МОИТО МОНДЕО ( В ПРОЕКТ )
-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
- Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
МОИТО МОНДЕО ( В ПРОЕКТ )
ЕТО ГО И МОЕТО МОНДЕО
кироооооооо слагай турбото бате теб да тормозят вече , или на ескорта слагай матораааааа


кироооооооо слагай турбото бате теб да тормозят вече , или на ескорта слагай матораааааа





Последна промяна от teodor4o на 05 май 2008, 22:51, променено общо 1 път.
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.
-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
- Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
да замервани са колеги 169 са кончетата за сега
двигателя ( ремонта ) е правен от 4и4о ми преди 1 година и нещо , частите буталата и валовете също са купени от Холандия , а чип-а ми го прати братовчед ми също от Холандия . чипа вдига мощността с 13 конски сили . на мен ми го сложи едно момче от Стара загора което се занимава с такива ел неща .
след няколко дни ще сложа задната броня и ще я боядисам и пак ще я покажа !
за сега е без компресор но съм закупил един от Г60 рециклиран .
А бе и с 169 коня оставя доста завистливи погледи по " голф " газарчета
ако се оправя с компютъра ще кача клип4е

двигателя ( ремонта ) е правен от 4и4о ми преди 1 година и нещо , частите буталата и валовете също са купени от Холандия , а чип-а ми го прати братовчед ми също от Холандия . чипа вдига мощността с 13 конски сили . на мен ми го сложи едно момче от Стара загора което се занимава с такива ел неща .
след няколко дни ще сложа задната броня и ще я боядисам и пак ще я покажа !
за сега е без компресор но съм закупил един от Г60 рециклиран .
А бе и с 169 коня оставя доста завистливи погледи по " голф " газарчета


ако се оправя с компютъра ще кача клип4е

MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Колега тва 13 коня от чип се изцеждат трудно на атмосферна кола....трябва да се ровичка 100 часа по колата и да го правят сумати специалисти за да стане....тва 13 коня са ти го дали с чипа че вдига нали ????чипа реално ти вдига около 7-8 коня не ми се вярва повече....вече другите коне са от бутала и т.н.......teodor4o написа: чипа вдига мощността с 13 конски сили
Иначе форда е много злобен изглежда добре

-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
- Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
аз колеги от такива ел неща не разбирам много . бронята и праговете не са боядисани иначе за мен си е много красива .
преди е 1 година и нещо след ремонта по мотора минах около 2000 км даже и помалко и тук в стара загора колата отчете 169 коня ( тогава аспуховата система не беше преправяна даже и колата нямаше 4ип поставен ... истинската мощ ще дойде след поставянето на компресора
тогава ще доида в софия и ще я кача да я тестват колко коня е .
само че трябва да събера някои лев поне към 1000
и тогава да почна да го слагам защото всеки знае че е трудно с тея тунинг изгъзици да ги наречем
това момче ми каза 13 коня батка ! цял ден седя с един лаптоп докато я настрой не мога да ти кажа какво е правил , даже на другия ден след като я разкарах постоя още 1 час покраи нея .
даже след като преправихме аспуха и спортния филтър( поставихме ) пак с компютъра я нагласяше защото държеше 1900 оборота постоянно а като загрее 1500 и така .
преди е 1 година и нещо след ремонта по мотора минах около 2000 км даже и помалко и тук в стара загора колата отчете 169 коня ( тогава аспуховата система не беше преправяна даже и колата нямаше 4ип поставен ... истинската мощ ще дойде след поставянето на компресора
тогава ще доида в софия и ще я кача да я тестват колко коня е .
само че трябва да събера някои лев поне към 1000


това момче ми каза 13 коня батка ! цял ден седя с един лаптоп докато я настрой не мога да ти кажа какво е правил , даже на другия ден след като я разкарах постоя още 1 час покраи нея .
даже след като преправихме аспуха и спортния филтър( поставихме ) пак с компютъра я нагласяше защото държеше 1900 оборота постоянно а като загрее 1500 и така .
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Ако е в завършен вид вече пусни някоя снимка да се накефим!!Иначе евала за ентусиазма и избора на марка за тунинг проекта ти!Със здраве и безаварийно колега 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- frankypro
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 03 дек 2007, 00:22
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 16V , Ескорт 1.8 D.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Колата е жестока 
Колега с този компресор който искаш да слагаш , предполагаш ли какаф разхох ще ти дава!? не мислиш ли че след компресор , трябва да укрепиш малко и купето !?
и аз съм мислил такива неща като теб чип-чета , компресори ...ама просто за момента нямам никакво свободно време 
иначе идеята ти е жестока. Пожелавам ти след 1-вото турбо да не ти хареса как върви колата и да и сложиш Би :П

Колега с този компресор който искаш да слагаш , предполагаш ли какаф разхох ще ти дава!? не мислиш ли че след компресор , трябва да укрепиш малко и купето !?


иначе идеята ти е жестока. Пожелавам ти след 1-вото турбо да не ти хареса как върви колата и да и сложиш Би :П
vsi4ko deto mi izleze na putq biva zali4eno 

-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
- Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
тези дни ще я боядисвам и ще я снимам ( петъка по точно ) . а компресора е купен и планката е стругавана вече , но ще го сложа чак лятото . окачването ще го прерабовам също лятото , много Студено е сега
Автомобила ми е втори и затова го подлагам на такива глезотиики 


MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.
- MIG19
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 25 яну 2008, 20:49
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 16v 136ks.Zetec Седан
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Сри за спана ама имам малко въпросчета
За тези неща.
ДВГ - 2.0 16КЛАПАНА ,изцяло преработен мотор - ковани бутала , нови валове , лагери , клапани , биели , сегменти , глава . инжекцион , чип тунинг , 8000 оборота няма ограничител , " спортен " аспух уж Very Happy , премахнати катализатор , и преработено средно гърне . има още много екстри и допълнителни неща но сега малко ме мързи да пиша .
КРАИНИЯ РЕЗУЛТАТ е цели 169 коня
Ако си сложил всичко това с да речем тези валове
SUPERSPORTS ‘R’ 3750-8000 . 304o на KENT CAMS
И ковани бутала с 8.0:1- WOSSNER
Да кажем чип до 8000об.
Дюзи с по голям капацитет.
Колата я подготвяш за сериозен турбо кит,колко коне очакваш,даи малко по сериозно ифо за матора.

За тези неща.
ДВГ - 2.0 16КЛАПАНА ,изцяло преработен мотор - ковани бутала , нови валове , лагери , клапани , биели , сегменти , глава . инжекцион , чип тунинг , 8000 оборота няма ограничител , " спортен " аспух уж Very Happy , премахнати катализатор , и преработено средно гърне . има още много екстри и допълнителни неща но сега малко ме мързи да пиша .
КРАИНИЯ РЕЗУЛТАТ е цели 169 коня
Ако си сложил всичко това с да речем тези валове
SUPERSPORTS ‘R’ 3750-8000 . 304o на KENT CAMS
И ковани бутала с 8.0:1- WOSSNER
Да кажем чип до 8000об.
Дюзи с по голям капацитет.
Колата я подготвяш за сериозен турбо кит,колко коне очакваш,даи малко по сериозно ифо за матора.
гласувате за едно сладко дете http://www.pampers.bg/profile/14250
- MIG19
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 25 яну 2008, 20:49
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 16v 136ks.Zetec Седан
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Е ми който не от там?
Дай малко инфо тук за бутала и валове че ме интересува.
Дай малко инфо тук за бутала и валове че ме интересува.
гласувате за едно сладко дете http://www.pampers.bg/profile/14250
-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
- Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
-------------------------------
Последна промяна от teodor4o на 05 май 2008, 22:41, променено общо 1 път.
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта