Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
На мен ми е интересно как се установи, че МАФ сензора е дефектен ? Жичките ли са му прекъснати ? То всъщност какво друго може да му се повреди.
Не че поставям под съмнение способностите на Митко. Предполагам, че е станал доста добър. Преди две години обаче когато беше в Мото-Пфое В. Търново тъкмо бях взел Фиестата и я закарах при него с оплакване за висок разход. Според него проблема беше от температурния датчик. Подмениха го с нов оригинален. Проблема си остана същия. Няколко дена след това си намерих в интернет информация за стойностите на този датчик при различните температури. Измерих с омметър стария и новия датчик при различните температури и двата даваха едни и същи стойности и то точно каквито си ги дават по каталог.
Пиша всичко това за да не се окаже, че сменяш работещи части като мен. Ако имаш някой познат с Фокус като твоя го помоли да си размените МАФ-овете и покарайте ден-два да видиш дали има разлика.
Не че поставям под съмнение способностите на Митко. Предполагам, че е станал доста добър. Преди две години обаче когато беше в Мото-Пфое В. Търново тъкмо бях взел Фиестата и я закарах при него с оплакване за висок разход. Според него проблема беше от температурния датчик. Подмениха го с нов оригинален. Проблема си остана същия. Няколко дена след това си намерих в интернет информация за стойностите на този датчик при различните температури. Измерих с омметър стария и новия датчик при различните температури и двата даваха едни и същи стойности и то точно каквито си ги дават по каталог.
Пиша всичко това за да не се окаже, че сменяш работещи части като мен. Ако имаш някой познат с Фокус като твоя го помоли да си размените МАФ-овете и покарайте ден-два да видиш дали има разлика.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Не съм виждал неоригинален МАФ (може и да има...) Оригинален май само от МП. Ако имаш някаква връзка в Германия, го купи от там - по-евтин ще е.Veso написа:дебуг ако знаиш някои саит ама балгарски или нешто друго от кадето мога да си порачам маф сензор ште ти бада много благодарен
Не знам дали по магазинчетата за части Моторкрафт няма да имат МАФ....
- Veso
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Значи Митко ми каза че на самия маф има някакав номер и като копувам трябва този номер да е саштия и затова си мисля че ште трябва да купя оригинален но ште бада благодарен на всеки които ми помага да не стапва КРАКА МИ ПРИ НЕГОДНИЦИТЕ от МП ВАРНА дебуг ако имаш някакви телефони няма значение града моляте даи да звана да видя дали ште намеря от някаде и някакви саитове за тунинг ама да ги има изложени нештата мерси на всички и лека мека и полека




- Veso
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Незнам DigiPro изкараго това нешто изчисти го и като я закачи на тестера изкарва че е от него митко ми обясни че това нешто определя количеството въздух и гориво и затова и колата ми гори малко повече не разбирам много от двигатели но ..... казвам това което ми казват но определено има разлика от кадето сам ходел до сега а те не са никак малко трябваха му 20 мин за да ми каже всичко за колата и да оправи цялата боза на негодниците от мп доволен сам поне че всичко друго по колата е наред а за мотора ми каза че е японски не знам ама ште видим какво ште стане на финала.ПОЗДРАВИ УСПЕХИ И БЕЗАВАРИИНА 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Точно така само по показанията на тестера реши, че температурния ми датчик не бил наред. Не трябва да се вярва на 100% на резултатите от теста на ЕКУ-то. Ами ако има проблем в кабелите ти от МАФ-а до ЕКУ-то ??? Някой кабел да е с протрита изолация или да има окислен контакт на някой куплунг ? Всеки сам си решава, но лично аз вече не сменям здрави части.Veso написа:Незнам DigiPro, изкара го това нешто изчисти го и като я закачи на тестера изкарва че е от него ...
- lovemehateme
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 11 мар 2008, 09:19
- Модел на автомобила: escort s 1.6 efi
- Status: Извън линия
Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам
здр не про4етох обстойно дали си разрешил проблема но аз имах можеби същият проблем с ескорт 1.6 ефи
ходех по мн елкони но всички ми казваха 4е колата й няма нищо
и накрая отидох до затвора (варна) и там колата седя 2 часа вкл на елкон нещеве да гасне и това е
и накрая бутнаха едно кабел4е и изгасна ,оказа се 4е кабела ми за датчика на оборотите е бил снаждан и се е разпоил направиха го наново и всичко от тогава е супер
ходех по мн елкони но всички ми казваха 4е колата й няма нищо
и накрая отидох до затвора (варна) и там колата седя 2 часа вкл на елкон нещеве да гасне и това е

и накрая бутнаха едно кабел4е и изгасна ,оказа се 4е кабела ми за датчика на оборотите е бил снаждан и се е разпоил направиха го наново и всичко от тогава е супер
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам
Колега, успя ли да разбереш в какво е проблема и да го решиш?
Наистина ли е МАФ сензора?
Питам защото сутрината на жена ми направил подобен проблем: при завой надясно колата изгаснала и се заключил волана(съмнявам се да се е заключил).
След това продължила нормално
На мен също играят оборотите на празен ход, но само при първото палене за няколко минути, после пробеми няма
Дай обратна връзка...
Наистина ли е МАФ сензора?
Питам защото сутрината на жена ми направил подобен проблем: при завой надясно колата изгаснала и се заключил волана(съмнявам се да се е заключил).
След това продължила нормално
На мен също играят оборотите на празен ход, но само при първото палене за няколко минути, после пробеми няма
Дай обратна връзка...
Don't worry, be happy!
- Veso
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам
Днес смених дебитомера колата е по добре изгасна но само веднъж.Званах на Митко от Търново това е маистора и ми каза,че трябва да сменя и датчика за километража за да има ефект всичко било навързано,като го сменя и него това
ще стане след два три дена.Тогава пак ще драсна няколко реда.А инъче дебитомера го взех за 350лв,от мото фое е 330лв но доставката е 30 дни.Успех и безаварина на всички.
ще стане след два три дена.Тогава пак ще драсна няколко реда.А инъче дебитомера го взех за 350лв,от мото фое е 330лв но доставката е 30 дни.Успех и безаварина на всички.
- Veso
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам
Здравеите всички вече мога да ви кажа с радост
че,колата е на 6.Напръсках датчика на скоростомера с контактен спреи.Карам вече 10 дена и проблеми няма не бях писъл от давна понеже ме нямаше.Значи смених дебитомера и напръсках датчика на километража с контактен спреи и колата стана ,като нова.Искам да благодаря на всички ,които ми помагаха и даваха съвети >:D<: >:D<: >:D<: 


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам
Бе колега, темата е от 2 години!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 08 сеп 2010, 17:51
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам
Първо БЛАГОДАРЯ на всички които помагат със знания опит и не жалят време да се отзовът на въпроси!Аз имам Форд Фокус2004 2,0 zetec-E и благодарение на тази тема открих повредата (колата гаснеше).Прочетох всички коментари относно неволята на колегата и след усърден преглед открих едва забележим спукан маркуч с номер 3S4G-6N664-MD C72GA ,не съм на ясно с функцията му,но след смяната колата не гасне,свали разхода и върви по- добре.Благодарности на спецовете
И моля всички които имат проблем след отстраняването му не забравяйте форума,а споделете какъв е бил,може да помогне на много хора.

-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 24 дек 2010, 21:07
- Модел на автомобила: ford fokus 2.0 16v zetec
- Местоположение: пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам
колеги каде се намира тази ламб сонда ? колата ми е фокус 2000г 16в ако се наложи и снимка ще прикача
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта