Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам
- to6kooo
- потребител
- Мнения: 213
- Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Колега ако не си си оправил вече Фокуса-пиша кой ще ти помогне
Значи спускаш се от светофара на ХЕИ-по посока на 2-ро РПУ,там кадето преди районното улицата завива леко в ляво,има и десен завой,почти обратен.Завиваш и караш нагоре-от ляво са ти къщи,от дясно са 1,2,3 блок студентски общежития,последната или предпоследната къща в ляво с един гараж с черни врати,нищо не пише,отваря кам 10:00 и обикновено винаги има някаква кола вътре.Човекът се казва Жоро и работи с записване така че по добре мини и се уговори с него.Никога не хваля никого и себе си,обаче е бог на Фордовете,а и на други марки!Работил е доста години в мото-пфое.Аз също съм прибягвал 2пъти до него с Мондеото,колкото и да ме е срам че съм диагностик в Сеат-Варна,ама в сервиза нямам тестер за форд,а за VWGroup,така че той ми отвори очите за много прости тънкости за Мондеото.При него пратих и един приятел с Фокус,въпреки че бях сигурен за проблема исках и той да си каже думата.Взима кам 25-30лв. за диагностика,но съм сигурен че ще ти помогне

Значи спускаш се от светофара на ХЕИ-по посока на 2-ро РПУ,там кадето преди районното улицата завива леко в ляво,има и десен завой,почти обратен.Завиваш и караш нагоре-от ляво са ти къщи,от дясно са 1,2,3 блок студентски общежития,последната или предпоследната къща в ляво с един гараж с черни врати,нищо не пише,отваря кам 10:00 и обикновено винаги има някаква кола вътре.Човекът се казва Жоро и работи с записване така че по добре мини и се уговори с него.Никога не хваля никого и себе си,обаче е бог на Фордовете,а и на други марки!Работил е доста години в мото-пфое.Аз също съм прибягвал 2пъти до него с Мондеото,колкото и да ме е срам че съм диагностик в Сеат-Варна,ама в сервиза нямам тестер за форд,а за VWGroup,така че той ми отвори очите за много прости тънкости за Мондеото.При него пратих и един приятел с Фокус,въпреки че бях сигурен за проблема исках и той да си каже думата.Взима кам 25-30лв. за диагностика,но съм сигурен че ще ти помогне

- Veso
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Здравеите всички ходих 5 пати в МП дадох 200 лв за елкон а онези некадарници не можаха да ми оправят колата смених 2 маркучета за вакум ламбда сонда и едно клапанче за вьзду сумат им е 250 лв и натуи отгоре идиотите ми вчупиха дистрибуторната капачка и пак ми се менят оборотите имам самненич за едно маркуче което стои точно зад казанчето за антифриза хванато с две танки сопички които отиват в дросела ште бада много благодарен ако някои има снимка на такав двигател за да вида дали има там такова нешто мерси предварително.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Фокусът няма дистрибуторна капачка
Ето ти снимки на моя мотор, дано са ти от полза.
http://store1.data.bg/debug/Temp/Snimki/

Ето ти снимки на моя мотор, дано са ти от полза.
http://store1.data.bg/debug/Temp/Snimki/
- Veso
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Така онези олигофрени от МП ме накараха да сменя 2 маркуча и 1 клапанче и ламбда сонда махнах и катализатора но промяна няма ако има някои да ми снима точно зад казанчето на антифриза има 2 танки сопички тези сопички едната влиза в дросела и незнам дали между тях има маркуче или някакво клапанче с маркуче питах олигофрените но те ми заявиха че незнаели и при вапроса кои да знаи гледат кат луди та ако някои ми пусне някои снимка ште сам му много благодарен
- Veso
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Е това е кадето е крагчето моята трабичка не е цяла и на това място слагам маркуче а както е прекаснато от едната страна кат си сложа праста и оборотите ми са струва заспиват но незнам ако някои има идеи да казва шот вече незнам смених ламбда сонда махнах катализатор клапанче смених и 2 маркучета и оправия няма
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Тая тръбичка води до клапана за изгаряне на бензиновите пари от резервоара. Има отношение само към екологията - натрупва парите когато колата не е в движение и резервоарът е загрят. При запалване ги изгаря. Може би там имаш нещо пробито или развалено и смуче въздух отвън. За това като го запушиш оборотите ти се нормализират. Според мен можеш да го елиминираш временно като запушиш тръбичката, покарай така и виж как се държи колата. После си решавай дали ще го правиш или не. Соленоидът (клапанът) май е към 130-140 лева, тръбичката - към 35...
Давам ти страниците от ръководството и картинката от Microcat, които засягат тая система.

http://debug.data.bg/Focus/Pages%20from ... Manual.pdf
Давам ти страниците от ръководството и картинката от Microcat, които засягат тая система.

http://debug.data.bg/Focus/Pages%20from ... Manual.pdf
-
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 08 яну 2007, 11:43
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i Ghia '93 : Lada 1500s '83 : Opel Tigra 1.4i '98 : Citroen AX 1.1 '94
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
така и аз да се включа в размислите. . .
нямам опит с такъв автомобил но имах подобен проблем с един Ситроен AX - та ставаше нещо като при теб, завивам на някаде и първо се пускаха мигачите и много често горяха бушони. . . ок . . . но когато започна да гасне беше кофти
ходих тук там и НИЩО всичко ок докато не се оказа че кабелите които са от кормилото надолу са увиснали и просто са се протъркали и даваха на късо. . . . беше лесно отстранимо около 35лв излезе всичко
но проблема при теб май е по друг . . . . успех с отстраняването
нямам опит с такъв автомобил но имах подобен проблем с един Ситроен AX - та ставаше нещо като при теб, завивам на някаде и първо се пускаха мигачите и много често горяха бушони. . . ок . . . но когато започна да гасне беше кофти
ходих тук там и НИЩО всичко ок докато не се оказа че кабелите които са от кормилото надолу са увиснали и просто са се протъркали и даваха на късо. . . . беше лесно отстранимо около 35лв излезе всичко
но проблема при теб май е по друг . . . . успех с отстраняването
- iv4oto76
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 29 юни 2007, 00:46
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16V SW 100 hp
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Този датчик го има само в МП около 80 лв. има и тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 47&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; за него но мисля че проблема не е от него защото при мен не работеше но колата не гасне а просто не дава сигнал на километража и той показва 0. Проблема може да е от спирачките при мен когато спускам Шипка с по голяма скорост на изключена предавка при натискане на педала на спирачките оборотите сами се вдигат - така се защитавал ABS но това са само догадки УСПЕХVeso написа:Пичове аре някои ако знае от кде да си взема vss датчик за скоростоме ра нека каже но не от мп повече крака ми няма да стапе там негодници
- Veso
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Ходих до некадарниците от МП но датчика не е 80лв а един друг негодник колега на некадарнитците ми каза че е 220лв тои моя работи обаче на половина когат си иска показва 160 200 и то за малко и после се оправя това поне познаха негодниците от МП И като ми писна вече от тях и викам аз я доведете някои шеф пак тои ми вика кои хахахаааа те сичките там шефове негоднитците.И идва един келеш и аз му викам добар ден г-н шеф и тои ма гледа кат луд и ми вика кажете господине , и аз започвам да казвам смених ламбда сонда смених клапан смених 2маркча дадох 200 лв за диагностика и колата промяна няма какво ште правим сега каде е проблема,ето сега е смешното големия шеф вика ами,ами,ами ,проблема явно е друг.Хаиде сега колеги кажете ми какво да кажа друго за тях освен че са пални некадарници и то големи ТОВА СЕ ОТНАСЯ ЗА ГАЗОРАКИТЕ ГОСПОДА ОТ МОТО ФОЕ ВАРНАААААА .
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
@iv4oto76 - (пак ще го напиша, че не четеш в старата си тема
) - Относно цената на датчика за скоростта - на Фокус 1,6 и на 2,0 скоростните кутии са различни, датчиците са различни и цените им са различни...
Кофтито е че от МП ще ти сменят и тоя датчик пак без да гарантират, че колата ще се оправи. Явно диагностиците им не са особено добри.
Ти пробва ли да елиминираш системата за изгаряне на бензиновите пари? Т.е. запуши ли онази прекъсната тръбичка и покара ли известно време така? Няма да ти струва нищо, а ще отметнеш една от възможните причини...

Кофтито е че от МП ще ти сменят и тоя датчик пак без да гарантират, че колата ще се оправи. Явно диагностиците им не са особено добри.
Ти пробва ли да елиминираш системата за изгаряне на бензиновите пари? Т.е. запуши ли онази прекъсната тръбичка и покара ли известно време така? Няма да ти струва нищо, а ще отметнеш една от възможните причини...
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Това все пак е Мото-Пфое... Факт е, че цените и каталожните номера са различни. Не знам каква е разликата в самите датчициiv4oto76 написа:Прав си debug не съм обърнал внимание но не би трябвало да има такава разлика това са обикновени датчици на Хол за които и 80 лв са много а и разликата на скоростната кутия не би трябвало да оказва влияние.

- Veso
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Запуших дупчиците на трабичките даже с маркуче по специално и мотора си заработва нормално но като потегля и оборотите падат на 500 и по малко и колата почва да тресе и иска да изгасне.Чакам сега кам 2ри февруари ште им звана на онези от мп да взема трабичките и като ги сменя ште пиша имали промчна.
- Veso
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Здр всички фактурата я хварлих от яд но мисля че е клапана за празен ход ако имате некви идеи или кате да отида моля ви споделете заштото вече незнам какво да правя един приятел ми вика продаваи я немога да я продам така ште вземе да се бласне някаде човека а пак и не искам да я продавам заштото си я харесвам и обичам касмет на всички
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Много кофти са такива загадки... Обясни от начало по-подробно какъв е проблемът. Гасне, когато я пуснеш от скорост? Гасне, като навиеш волана? Гасне, когато натиснеш спирачката? Просто си гасне? Държи ли постоянни обороти на място? Абе пиши каквото се сетиш, пък ще гадаем...
Общо взето датчиците, имащи отношение към управлението на двигателя на Фокус 1,8 и 2,0 са TPS (датчик за позицията на дроселната клапа), MAF (датчик за количеството въздух, влизащ в двигателя), ламбда-сонда, датчици за температурата на околния въздух, за температурата на блока и на главата, датчици за положението на коляновия вал и на разпределителните валове (ако те не работят, няма да пали въобще колата). Отделно трябва да има датчик на рейката, който давдига малко оборотите при въртене на волана на място - натоварва се двигателя. Има и ключета на съединителя и на спирачката, които указват на компютъра кога е натиснат съответния педал. Най-честата причина за подобно поведение е зацапан клапан за празен ход, но твоя е сменен... Друга възможност за неравномерна работа е клапана за картерна вентилация.
Изключил си и ламбда-сондата (сменена), системата за изгаряне на горивните пари.
Това са много общи приказки... дай още информация, прати ми и VIN-а на ЛС да видим има ли система за рециркулация на изгорелите газове. Впрочем имам и една дроселна клапа с TPS, ако имаш наскоро път към Пловдив ще ти услужа да я пробваме. Влизам ти в положение, щото предишния ми Фокус и той така си гаснеше чат-пат както завивам, но рядко и не потърсих причината...

П.П. Според руските форуми датчика за позицията на дроселната клапа (TPS) може да се изключи, като въздействието му върху работата на двигателя не чак толкова голямо. Т.е. ще стане по-тромав в ускорението. Не го препоръчвам като постоянна мярка, а само за проба - т.е. изключи му конектора и врътни няколко кръгчета да видиш дали пак ще гасне. така ще разбереш дали той пък не е причината за проблема ти.
Общо взето датчиците, имащи отношение към управлението на двигателя на Фокус 1,8 и 2,0 са TPS (датчик за позицията на дроселната клапа), MAF (датчик за количеството въздух, влизащ в двигателя), ламбда-сонда, датчици за температурата на околния въздух, за температурата на блока и на главата, датчици за положението на коляновия вал и на разпределителните валове (ако те не работят, няма да пали въобще колата). Отделно трябва да има датчик на рейката, който давдига малко оборотите при въртене на волана на място - натоварва се двигателя. Има и ключета на съединителя и на спирачката, които указват на компютъра кога е натиснат съответния педал. Най-честата причина за подобно поведение е зацапан клапан за празен ход, но твоя е сменен... Друга възможност за неравномерна работа е клапана за картерна вентилация.
Изключил си и ламбда-сондата (сменена), системата за изгаряне на горивните пари.
Това са много общи приказки... дай още информация, прати ми и VIN-а на ЛС да видим има ли система за рециркулация на изгорелите газове. Впрочем имам и една дроселна клапа с TPS, ако имаш наскоро път към Пловдив ще ти услужа да я пробваме. Влизам ти в положение, щото предишния ми Фокус и той така си гаснеше чат-пат както завивам, но рядко и не потърсих причината...


П.П. Според руските форуми датчика за позицията на дроселната клапа (TPS) може да се изключи, като въздействието му върху работата на двигателя не чак толкова голямо. Т.е. ще стане по-тромав в ускорението. Не го препоръчвам като постоянна мярка, а само за проба - т.е. изключи му конектора и врътни няколко кръгчета да видиш дали пак ще гасне. така ще разбереш дали той пък не е причината за проблема ти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта