Някой ползва ли Ламбда контрол на АГУ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
georgibo
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2007, 16:24
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 16V, 98g.
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Някой ползва ли Ламбда контрол на АГУ

Мнение от georgibo » 12 сеп 2007, 16:34

Колеги събирам мнение за ламбда контрол системите, че мисля да слагам на Мундюто. Благодаря предварително на всички :D

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Re: Някой ползва ли Ламбда контрол на АГУ

Мнение от acj » 13 сеп 2007, 12:14

Да.
Може би най-доброто от инвестицията в АГУ според мен.
При все че взех ламбда контрол система с най ниската цена (Заволи-италианска), ми осигури липса на каквито и да е проблеми с моята АГУ (Ловато) за повече от 100 000 км. дотук, никакви настройки и газаджии, липса на субективна разлика бензин-газ в мощността и перфектен разход и в града и извън.

А дори газаджията едно време се опитваше да ми разправя че нямало нужда, никой не бил слагал, не се изплащало.

Ха! Че може би и тя значително помогна да си изплатя не само АГУ а кажи речи колата от икономията!

Така че в резюме, моето мнение е твърдо ЗА!

georgibo
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2007, 16:24
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 16V, 98g.
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Тханкс

Мнение от georgibo » 14 сеп 2007, 21:54

Благодаря за мнението , ориентирал сам се към българска на Ронел, дано да е добра-110лв. без монтаж. Сте споделя впечатления за ефекта от ламбда-контрола.

qnis3
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 20 ное 2006, 00:31
Модел на автомобила: omega
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от qnis3 » 18 сеп 2007, 23:57

Не български, недей да се лъжеш има доста да се учат от по голямите фирми. Аз ги поставям от доста време и да си призная чесно сменил съм доста който не работят добре. Даже в събота смених една която не работеше до като колата не стигне 3000об. и е доста бавна *много бавно движи степ. мотора*. Има още нещо степ. моторите са втора рака и дават дефекти *един степ мотор нов е 40евр.* та си правете сметка какво купувате. Аз бих ти препоръчал да вземеш една *ВОЙЛА на АЕБ* за малко повече пари от българската но на качество е доста по добра.

georgibo
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2007, 16:24
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 16V, 98g.
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

За съвета относно Ламбда- контрола

Мнение от georgibo » 23 сеп 2007, 22:23

Благодаря за съвета, а колко струва и къде мога да я монтирам в Шумен. Даже съм съгласен да се разходя до теб за да я монтираш

qnis3
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 20 ное 2006, 00:31
Модел на автомобила: omega
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от qnis3 » 24 сеп 2007, 19:16

Няма нужда да се разкарваш системата е самообучаваща и няма нужда от компютарна настройка. Трябва само да вържеш и да и щракнеш кючетата в правилната посока. Ако ми кажеш за кой двигател става дума мога да ти го програмирам още преди да ти го пратя и трябва да ги свържеш правилно и си готов. После за минута да го обучиш и можеш да си патуваш колкото си искаш.
Прикачени файлове
Picture 1016а.JPG
4.JPG

georgibo
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2007, 16:24
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 16V, 98g.
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Мнение от georgibo » 01 окт 2007, 15:49

qnis3 написа:Няма нужда да се разкарваш системата е самообучаваща и няма нужда от компютарна настройка. Трябва само да вържеш и да и щракнеш кючетата в правилната посока. Ако ми кажеш за кой двигател става дума мога да ти го програмирам още преди да ти го пратя и трябва да ги свържеш правилно и си готов. После за минута да го обучиш и можеш да си патуваш колкото си искаш.
Здравей колега, офертата ти е добра. В момента събирам пари за теб и когато съм готов ще ти пиша. не се съмнявам за качеството което предлагаш. Успех, а тел . ми е 0887697132 за всеки случай, ако искаш ми прати и твоя. До скоро.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 яну 2008, 10:11

Добре колеги къде може да се намери това чудо.. И става ли за моя ОНС EFI и какво ще ми препоръчате?

qnis3
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 20 ное 2006, 00:31
Модел на автомобила: omega
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от qnis3 » 14 яну 2008, 13:48

Здравей.
Зависи от каде си може да дойдеш при мен за монтаж и настройка или да ти я пратя по Еконт с наложен платеж. Ламбда контрола е ограничена само по ламбда сонда. Тази работи само с ламбда сонда на 1в. На вашите коли аз не съм чул да има ламбда сонда на 5в. съответно става. :D

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 яну 2008, 19:22

аз информативно питам просто ако искаш напиши горе долу на каква цена е това чудо да си знаем а аз когато имам пари ще ти пиша

L&R
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 27 окт 2007, 13:00
Модел на автомобила: MK2
Status: Извън линия

Мнение от L&R » 14 яну 2008, 20:31

На Янко са читави нещата взимайте смело :D

A A.E.B e начело в LPG/CNG електрониката

http://aeb.it/" onclick="window.open(this.href);return false;

qnis3
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 20 ное 2006, 00:31
Модел на автомобила: omega
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от qnis3 » 14 яну 2008, 21:55

venom4o написа:аз информативно питам просто ако искаш напиши горе долу на каква цена е това чудо да си знаем а аз когато имам пари ще ти пиша
Цената е 150лв. за нова.

GalinBelos
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от GalinBelos » 20 яну 2008, 09:41

Колега виждам , че професионално се занимаваш с нещата и искам да те помоля за малко помощ.
На колата имам монтирана АГУ с ламбда контрол на Тартарини -Леонардо пише на самата кутийка Има и друга кутййка на която пише 4пи емулатор.Уредбата е слагана в Италия и не е пипана от наш майстор.
Проблема е следният - колата винаги пали на бензин като включва на газ при 1800 об. на двигателя .От време на време като вдигна над 1800 об. светодиодчето в купето показва , че е преминала на газ но всъщност продължава да работи на бензин(разбирам по това ,че не се чува щракването на клапана на газовата бутилка т.к. колата е хечбек и бутилката на практика е в купето).
Проблема е в това , че не го прави постоянно а от време на време - оправя се като я разходя през улица с повече дупки :D .
Предполагам , че е лоша връзка някъде ?Можеш ли да ме насочиш кои връзки да проверя - за да не разколачвам цялата уредба.


P.S.Щях да я водя на майстор - но тя (колата) като чуе за майстор се оправя :D И се чупи баш когато най- много ми трябва.

Благодаря предварително!!

qnis3
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 20 ное 2006, 00:31
Модел на автомобила: omega
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от qnis3 » 20 яну 2008, 15:09

Колега провери си синия кабел на букасата на самата ламбда контрол тя управлява клапаните и изпарителя.

GalinBelos
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от GalinBelos » 21 яну 2008, 18:49

Благодаря !Ще го проверя .
Искам да те питам още нещо - при пълната инжекция като моята как става прекъсването на бензина ? На старата с карбуратора имах бензинов клапан но на на тази не се вижда такова чудо никъде.
Оглеждах и дюзите но никъде не се виждат допълнително слагани кабели.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 21 яну 2008, 18:56

Кабелите които са при релето прекъсват тока на дюзите и отварят едновременно клапаните на изпарителя които при теб трябма да са 2 броя...

GalinBelos
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от GalinBelos » 21 яну 2008, 20:59

Утре ако ми остане време ще огледам по-добре.
Да питам и още нещо - В елктронният модул превключването с реле ли се командва или по електронен път с транзистори?И ако е с реле -превключването с едно реле ли е с един нормално отворен и един нормално затворен контакт или са две отделни релета?
И за какаво служи втората платка на кутията на която пише нещо от рода на 4пи емулатор ?
Може ли да ми пратиш линк с електрическата схема на цялата тази система ?
А и още нещо - днес си рестартирах компютъра на колата като разкачих на цяло акумулатора.След това я оставих да работи няколко минути на празен ход на бензин . Докато я разхождах из квартала по едно време успя да включи на газ и работи няколко минути - но със странен проблем нямаше никакви ниски обороти .Докато отпуснеш педала на газта и угасва.Вчера когато захапваше на газ си работеше безпроблемно.
На бензин работи идеално на ниски - 750 оборота дори имам чувството че след рестарта работи на бензин по-тихо(може и така да ми се струва).
При спиране на захранването трябвали този модул да се настройва нещо?

GalinBelos
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от GalinBelos » 24 яну 2008, 10:30

Проверявах всички връзки- видимо няма лош контакт или нагар .
Остава нещо в платката да прави проблем но това ще го гледам понататък.
Относно оборотите след като я карах около 20 минути на газ всичко се оправи - явно на компа му е нужно по-дълго време да се настрои и в двата режима .Вчера работеше на газ нормално.
Търсенето на проблема продължава при следващото чупене.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта