Моля ви за мнение за мондео
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 25 яну 2008, 22:50
- Модел на автомобила: eskort
- Status: Извън линия
Моля ви за мнение за мондео
Кажете как е мондеото като надежност, ходова част, двигател, разход и тн. В момента съм пред дилема мондео 1994 1.8тди за 4000лв как ви звучи.
Избора е между mzda62 2000k, wektra isuzu, mondeo.
Избора е между mzda62 2000k, wektra isuzu, mondeo.
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колеги от 2 год. карам Мондео 1998 г.Прочетете плюсове и минуси за
съответните коли. Мондеото е здрава кола но зависи в какво състояние я вземеш, с корозия няма да имаш проблем ,ако не е ударена.Двигателя Зетек мисля че е японска разработка. Имаш всички екстри широка удобна и голяма особено комби.Части има навсякъде.Японските са с доста скъпи части някои са дефицитни .Опела според мен страдат от много корозия не е за предпочитане.Прочети още малко поразпитай и вземай решение но не бързай.Разход 100-120км.ч около7л, 20000 хил. не съм пипал предница ,двиг. са здрави ако не го пре- грееш и в какво състояне
го вземиш . Важно е как се грижиш за колата Мондеото е здрава и надеждна кола ,но поразпитай пак за другите модели като караш трябва да изпитваш удоволствие а не само да е кола.
съответните коли. Мондеото е здрава кола но зависи в какво състояние я вземеш, с корозия няма да имаш проблем ,ако не е ударена.Двигателя Зетек мисля че е японска разработка. Имаш всички екстри широка удобна и голяма особено комби.Части има навсякъде.Японските са с доста скъпи части някои са дефицитни .Опела според мен страдат от много корозия не е за предпочитане.Прочети още малко поразпитай и вземай решение но не бързай.Разход 100-120км.ч около7л, 20000 хил. не съм пипал предница ,двиг. са здрави ако не го пре- грееш и в какво състояне
го вземиш . Важно е как се грижиш за колата Мондеото е здрава и надеждна кола ,но поразпитай пак за другите модели като караш трябва да изпитваш удоволствие а не само да е кола.
- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Моята е 94 година и съм на същото мнение,от година и половина я карам минал съм 25000км.без никакви проблеми.Срещу доста добра цена получаваш широка,удобна и комфортна кола,е естествено имат си и някой забележки,но коя кола на тези години ги няма.Наистина Зетек двигателите са разработка на Форд,Мазда и Ямаха,но както виждам ти си се насочил към дизеловия вариант.Ако трябва да ги съпоставим Мондеото е по-добро от Вектрата това е безспорно,що се отнася до Маздата знаеш какво е мнението за японските автомобили здрави са,надеждни,но и подръжката им е по-скъпа.

- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
За 4000 лв по-добре си потърси Мондео 2 серия, след 1997г., препоръчвам ти двулитровия бензинов мотор с 130 коня под капака.......не съм голям привърженик на стари дизелови мотори, не си мисли че ще спестиш много от гориво! Мондеото е голяма кола, комфортна е, пълна е с всякакви екстри, стабилна е на пътя.......но в крайна сметка избора си е твой 

- зуница
- потребител
- Мнения: 200
- Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г. - Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Карам Мондео TDI 1.8 комби 97г.Сега изминавам сутрин по 12км и след обяд също 12км с 3 светофара и доста разбит път.Харчи 7,5 л. на 100км.На 3-та скорост преди червената зона около 115 км.вдига.За 3000 км. не мърда маслото.Държи се добре на пътя.Спи. Амортисьорите са за смяна ,но не и личи много.От 100 до 130 на 5-та неусетно ги вдига. Купих я на 123000 с повреден километраж.Целия двигател беше в масло, но с малко гарнитури,силикон и притягане се оправи.Сълзи малко само от съединителя.Компресията мерена в МП е 32 bar -а. Изби ръжда по задните вежди.Климатика не работи.Двигателя на парното беше от AUDI и се наложи да го сменям с истински.Подгревателя за нафтата е изчезнал.Сигурно има и още което не съм открил.
Пиша всичко за да е ясно ,че каквато и да е марката опасни са джамбазите. Каквото и да купиш отваряй си очите.Късмет!
Аз купих Мондео-то защото за тая цена е най-доброто.
Пиша всичко за да е ясно ,че каквато и да е марката опасни са джамбазите. Каквото и да купиш отваряй си очите.Късмет!
Аз купих Мондео-то защото за тая цена е най-доброто.
- зуница
- потребител
- Мнения: 200
- Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г. - Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Карам Мондео TDI 1.8 комби 97г.Сега изминавам сутрин по 12км и след обяд също 12км с 3 светофара и доста разбит път.Харчи 7,5 л. на 100км.На 3-та скорост преди червената зона около 115 км.вдига.За 3000 км. не мърда маслото.Държи се добре на пътя.Спи. Амортисьорите са за смяна ,но не и личи много.От 100 до 130 на 5-та неусетно ги вдига. Купих я на 123000 с повреден километраж.Целия двигател беше в масло, но с малко гарнитури,силикон и притягане се оправи.Сълзи малко само от съединителя.Компресията мерена в МП е 32 bar -а. Изби ръжда по задните вежди.Климатика не работи.Двигателя на парното беше от AUDI и се наложи да го сменям с истински.Подгревателя за нафтата е изчезнал.Сигурно има и още което не съм открил.
Пиша всичко за да е ясно ,че каквато и да е марката опасни са джамбазите. Каквото и да купиш отваряй си очите.Късмет!
Аз купих Мондео-то защото за тая цена е най-доброто.
Пиша всичко за да е ясно ,че каквато и да е марката опасни са джамбазите. Каквото и да купиш отваряй си очите.Късмет!
Аз купих Мондео-то защото за тая цена е най-доброто.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
4000лв за 94 са множко.
Аз карам 97 мондео 1.8 бензин.Навъртях му 2-3000км за няколко месеца.Скоро смених тампоните на носачите и една биалетка,което ми струваше около 150лв с труда(не помня точно).Части Моторкрафт.
КАто удобство е страшна ,не съм се возил в по комфортна кола-седалки,подлакътници,копчета,мопчета и други есктри.
За японските разработки-наистина Форд имат съвместни проекти по много от детайлите във автомобила.
Разбира се мондеото си има някои тънки недостатъци...по скоро износващи се детайли-говоря за ТПС-а и сензора за скоростта,които от Мото Пфое са на цени ~250 и ~230лв.
Дизеловите двигатели са намного километри и не си заслужава да се спираш на дизел.Мондеото е голяма кола и не се кара в града по 5-10км на ден.Със сигурност е на поне 250 000км а това за дизела е предела на силите.Всеки знае,че дизеловия мотор е по износен от бензиновия при еднакви километри пробег.Няма да обяснявам защо,дискутирано е.
Ако се спираш на дизел-гледай да е нов,а не на 10-12години.
Разхода при мен е 13-14л чисто градско и 6,5л-8,8л извън града.
Аз карам 97 мондео 1.8 бензин.Навъртях му 2-3000км за няколко месеца.Скоро смених тампоните на носачите и една биалетка,което ми струваше около 150лв с труда(не помня точно).Части Моторкрафт.
КАто удобство е страшна ,не съм се возил в по комфортна кола-седалки,подлакътници,копчета,мопчета и други есктри.
За японските разработки-наистина Форд имат съвместни проекти по много от детайлите във автомобила.
Разбира се мондеото си има някои тънки недостатъци...по скоро износващи се детайли-говоря за ТПС-а и сензора за скоростта,които от Мото Пфое са на цени ~250 и ~230лв.
Дизеловите двигатели са намного километри и не си заслужава да се спираш на дизел.Мондеото е голяма кола и не се кара в града по 5-10км на ден.Със сигурност е на поне 250 000км а това за дизела е предела на силите.Всеки знае,че дизеловия мотор е по износен от бензиновия при еднакви километри пробег.Няма да обяснявам защо,дискутирано е.
Ако се спираш на дизел-гледай да е нов,а не на 10-12години.
Разхода при мен е 13-14л чисто градско и 6,5л-8,8л извън града.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
mrdds написа:4000лв за 94 са множко.
.................
Дизеловите двигатели са намного километри и не си заслужава да се спираш на дизел.Мондеото е голяма кола и не се кара в града по 5-10км на ден.Със сигурност е на поне 250 000км а това за дизела е предела на силите.Всеки знае,че дизеловия мотор е по износен от бензиновия при еднакви километри пробег.Няма да обяснявам защо,дискутирано е.
...........

Колега, ти сигурен ли си в думите си или просто така приказки от градски вечеринки?
Как ги измери тея 250000км като предел (ама на какво)?
Съжалявам за офтопика по темата.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Нямам време да търся из форума къде коментирахме една статия "+ и - на дизеловия двигател"
Там пишеше,че дизеловия мотор работи на доста по високо налягане и степен на сгъстяване,експлозията на дизела е доста по силна от тази на бензина,като при това има и турбо,което допълнително натоварва двигателя.
Изводите са точно от там,и точно там беше писано,че бензиновия двигател е в много по-добра форма от дизеловия на един и същ пробег(най-често след 200 000км.)
Инжекторите на комън рейла бързо сдават багажа което е доста голяма цифра.Специално за служебната кола,която е дизел и е на 5г. се дадоха 4000лв за смяна на инжекторите с труда,а е на едва 190000км.
Не казвам нищо лошо за дизеловия двигател,просто хубавия дизел е този на малко пробег,а мондео на 14г.няма на малко километри.
П.П Винаги когато някой попита бензин или дизел двамата с теб спорим и всеки си хвали своето.....
Там пишеше,че дизеловия мотор работи на доста по високо налягане и степен на сгъстяване,експлозията на дизела е доста по силна от тази на бензина,като при това има и турбо,което допълнително натоварва двигателя.
Изводите са точно от там,и точно там беше писано,че бензиновия двигател е в много по-добра форма от дизеловия на един и същ пробег(най-често след 200 000км.)
Инжекторите на комън рейла бързо сдават багажа което е доста голяма цифра.Специално за служебната кола,която е дизел и е на 5г. се дадоха 4000лв за смяна на инжекторите с труда,а е на едва 190000км.
Не казвам нищо лошо за дизеловия двигател,просто хубавия дизел е този на малко пробег,а мондео на 14г.няма на малко километри.
П.П Винаги когато някой попита бензин или дизел двамата с теб спорим и всеки си хвали своето.....
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дизелите се правят за стотици хиляди километри и не са им проблем. Друг е въпросът, че неграмотното каране може да скапе всеки двигател.....карал съм такъв двигател (като говорим за стари дизели) 1.8 ТД на двуврат ескорт, който не си знае нито годините, нито собствениците ... рецарски беше направен - мига светка, спортно окачване ... кофа абсолятна, НО двигателят беше като подивял направо се плашищ как върви, а колат беше каране вече две години от ЖЕНА в България и то без да му е сменяла масло....
Колата е още жива и върви ... трета година!
Колата е още жива и върви ... трета година!
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не, аз не си хваля моето. То моето ми е първата дизелова кола и с нея съм минал към 40К км и малко, сега е около 180000км. Самата кола я знам от както е дошла в България, беше на около 80К км и проблеми по двигателя и основните възли и детайли не е давала за сега (да не чува дяволаmrdds написа:...
П.П Винаги когато някой попита бензин или дизел двамата с теб спорим и всеки си хвали своето.....

Та това ми беше мисълта, просто нека си приказват.
Според многото изписано из техническата литература и казаното от компетентни хора, знам че дизела е създаден и устроен да работи в нормални експлоатационни условия при които надхвърля няколко кратно мото-часовете живот на двигателя на които и да е бензинов мотор.
Не търся спор, просто споделям мнение.
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 13 сеп 2007, 00:34
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
- Местоположение: гр.София,ул. Преки път №61,ап.5
- Status: Извън линия
кола
Купих си мондеото за 5000 лв.Ако разбирах от коли щях да намеря кусури и да сваля поне още 200-250 лв. Получих хубава семейна кола с :подгряване на седалки предно и задно стъкло,ел.огледала,ел.повдигане на седалката,управление на радиото от волана, КРУИЗ КОНТРОЛ от волана който работи, тих двигател 2.0 бензин,климатроник.Смених 5 шайби + 2ремъка филтри и масла-340лв.Диагностика на клима 70 лв и това е. За тези пари семейна хубава кола от друга немска марка ще е някоя кочина и то само защото някой някога е казал нещо за циганина и Форда.Аз съм предоволен.Забравих да спомена , че е хетчбек.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 16 фев 2008, 18:49
- Модел на автомобила: sierra 4x4
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
колеги до колкото съм запознат разликата между мондео 1 и 2 е мимимални и козметични. фаровете са различни при седата и хечбека и стоповете са по различни. при комбито разликата че новото е с хромирана лаисна над номера. в салона има малка разлика в формата на таблото. на второто поколение е по изпъкнало и чеве слагат климатроник. копчето против боксуване на старото е при контактния клуч при новото е над пепелника старото е с 1 или 2 въздущни възглавници а новото има и с 4 в двулировия мотор старото мондео е 136 кона а новото е 131 не знам каква е точно разликата. така че разлика в моделите за мене няма. мислч че за 93 и 94 год. моделите имаха някакви дефекти които след 95 вклучително са отстранени. ако за нещо не съм прав или сам пропуснал някоя разлика пишете и на мен ми е интересно
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Supercherry написа:колеги до колкото съм запознат разликата между мондео 1 и 2 е мимимални и козметични. фаровете са различни при седата и хечбека и стоповете са по различни. при комбито разликата че новото е с хромирана лаисна над номера. в салона има малка разлика в формата на таблото. на второто поколение е по изпъкнало и чеве слагат климатроник. копчето против боксуване на старото е при контактния клуч при новото е над пепелника старото е с 1 или 2 въздущни възглавници а новото има и с 4 в двулировия мотор старото мондео е 136 кона а новото е 131 не знам каква е точно разликата. така че разлика в моделите за мене няма. мислч че за 93 и 94 год. моделите имаха някакви дефекти които след 95 вклучително са отстранени. ако за нещо не съм прав или сам пропуснал някоя разлика пишете и на мен ми е интересно
Новото е 131 коня след средата на `98-ма, а се произвежда от средата на `97-ма
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 16 фев 2008, 18:49
- Модел на автомобила: sierra 4x4
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта