Газова уредба на Ескорт 1.6 16V с пластмасови колектори

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
trayan
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Газова уредба на Ескорт 1.6 16V с пластмасови колектори

Мнение от trayan » 22 яну 2008, 23:59

Здравейте колеги,
доста четох из форума относно газовата уредба на Ескортите с пластмасови колектори и въпреки всички рискове възнамерявам да си сложа обикновена газова за около 600 лв. Искам ако някой кара с такава и е имал някакви проблеми да сподели какви са за да преценя още веднъж рисковете.
Благодаря предварително!

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1748
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Мнение от synthez 3D » 23 яну 2008, 09:33

Карам вече 2 години и 50000 км. с обикновена газова уредба.Не съм имал никакви проблеми с нея, или с колекторите.Моят двигател е 1,8 ,но колекторите също са пластмасови.Основното предпазно средство против гърмене е смяната на високоволтовите кабели на свещите със нови и по възможност раздалечаването им един от друг.Нормалното разположение на кабелите е между двете изпъкнали части на главата и така те се допират помежду си и ако изолацията им не е много добра,понякога може да прескочи искра между тях.Това в повечето случаи води до гърмежите.Моите кабели са разделени един от друг и досега никога не е гърмяло.Между другото, аз все още не съм чул на някого да са му се счупили колекторите и ако всичко е направено както трябва и настройката на газовата е правилна,няма да имаш никакви проблеми.Все пак всичко зависи от майсторите,които монтират и настройват уредбата.Това е моето мнение и го казвам от опит,но може да има и колеги,които са имали някакви проблеми и ако е така се надявам да ги споделят.

tonio128
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 23 яну 2008, 16:25
Модел на автомобила: eskort 1.6 16V
Status: Извън линия

Мнение от tonio128 » 23 яну 2008, 16:40

Аз ти препоръчвам да си поставиш инжекцион верно е че ако ти се направи като хората няма да гарми но с ГИ си е друго нещо пак и ти ще дадеш 600лв а за 1100 ще имаш ГИ верно че е българския вариянт но пак е по добре въвежа ще ти бъде същия и разхода няма да се качи много спрямо на бензин докато с обикновената уредба не е точно така. Още ако ти слагат кихалки на колекторите тия кихалки не се знае колко ще карат може да започне някоя да изпуска и тогава ще започнат проблемите пак и знаеш че веднъш да гръмне дори и защото е започнала да ти свършва газта крие риск за колекторите и тия 500 лв икономия ще ти излезнат през носа.
За мен ГИ то не е набутване си е инвестиция която си заслужава.

Ако колата ти е кенеф слагай обикновена.
Самоче ако слагаш ГИ двигатреля тябва да работи нормално на бензин иначе пак ще имаш проблеми

Потребителски аватар
trayan
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от trayan » 23 яну 2008, 21:37

Vuob6te ima li nqkoi, koito e imal probem s obiknovena gazova postavena na injekcion i ako ima takuv kakuv e bil problema? Vsi4ki kazvat, 4e bili opasni i gurmqt kolektorite, a v su6tto vreme mai nqma nikoi, koito da e preturpql podobno ne6to!?
Blagodarnost na "synthez 3D" za vduhnatiq kuraj!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта