Мнение за Fiesta 1.8D ?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 08 фев 2007, 23:44
- Модел на автомобила: .....
- Status: Извън линия
Я да ппосъживим темата:) Значи предлагат ми форд фиеста 44кв дизел. Та интересуваме какви са слабите места на модела и как се движат експлотационните разходи. Има ли нещо специално на което да обърна внимание? До тук прочетох доста добри неща и съм навит да я взема а и според мен е на сметка самоче е на 200 000 нов внос
Това ми е ясно че е много но има ли още коне и ресурс или всички са станали на магарета и са избягали?

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи на моето Монди /то двг е почти същия/ според километража е на 197 000км., но имайки в предви, че само аз съм му навъртял на ~ 72 000км. за по-малко от 4г. то кой знае на колко е в реалност, но двг. си е много бодър и дърпа здраво /въобще не се затруднява с огромното купе/ и изпреварванията са като по учебник!
Най-слабото звено при дизела е турбината, но ти нямаш такава /а не ти е и нужна двг е много мощен спрямо кулето и няма нужда от допълнителни стероиди/ и стига да е карано с добро масло и ти да продължиш да се грижиш добре за него, то двг ще изкара много - препоръчвам "Тотал" 10В40 за турбодизели - това ми е втората кола с 1.8тд. и смея да заявя, че с това масло двг. се чувство отлично!
По принцип е с почти отсътваща подръжка - консумативите са евтини и много разпространени - масло полу синтетика 10В40 за турбодизели ~ 4.5л. побира! Филтрите са евтини и най-важното стандартни /тоест дизели ги ползват и ги има на всякъде/ горивен най-евтините са по 5лв., а качествените 8-10лв.; възд. филтър /за монди/ е от 7 за Филтрон до 12лв за Шампион.
Свещи /актуални цени от 27.02.07г./ Беру и то с претенции за ориг. 12.80лв. за брой /оказа се, че са много разпространен модел и се ползват в много от дизелите до 2000см/;
Ел. система - почти отсъства /почти няма електроника/ и досега не съм чул някой да е имал сериозни проблеми /дори при изгоряло ел. табло може да се прибереш/
Разход на гориво - има колеги във форума, които с Ескорти са сваляли под 4 на 100; при Монди в София зимате се върти около 8 на 100, а лятото около 7, на дълго при средна скорост 110км/ч. с четири човека и багаз се сваля разхода и под 5 на 100 /теста е от пълно до пълно за 1000км - София - Варна - София/
Гориво - върви с почти всичко без проблеми /абе с кофти нафта си вдига с ~ 1л. разхода/, но заредиш ли от ОМВ или Шел става направо фурия!
Ангренажни ремъци - да всъщност този двг е оборудван с два ангр. ремъка - продават се комплект /поне Бош са така/ - това е общо взето най-скъпия момент от поддръжката на 1.8д. , но много хора заявяват, че това е в плюс, тъй като конструктивно така е разчетен мотора, че се къса първо ремъка който задвижва ГНП и колата угасва като по-този начин двг. се спасява от преждевременна смърт /поне така било на книга/ - особено при многобройните ментета при нас!
Не е проблем свършването на гориво - сипваш нафта, помпаш и пали без проблем /пробвано е няколко пъти/.
Допълнителен плюс на комбинацията с този двг. е пътното поведение през зимата - предно предаване + дизелов двг = на снегорин - доста трябва да се постараеш за да закъсаш в снега!
Най-слабото звено при дизела е турбината, но ти нямаш такава /а не ти е и нужна двг е много мощен спрямо кулето и няма нужда от допълнителни стероиди/ и стига да е карано с добро масло и ти да продължиш да се грижиш добре за него, то двг ще изкара много - препоръчвам "Тотал" 10В40 за турбодизели - това ми е втората кола с 1.8тд. и смея да заявя, че с това масло двг. се чувство отлично!
По принцип е с почти отсътваща подръжка - консумативите са евтини и много разпространени - масло полу синтетика 10В40 за турбодизели ~ 4.5л. побира! Филтрите са евтини и най-важното стандартни /тоест дизели ги ползват и ги има на всякъде/ горивен най-евтините са по 5лв., а качествените 8-10лв.; възд. филтър /за монди/ е от 7 за Филтрон до 12лв за Шампион.
Свещи /актуални цени от 27.02.07г./ Беру и то с претенции за ориг. 12.80лв. за брой /оказа се, че са много разпространен модел и се ползват в много от дизелите до 2000см/;
Ел. система - почти отсъства /почти няма електроника/ и досега не съм чул някой да е имал сериозни проблеми /дори при изгоряло ел. табло може да се прибереш/
Разход на гориво - има колеги във форума, които с Ескорти са сваляли под 4 на 100; при Монди в София зимате се върти около 8 на 100, а лятото около 7, на дълго при средна скорост 110км/ч. с четири човека и багаз се сваля разхода и под 5 на 100 /теста е от пълно до пълно за 1000км - София - Варна - София/
Гориво - върви с почти всичко без проблеми /абе с кофти нафта си вдига с ~ 1л. разхода/, но заредиш ли от ОМВ или Шел става направо фурия!
Ангренажни ремъци - да всъщност този двг е оборудван с два ангр. ремъка - продават се комплект /поне Бош са така/ - това е общо взето най-скъпия момент от поддръжката на 1.8д. , но много хора заявяват, че това е в плюс, тъй като конструктивно така е разчетен мотора, че се къса първо ремъка който задвижва ГНП и колата угасва като по-този начин двг. се спасява от преждевременна смърт /поне така било на книга/ - особено при многобройните ментета при нас!
Не е проблем свършването на гориво - сипваш нафта, помпаш и пали без проблем /пробвано е няколко пъти/.
Допълнителен плюс на комбинацията с този двг. е пътното поведение през зимата - предно предаване + дизелов двг = на снегорин - доста трябва да се постараеш за да закъсаш в снега!
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Взимаи фиестата без да се чудиш,още пове че е луксово изпълнение и предполагам е с доста оютен салон! За двигателчето ако е 70 коня то е с турбо! Ако не е 60,които са напълно достатъчни за нормално предвижване както в гръда,така и извън него!Няма да е "самолет" но мисля че няма да имаш проблем.Аз съм карал орипн 1.8д обаче със Бош помпа,и вървеше много добре за кола от този клас,и както и да съм я карал повече от 5.7 извън града неможе да изхарчи(говоря за почти максимално натоварване) В гръда си слагаш литър ,литър и половина отгоре!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта