Форд Галакси- проблем с мощноста

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
rotury
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 09 фев 2008, 12:11
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Форд Галакси- проблем с мощноста

Мнение от rotury » 09 фев 2008, 12:21

здравейте всички собственници на форд Galaxy.
имам един проблем с моят форд:
когато започне да загрява се получава едно прекъсване
и колата губи мошност.натискам педала на газта а колата
забива предницата,губи мошност и не иска да върви.като върна малко газта за малко се изчиства.на моменти от самосебе си без да променям положението на педала на газта колата се отпушва и започва да набира скорост.
вчера на дълъг път започна така да прекъсва така че почти гаснеше.
преди това във форд мото-пфое ми смениха дебитомера и ми казаха
че компютъра така отчел грешката че е в него. сега пак го прави.възможно ли е да има ниакъде отдолу на купето някакъв филтър който да е задръстен и горивото което се подава да не е достатъчно?
иначе колата е внесена на ход от германия началото на ноември.за 2500 км. колата не показа никакви колебаниа в нищо. 115 к.с. 2000 куб.см. пълна инжекция форд-ов двигател.
ще ви бъда много благодарен ако ми дадета някакви съвети.


kolata niama gaz.sve6tite sa 4isto novi platineni(taka ni kaza maistora)
na 150 000 km e
Последна промяна от rotury на 12 фев 2008, 17:48, променено общо 1 път.

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Peet » 10 фев 2008, 13:49

Ако е горивен филтър няма да го има това "отпушване", както казваш. Дебита на бензиновата помпа ще е намален постоянно. Така както описваш може да се дължи на богата горивна смес. Добре е да се видят и свещите и кабелите им.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 11 фев 2008, 13:50

Дай още малко жокери за този проблем върти ми се нещо в главата но не съм сигурен да го коментирам......колта има и газ..??.....и на колко хил. е....!

rotury
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 09 фев 2008, 12:11
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Мнение от rotury » 12 фев 2008, 18:12

kolata niama gaz.sve6tite sa 4isto novi platineni(taka ni kaza maistora)
na 150 000 km e

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 13 фев 2008, 16:57

Трябва задължително да са моторкрафт както и кабелите и растоянието на свещите да е 1.1мм повечето майстори ги намалят и тя се пъне, пробвай да я изфорсираш 2-3пъти и виж дали предимява черно може и да се дави как ти гори на бензин засякал ли си доло-горе, може да я качиш на компа на Мото Пфое да видиш лабда сондата дали работи в параметрите си *072*

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 13 фев 2008, 18:49

Свещите може да са нови, но кабелите ако са стари е твърде възможно да е от тях. Провери кабелите, ако можеш ги смени ако не знаеш на колко години са.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

rotury
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 09 фев 2008, 12:11
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Галаьъ

Мнение от rotury » 15 фев 2008, 20:32

един приател ми каза 4е имало ниакакжа труби4ка коиато жземала жуздух за резержоара. поразжих малко капа4ката на резержоара и като 4е ли се опражи тожа предрупжане и загуба на мо6ност.
жузмойно ли е да има такажа труби4ка коиато да се запу6жа?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 15 фев 2008, 21:05

rotury, пиши на кирилица ако не искаш модераторите да ти изтрият мненията ;) Това е едно от правилата на форума които трябва да спазваш :)
Изображение

rotury
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 09 фев 2008, 12:11
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Мнение от rotury » 15 фев 2008, 21:38

ok.
вече само на български

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 16 фев 2008, 08:59

По принцип това може да стане когато си го напълнил до гърловината и да има запушен отдушник и трябва да караш около 2-3 часа може и повече и то бързо че да стане факум но пак не се вързва защото помпата кача със 11-14 атмосвери налягане със гориво към ДВГ така че отпада вариянта със капачката остава само да е горивният филтър той се намира зад предната дясна гума и струва към 15 кинта пробвай това... :wink:

rotury
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 09 фев 2008, 12:11
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Мнение от rotury » 16 фев 2008, 13:18

Благодаря ви много на всички!
Опитах да сваля капачката на резервоара.Колата се отпуши-направо ракета изтребител. Като я свалях се чу едно изсъскване като от вакум.
Казаха ми че или се е развалила клапата на капачката или има задръстен отдушник на резервоара.После като я сложих и продължих да карам нямаше и помен от прекъсването.
Извода е следния: резервоара на Галакси не се пълни до гърловината.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 17 фев 2008, 08:18

Аз не бих издържал на изкушението да напълня отново резервоара до гърловината. Най-лесно е, ако пак се появи проблемът, да дръпнеш 5л.
Редно е да възстановиш вентилацията на резервоара, която едва ли е просто дупка в капачката...
Остава въпросът: дали си спонсорирал МП или не :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 18 фев 2008, 08:55

rotury написа:Благодаря ви много на всички!
Опитах да сваля капачката на резервоара.Колата се отпуши-направо ракета изтребител. Като я свалях се чу едно изсъскване като от вакум.
Казаха ми че или се е развалила клапата на капачката или има задръстен отдушник на резервоара.После като я сложих и продължих да карам нямаше и помен от прекъсването.
Извода е следния: резервоара на Галакси не се пълни до гърловината.
Аз моят винаги го пълна до горе :lol: .....................щот със 25л :lol: ............правен

serwiza
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 23 юли 2006, 19:59
Модел на автомобила: Ford galaxi 2.3/16V
Местоположение: Iambol
Status: Извън линия

Мнение от serwiza » 28 фев 2008, 20:01

закачи колата на комп.и то при специалист
имаш нарушена синхронизация м/у дебитомер и дроселова клапа

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re:

Мнение от schrack » 05 апр 2008, 14:39

serwiza написа:закачи колата на комп.и то при специалист
имаш нарушена синхронизация м/у дебитомер и дроселова клапа



*0028* *00106* *072* *00147* *0028*

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта