Connect with your social network account
Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
-
chery
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chery » 25 сеп 2005, 16:08
от доста време ми е се спрува че моето мондео варви повече когато е студено (има по добро ускорение) и като загрее сякаш е по тромаво ,тва нормално ли е аз мисля че е заради това че е вече на годинки и като нищо вече може да го направя 2000 куб. без да го шлаифам

-
Overclock
- потребител

- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Overclock » 25 сеп 2005, 17:16
Прав си, и Сиерата като загрее здраво става по-тромава, много се влияе и от t на въздуха.Зимата при 2-3 градуса е изтребител, обаче лятото като стане 30градуса и се забия в центъра в задръстванията половината коне отиват на паша.
-
achkob
- модератор

- Мнения: 484
- Регистриран: 25 май 2005, 22:44
- Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
- Местоположение: софия
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от achkob » 25 сеп 2005, 19:08
когато колата е студена бензиновата смес е по-богата

затова и разхода при студен двигател е по-голям...
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...
-
vikik
-
Status:
Извън линия
Мнение
от vikik » 26 сеп 2005, 14:56
И моя ескорт го прави това, при мене нещата се оправиха донякъде със подмяна на жигльорите в карбуратора. Но това е симптом и за други марки автомобили.
Само при дизел не съм го срещал.
-
Jinxy
- потребител

- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Jinxy » 28 сеп 2005, 11:47
Ами при дизела е обратно. Върви по-добре и пуши по-малко когато е топъл. Поне такива са мойте наблюдения.
-
kujo
- потребител

- Мнения: 80
- Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kujo » 28 сеп 2005, 13:15
Не би трябвало да има разлика в работата на топъл и студен двигател (напълно изправен двигател и електроника към него).
Това е по ТЕОРИЯ!
При мене имаше разлика при топъл двигател - от време почва да се чуди, губи мощност и прекъсва при ускорение.
Проблема се оказа в системата са изгаряне на бензиновите пари - недобър ел. контакт в куплунга електромагнитния вентил.
Почистих го с контактен шпрей и сега е супер.
-
chery
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chery » 29 сеп 2005, 17:06
каде се намира тоя магнит да го почистя и аз ако имаш снимка ще е идеално

-
komarov
- потребител

- Мнения: 17
- Регистриран: 16 мар 2005, 17:21
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v Ghia 1998г.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от komarov » 30 сеп 2005, 16:08
споделете опит, да пробваме и ние
-
поната
- потребител

- Мнения: 102
- Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
- Местоположение: Burgas
-
Status:
Извън линия
Мнение
от поната » 18 мар 2006, 12:06
Като е студена маслото е по-гасто на този ефект е най-силен когато стрлката на темпа стигне м/у нормал и студено на термометара при фиестата
-
1.8d
- потребител

- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
-
Status:
Извън линия
Мнение
от 1.8d » 19 мар 2006, 22:29
При ескорта не съм забелязал да има такова нещо.По принцип и зиме и лете най се отпушва на дълъг път.За Моню още нямам впечатление,но знам много добре че при Пасат 1.6ТДИ и 1.9Д е така.Всяко лято половината им коне окуцяват.
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта