Бардолини или Стефанели
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 13 сеп 2007, 00:34
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
- Местоположение: гр.София,ул. Преки път №61,ап.5
- Status: Извън линия
Бардолини или Стефанели
Решл съм да слагам пълен ижекцион на Мондео 2.0,98г . Давам максимум 1300 лв и двете са почти толкова ,но не мога да преценя коя ,ако някой има мнение предварително благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 23 яну 2008, 16:25
- Модел на автомобила: eskort 1.6 16V
- Status: Извън линия
абе какви са тия писания!!!!! слагай СТЕФАНЕЛИ по добро е, бардолинито трагва по случайност и точно многото настройки са проблема трябва уредбата да се самонастройва и савсем леки ръчни насртойки ама при бардолини (BSM) не така понякога вобще не се калиброва сама и газаджиите настройват ръчно т.е НЕСТАВА.
BSM са алармаджии ще им трябват поне още 2 години докато си оправят уредбата, просто им е нова материята.
BSM са алармаджии ще им трябват поне още 2 години докато си оправят уредбата, просто им е нова материята.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
tonio128 написа:абе какви са тия писания!!!!! слагай СТЕФАНЕЛИ по добро е, бардолинито трагва по случайност и точно многото настройки са проблема трябва уредбата да се самонастройва и савсем леки ръчни насртойки ама при бардолини (BSM) не така понякога вобще не се калиброва сама и газаджиите настройват ръчно т.е НЕСТАВА.
BSM са алармаджии ще им трябват поне още 2 години докато си оправят уредбата, просто им е нова материята.
Приятел ако не си запознат със Газовите Инжекциони изобщо не прави


-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 23 яну 2008, 16:25
- Модел на автомобила: eskort 1.6 16V
- Status: Извън линия
първо сам много гобре запознат и с двете газови уредби и това е за мен моето мнение, просто искам да убедия човека да си постави читава уредба.schrack написа:tonio128 написа:абе какви са тия писания!!!!! слагай СТЕФАНЕЛИ по добро е, бардолинито трагва по случайност и точно многото настройки са проблема трябва уредбата да се самонастройва и савсем леки ръчни насртойки ама при бардолини (BSM) не така понякога вобще не се калиброва сама и газаджиите настройват ръчно т.е НЕСТАВА.
BSM са алармаджии ще им трябват поне още 2 години докато си оправят уредбата, просто им е нова материята.
Приятел ако не си запознат със Газовите Инжекциони изобщо не правиако си чел това в нета е съсваем друго нещо ако го практикуваш е друг въпрос...................но да рипаш тук....
а за колегата дето пише се за фобос то разликатра между фобос и bardolini-BSM е кокото от българин до македонец!!!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 23 яну 2008, 16:25
- Модел на автомобила: eskort 1.6 16V
- Status: Извън линия
Чудех се даки вобще да се занимавам да ти обяснявам, но ще е добре и другите хора да разберат.schrack написа:Като толкова много си запознат я да те видим ка се свързва компа на газ-инж. към компа на колата ..................това е въпрос....!
Ако ми отговориш няма да те чеша повече
Когато работи колата на Газ газовия комп емулира и прекъсва бензиновите инжектори като едновременно с това и гледа импулсите (бензиновото инжекторно време) умножава го по някакав собствен кефициент и праща новото време като импулс за газовите инжектори.
Компа работи и с още една таблица наречна (Map карта) който е съставена от обороти и вакум под на колекторите и имжекторно време . По тази таблица се осъществява настройката на компа.
Газовия комп още взима сигнал за темературата на водата (от собствен датчик) и налягане на газ и ламда сонда
АКО ОЩЕ НЕЩО НЕ ТИ Е ЯСНО ПИТАЙ.
ААА забравих да кажа че аз сам се занимавал със гаранционна подръжка на част от електронната техника на BSM така че техните утредби са като и останалата им техника ще се оправят но след време.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
tonio128 написа:Чудех се даки вобще да се занимавам да ти обяснявам, но ще е добре и другите хора да разберат.schrack написа:Като толкова много си запознат я да те видим ка се свързва компа на газ-инж. към компа на колата ..................това е въпрос....!
Ако ми отговориш няма да те чеша повече
Когато работи колата на Газ газовия комп емулира и прекъсва бензиновите инжектори като едновременно с това и гледа импулсите (бензиновото инжекторно време) умножава го по някакав собствен кефициент и праща новото време като импулс за газовите инжектори.
Компа работи и с още една таблица наречна (Map карта) който е съставена от обороти и вакум под на колекторите и имжекторно време . По тази таблица се осъществява настройката на компа.
Газовия комп още взима сигнал за темературата на водата (от собствен датчик) и налягане на газ и ламда сонда
АКО ОЩЕ НЕЩО НЕ ТИ Е ЯСНО ПИТАЙ.
ААА забравих да кажа че аз сам се занимавал със гаранционна подръжка на част от електронната техника на BSM така че техните утредби са като и останалата им техника ще се оправят но след време.
............................каза някакви работи за който всеки с ком. грамотност може да намери в гугъла

Така и така не ми отговори на въпроса....................!
- ge4ev
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Колеги аз съм строителен инженер и не разбирам много от АГУ,но ще ви кажа какво съм виждал.Слави Шишков от Пловдив ми слага моя Фобос-много кадърен човек(за справка РЕНО КЛУБ БЪЛГАРИЯ),та при него съм виждал Фобос за TURBO двигател качен на ПЕЖО 406 2.0 около 150 к.с. инжекторите и газовия редуктор са различни от стандартните,този ГИ го слага той.При него пак съм виждал Лагуна с Бардолини газов инжекцион слаган другаде и той ми каза,че е била направена като стигне 4000 об/мин минавала автоматично на бензин поради ... незнам какви си причини(той ремонтираше нещо друго, а не ГИ).Един комшия от блока има Пежо 806 2.0 с пласмасови колектори сложиси ГИ Бардолини и не беше много доволен,сутрин в студа като му прехвърля на газ винаги му гасне двигателя,пробва го на място когато е загрял без да подава газ с крак пак гасне,нещо не му харесваше и разхода и преди няколко дена е ходил при майстора който го е слагал и му сменили компютъра.
ТАКА,ЧЕ СТИГА ТОЛКОВА С ХВАЛБИТЕ ЗА Бардолини. =D>:
ТАКА,ЧЕ СТИГА ТОЛКОВА С ХВАЛБИТЕ ЗА Бардолини. =D>:
Във FORD-а e комфорда
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Ти сам го каза
Така че не дей да
земи почети малко а не да слушаш хората
какво приказват..............и тогава ела да си приказваме
на това някаде другаде аз му викам скапан майстор.............При него пак съм виждал Лагуна с Бардолини газов инжекцион слаган другаде.................поради ... незнам какви си причини
на това му викам неправилна настройка, газовият инжекцион трябва да минава на газ когато си е достигнал посочената температура а не на обороти защото като влезне течна ваза в рейката това става............сутрин в студа като му прехвърля на газ винаги му гасне двигателя
Така че не дей да

какво приказват..............и тогава ела да си приказваме

- ge4ev
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Значи Пежото си прехвърля по температура,а не по обороти.Говоря ,че е загряло,загасено,палиш го да работи на място и в момента в които почва да прехвърля на газ ГАСНЕ.
И стига сме спорели,аз не се занимавам с това и не съм много запознат,както вече казах.Само споменавам какво ми е направило впечатление.
А иначе от ФОБОС-а съм супер много доволен.
И стига сме спорели,аз не се занимавам с това и не съм много запознат,както вече казах.Само споменавам какво ми е направило впечатление.
А иначе от ФОБОС-а съм супер много доволен.
Във FORD-а e комфорда
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 23 яну 2008, 16:25
- Модел на автомобила: eskort 1.6 16V
- Status: Извън линия
schrack написа:tonio128 написа:Чудех се даки вобще да се занимавам да ти обяснявам, но ще е добре и другите хора да разберат.schrack написа:Като толкова много си запознат я да те видим ка се свързва компа на газ-инж. към компа на колата ..................това е въпрос....!
Ако ми отговориш няма да те чеша повече
Когато работи колата на Газ газовия комп емулира и прекъсва бензиновите инжектори като едновременно с това и гледа импулсите (бензиновото инжекторно време) умножава го по някакав собствен кефициент и праща новото време като импулс за газовите инжектори.
Компа работи и с още една таблица наречна (Map карта) който е съставена от обороти и вакум под на колекторите и имжекторно време . По тази таблица се осъществява настройката на компа.
Газовия комп още взима сигнал за темературата на водата (от собствен датчик) и налягане на газ и ламда сонда
АКО ОЩЕ НЕЩО НЕ ТИ Е ЯСНО ПИТАЙ.
ААА забравих да кажа че аз сам се занимавал със гаранционна подръжка на част от електронната техника на BSM така че техните утредби са като и останалата им техника ще се оправят но след време.
............................каза някакви работи за който всеки с ком. грамотност може да намери в гугъла![]()
Така и така не ми отговори на въпроса....................!
Явно нещо не ти е станало ясно. Ще ти го обясня по- подробно: ти ме питаш как се свързва.... "свързва е много относително" (не е нужно газовиа комп да има мех. връска със бензиновия

Ако ме питаш контретно как се свързвът кабелите към инжектори или някаде другаде простои си задаи въпроса като хората.
А ако искаш мога и да ти кажа и за недостатъците в софтуера на Bardolini.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта