Основен ремонт какво да очаквам?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 04 яну 2007, 00:56

Виж сега така се кара само чужда кола както се казва а тая си е мойта и си я пазя особенно след тва наливане на парички няма как да стане имам големи планове за нея за още мн вложения и развитие така че това под капака ще ми трябва няма да я цедя тя си върви и без това вече 600км не съм вдигал повече от 2000 оборота дори на форсиране.
Изображение
Изображение

Anton Tonchev
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
Модел на автомобила: Нисан Примера
Status: Извън линия

Мнение от Anton Tonchev » 04 яну 2007, 01:11

Бравоооо,така се става ШОФЬОР!!!
МАКАР ЧЕ 2000 СА МАЛКО.ДРЪЖ Я МЕЖДУ 2500-3500 ОБОРОТА И БЕЗ РЕЗКИ УСКОРЕНИЯ> ТОВА ВЕЧЕ Е СЕРИОЗНО,И НЕ В БАЙРА НА 5-ТА С 1500 ,А НА 3-4 ТАМ КОЯТО Е НАД 2000 ОБОРОТА

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 04 яну 2007, 12:37

Така е но въпроса беше че първите 500 км трябваше и 2 да не правя.
Изображение
Изображение

Dikata
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 15 фев 2007, 11:14
Модел на автомобила: Curently Fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Dikata » 25 фев 2008, 15:05

venom4o написа:аз тукущо направих 100% ремонт! с набиване на ризи! надявам се ,че няма да имам проблеми с сегментите поне! на 500 км сменяш маслото и маслен филтър! на 2500 ПАК и до 5000 не я ръчкай много! Може но не е желателно!
Може ли да кажеш няколко думи за набиването на ризите, как го направи и има ли тънкост, напасват ли се спрямо главата?

Мерси!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 25 фев 2008, 16:08

:wink:
Последна промяна от nikolovvd на 26 фев 2008, 16:07, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 25 фев 2008, 16:10

Изинявай, billy_boy, но ще ти използвам темата за малко развитие и евентуално да е в помощ на други решили да правят основен ремонт на бензинов двигател.

Много често се задава въпроса - "Дали е за основен ремонт?". С други думи опираме до диагностицирането на двигателя.
Винаги се започва от сваляне на свещите и оглеждане. На добрите майстори им е достатъчен външния вид на свеща, за да се насочат в правилната посока, но е добре да сме сигурни преди да се бръкнем дълбоко в джоба.
След свалянето на свещите идва ред да проверим нивото на компресия. Много важен момент. От показанията и сравняването им със саседните цилиндри може да се направят някой изводи.
Така например, в два съседни цилендъра не трябва да има повече от 15% разлика в компресията. Умишлено не употребявам цифри, защото в различните двигатели тя е различна, а и по принцип се сравнява с дадената от завода производител.
Ако компресията е ниска примерно 7 атмосфери, но искате да разберете дали се дължи на износени сегменти или нагорели клапани, просто пръснете малко масло в цилиндъра през отвора за свеща и измерете компресията. Ако се е повишила, да речем на 10, това е 90% сигурен сигнал за износени сегменти. С други думи няма да ти се размине, но ако това не даде резултат, то може да се окаже, че само със сваляне на главата и напасване или смяна на клапаните (и гумичките) може да се оправят нещата.

ТРЯБВА ДА СЕ ЗНАЕ, ЧЕ ВСИЧКИ ГОРЕ ОПИСАНИ ПРОВЕРКИ СЕ ПРАВЯТ КАТО СЕ ПРЕКЪСНЕ ЗАХРАНВАНЕТО КЪМ СВЕЩИТЕ, НА СТУДЕН ДВИГАТЕЛ И САМО С ВЪРТЕНЕ ОТ СТАРТЕРА.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 25 фев 2008, 21:28

=D>: *00134* =D>:


Сега остава да разцъкаме един облог, колко дена ще минат преди някой да пита " Дали д-ля е за ремонт". *00120*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 25 фев 2008, 23:15

за колегата със ризите.. Закарахме блока заедно със бутала във шлайф базата във орландовци.. дадох 180 лева и всичко и си го взех като нов както се вика

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта