Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
Veso
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Veso » 23 фев 2008, 19:03

колко може да е мафа митко ми каза някаде кам 250 лв и ако някои знаи някои саит или магазин шот тея от мп го нямали и пак 1 месец да ги чакам ама няма стане тяхната работа

Потребителски аватар
Veso
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Veso » 24 фев 2008, 18:05

дебуг ако знаиш някои саит ама балгарски или нешто друго от кадето мога да си порачам маф сензор ште ти бада много благодарен

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 24 фев 2008, 18:27

На мен ми е интересно как се установи, че МАФ сензора е дефектен ? Жичките ли са му прекъснати ? То всъщност какво друго може да му се повреди.
Не че поставям под съмнение способностите на Митко. Предполагам, че е станал доста добър. Преди две години обаче когато беше в Мото-Пфое В. Търново тъкмо бях взел Фиестата и я закарах при него с оплакване за висок разход. Според него проблема беше от температурния датчик. Подмениха го с нов оригинален. Проблема си остана същия. Няколко дена след това си намерих в интернет информация за стойностите на този датчик при различните температури. Измерих с омметър стария и новия датчик при различните температури и двата даваха едни и същи стойности и то точно каквито си ги дават по каталог.
Пиша всичко това за да не се окаже, че сменяш работещи части като мен. Ако имаш някой познат с Фокус като твоя го помоли да си размените МАФ-овете и покарайте ден-два да видиш дали има разлика.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 24 фев 2008, 19:04

Veso написа:дебуг ако знаиш някои саит ама балгарски или нешто друго от кадето мога да си порачам маф сензор ште ти бада много благодарен
Не съм виждал неоригинален МАФ (може и да има...) Оригинален май само от МП. Ако имаш някаква връзка в Германия, го купи от там - по-евтин ще е.
Не знам дали по магазинчетата за части Моторкрафт няма да имат МАФ....
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4782
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 24 фев 2008, 21:14

би трябвало да има ,един колега намери за сиера ,ще го питам от къде и ще дам координати
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
Veso
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Veso » 24 фев 2008, 22:35

Значи Митко ми каза че на самия маф има някакав номер и като копувам трябва този номер да е саштия и затова си мисля че ште трябва да купя оригинален но ште бада благодарен на всеки които ми помага да не стапва КРАКА МИ ПРИ НЕГОДНИЦИТЕ от МП ВАРНА дебуг ако имаш някакви телефони няма значение града моляте даи да звана да видя дали ште намеря от някаде и някакви саитове за тунинг ама да ги има изложени нештата мерси на всички и лека мека и полека :P :P :P

Потребителски аватар
Veso
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Veso » 24 фев 2008, 22:45

Незнам DigiPro изкараго това нешто изчисти го и като я закачи на тестера изкарва че е от него митко ми обясни че това нешто определя количеството въздух и гориво и затова и колата ми гори малко повече не разбирам много от двигатели но ..... казвам това което ми казват но определено има разлика от кадето сам ходел до сега а те не са никак малко трябваха му 20 мин за да ми каже всичко за колата и да оправи цялата боза на негодниците от мп доволен сам поне че всичко друго по колата е наред а за мотора ми каза че е японски не знам ама ште видим какво ште стане на финала.ПОЗДРАВИ УСПЕХИ И БЕЗАВАРИИНА :lol:

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 24 фев 2008, 23:08

Весо, стискам ти палци от началото на темата и се радвам, че вървят на оправяне нещата! :D
Обаче четенето на твоите постове е нечовешки трудно! Как може да пишеш толкова неграмотно?! :shock: :roll: :shock:
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 25 фев 2008, 19:49

Veso написа:Незнам DigiPro, изкара го това нешто изчисти го и като я закачи на тестера изкарва че е от него ...
Точно така само по показанията на тестера реши, че температурния ми датчик не бил наред. Не трябва да се вярва на 100% на резултатите от теста на ЕКУ-то. Ами ако има проблем в кабелите ти от МАФ-а до ЕКУ-то ??? Някой кабел да е с протрита изолация или да има окислен контакт на някой куплунг ? Всеки сам си решава, но лично аз вече не сменям здрави части.

Потребителски аватар
Veso
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Veso » 26 фев 2008, 16:54

Ами cenzor може кат не знам буквите на клавиатурата 2 часа ги тарся

Потребителски аватар
lovemehateme
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 11 мар 2008, 09:19
Модел на автомобила: escort s 1.6 efi
Status: Извън линия

Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам

Мнение от lovemehateme » 11 мар 2008, 17:29

здр не про4етох обстойно дали си разрешил проблема но аз имах можеби същият проблем с ескорт 1.6 ефи
ходех по мн елкони но всички ми казваха 4е колата й няма нищо
и накрая отидох до затвора (варна) и там колата седя 2 часа вкл на елкон нещеве да гасне и това е :)
и накрая бутнаха едно кабел4е и изгасна ,оказа се 4е кабела ми за датчика на оборотите е бил снаждан и се е разпоил направиха го наново и всичко от тогава е супер

Потребителски аватар
amdinside
потребител
потребител
Мнения: 309
Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам

Мнение от amdinside » 08 юли 2008, 09:43

Колега, успя ли да разбереш в какво е проблема и да го решиш?
Наистина ли е МАФ сензора?
Питам защото сутрината на жена ми направил подобен проблем: при завой надясно колата изгаснала и се заключил волана(съмнявам се да се е заключил).
След това продължила нормално
На мен също играят оборотите на празен ход, но само при първото палене за няколко минути, после пробеми няма

Дай обратна връзка...
Don't worry, be happy!

Потребителски аватар
Veso
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам

Мнение от Veso » 18 авг 2008, 18:46

Днес смених дебитомера колата е по добре изгасна но само веднъж.Званах на Митко от Търново това е маистора и ми каза,че трябва да сменя и датчика за километража за да има ефект всичко било навързано,като го сменя и него това
ще стане след два три дена.Тогава пак ще драсна няколко реда.А инъче дебитомера го взех за 350лв,от мото фое е 330лв но доставката е 30 дни.Успех и безаварина на всички.

Потребителски аватар
Veso
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам

Мнение от Veso » 30 авг 2008, 14:37

Здравеите всички вече мога да ви кажа с радост :lol: че,колата е на 6.Напръсках датчика на скоростомера с контактен спреи.Карам вече 10 дена и проблеми няма не бях писъл от давна понеже ме нямаше.Значи смених дебитомера и напръсках датчика на километража с контактен спреи и колата стана ,като нова.Искам да благодаря на всички ,които ми помагаха и даваха съвети >:D<: >:D<: >:D<: ;):

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам

Мнение от nikolovvd » 03 авг 2010, 13:31

Бе колега, темата е от 2 години!

gorskia_
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 08 сеп 2010, 17:51
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам

Мнение от gorskia_ » 08 сеп 2010, 20:09

Първо БЛАГОДАРЯ на всички които помагат със знания опит и не жалят време да се отзовът на въпроси!Аз имам Форд Фокус2004 2,0 zetec-E и благодарение на тази тема открих повредата (колата гаснеше).Прочетох всички коментари относно неволята на колегата и след усърден преглед открих едва забележим спукан маркуч с номер 3S4G-6N664-MD C72GA ,не съм на ясно с функцията му,но след смяната колата не гасне,свали разхода и върви по- добре.Благодарности на спецовете ;): И моля всички които имат проблем след отстраняването му не забравяйте форума,а споделете какъв е бил,може да помогне на много хора.

spaiker_89
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 24 дек 2010, 21:07
Модел на автомобила: ford fokus 2.0 16v zetec
Местоположение: пазарджик
Status: Извън линия

Re: Проблем Форд Фокус 2.0 16ж зетек болен сам

Мнение от spaiker_89 » 13 фев 2011, 12:52

колеги каде се намира тази ламб сонда ? колата ми е фокус 2000г 16в ако се наложи и снимка ще прикача

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта