ЕЛКОН?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
v_sokolov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 09 фев 2005, 19:09
Модел на автомобила: Escort 1.4 87
Контакти:
Status: Извън линия

ЕЛКОН?

Мнение от v_sokolov » 11 фев 2005, 11:32

Здравейте. Доста съм зелен по отношение на темите с двигателите. Интересувам се какво точно представлява ЕЛКОН-а? (Разбира се, имам някаква обща представа). Например какво точно измерва и т.н. Интересува ме и къде има добри сервизи с ЕЛКОН (в София) и каква е цената на услугата. Мерси.
The best after the sliced bread!

Потребителски аватар
seven
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от seven » 11 фев 2005, 12:11

Здрасти,
понятието ЕЛКОН според мен е останало от времето когато у нас имаше предимно лади и москвичи. Общо казано това са различни мотор тестери с които се проверяват настройките на двигателя спрямо фабричните такива. ЕЛКОН е наименовние на един от тези тестери. Със същия успех може да се нарича и СЪН, поради наличието и на такава марка тестери.

Поздрави
Изображение

v_sokolov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 09 фев 2005, 19:09
Модел на автомобила: Escort 1.4 87
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от v_sokolov » 11 фев 2005, 18:24

Нали това е освновния начин за проверка на "вътрешностите" на двигателя?Компресия и т.н.?
The best after the sliced bread!

Потребителски аватар
seven
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от seven » 11 фев 2005, 20:00

v_sokolov написа:Нали това е освновния начин за проверка на "вътрешностите" на двигателя?Компресия и т.н.?
Значи това е един от компонентите. Защото стенда не може да замери компресията. На такива стендове се прави реглаж на запалването най често. Ползват се и специални четци на компютрите на автомобила, за да се видят записите за евентуални грешки които има. Отделно от това с други средства може да се замери компресията на двигателя и налягането което дава горивната помпа.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта