добре. Гори яко, нещо ланда сондата е сдала багажа, и пали много трудно като е студено. Гори масло и то много яко, от смяна до смяна за 10000 км доливам разликата от 5л. туба т.е. литър и малко и взимам още 5л. туба и изкарвам до другата смяна. Слагам и 10W-40 FUCHS първо беше, после го смених с FINA, същата работа.
Не пуши като и давам газ, сутрин не мога да я разбера защото излиза пара, аспуха не е мазен, сух е, дори не е черен

Двигателя е чист, поне видимо не тече от никъде, не прави петна по асфалта като я оставя.
Вече почнах да си мисля, че те тоя модел са си така

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта