Моля за мнение за новите фиестички
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 13 сеп 2006, 14:23
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Моля за мнение за новите фиестички
Заслужават ли си парите?




- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако се беше напрегнал да потърсиш - досега да си разбрал. Фиестата е много приятен избор.garfild35 написа:никой ли не може да каже нещо по конкретно за фиеста 2005-2006г.Плюсове и минуси на модела и.т.н
Ето 4-5 теми за фиестата :
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... F2%E0+2004" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 22&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 2%E0%F2%E0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 2%E0%F2%E0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
- dimitech
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 17 фев 2008, 23:16
- Модел на автомобила: Ford Trъnzit 2.5 D, 1986
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Зависи колко, къде и как ше я караш; Ако ше минавапш 20 - 30 колометра на ден градско и 50 - 60 събото-неделно взимай.
Обачееее:
Сменям вече трета служебна фиеста от това поколение - и трите бяха 1,4 tdci.
Най-големия и плюс е ниския разход на гориво - при нещадящо каране - повече от 6 на 100 не моеш да изхарчиш.
Минавам около 5 - 6000 километра на месец с нея - минимум по 5 - 6 часа на ден.
Вече имам ишиас, артрит и болки в ставите на десния крак от неудобната поза в която стоиш. По-дървена кола от тая фиеста е само Тойота корола 1,4 бензин хечбек модел 2006-та.
Карахме се кой да я кара тойотата - никой не я искаше. Чак кат са качих на нея, разбрах, че форда не е най-гадната кола.
Двигателя издържа 100 000 километра и след тва рязко дава фира.
Ще ти изброя най-фрапиращите аварии, които съм имал с туй чудо на турското автомобилостроене и приблизителните суми за ремонти:
Изплякване на турбото в движение (между 55 и 60 000 км). Зад колата се появява пушек като от 8 трабанта (маслото минава транзит през цилиндрите и заминава в катализатиора и ауспуха)и загиваш насред пътя. Около 1000 - 1500 лева. Проблеми в Мото Пфое - искаха да минат "метър". Ремонта все пак мина за тяхна сметка. Ама минава САМО ако колата е гаранционна.
Съединител - между 60 и 80 000 километра. 500 диск + аксиален лагер.
Амортисьори - дават фира на около 60 000 киолометра. Пак там някъде - 500 кинта ЧИФТА (смянали сме само задни - и на трите фиести по едно и също време. В багажника караме един комплект компютър и техническо телекомско оборудване- около 30 - 40 кила максимум)
Горивопроводи. И на трите се протриха гофрираните маркучи на тръбопровода за обратната нафта горе на главата вляво, където е помпичката за ръчно подкачане на горивото (едно като балон - стиска се) > Оливая двигателя и е щур късмет да не се запалиш.
175 лева по каталог - за един маркуч. Честито. Ако не вярваш - 032-606 606 търсиш магазина, Мото Пфое Пловдив; Наско се казваше едното момче.
Джанти: Бай Пешо Гумаджията (До военна болница, Пловдив) ни води на абонамент. Никога не съм виждал джанти от толкова мека и тънка ламарина, а съм виждал доста джанти, повярвай ми! Всяка дупка прави джантата осмоъгълник.
Сигурност: тая сапунерка е всичко друго, но не и сигурна кола. Или е прекалено сигурна. Толкова сигурна, че след като изпраскахме едно малко куче с предната пластмаса дето и викат броня сменяхме двата радиатора - на двигателя и климатика и сума ти други дреболии.
С другата фиеста (същото купе, 2006-та година) пък изпраскахме един "Опел Кадет". с около 20 км/час. Двигателя влезна под купето, двете предни гуми опряха една в друга, отвориха се еърбеците като в хамерикански филм...чудо на чудесата. вдигнаха я с един 'паяк' и повече не я видяхме (С 6157 МС беше, който я е взел от вторичния пазар на "Мото Пфое" голям дарак е сдобил).
На нас нищо ни нямаше, обаче!!! Само малко охлузвания и емоции...
Просто натисни от единия край тва детско коритце дет е дебело половин милиметър с крака и гледай от другия край как се мести и огъва. Отпред НЯМАШ защита. А както знаеш - опасни са ДРУГИТЕ участници в движението.
Това е накратко - иначе фордо мога да го плюя от централна гара до след две седмици. Имам поне 20 - 30 случки да ме е оставял насред пътя за абсолютни простотии. Това е всичко лошо, което успях да се сетя - за хубавите неща тоя който ти го продава - той да ти говори.
Имай впредвид, че всичко това дет го написах се отнася за фордчетата внесени НОВИ в България от Турция. Ако купуваш втора ръка от Германия - нещата са другояче - може да попаднеш на английско или немско производство - разликата в качеството на автомобила - и материали, и техника е в светлинни години!
Мой личен съвет е - ако не робуваш на години - купи си по-старата фиеста. Тя е значително по-здрава, комфортна и евтина.
Успех - Митака - Плоив
"Чужд акъл в чужда глава не влиза"
Народна поговорка.
Обачееее:
Сменям вече трета служебна фиеста от това поколение - и трите бяха 1,4 tdci.
Най-големия и плюс е ниския разход на гориво - при нещадящо каране - повече от 6 на 100 не моеш да изхарчиш.
Минавам около 5 - 6000 километра на месец с нея - минимум по 5 - 6 часа на ден.
Вече имам ишиас, артрит и болки в ставите на десния крак от неудобната поза в която стоиш. По-дървена кола от тая фиеста е само Тойота корола 1,4 бензин хечбек модел 2006-та.
Карахме се кой да я кара тойотата - никой не я искаше. Чак кат са качих на нея, разбрах, че форда не е най-гадната кола.
Двигателя издържа 100 000 километра и след тва рязко дава фира.
Ще ти изброя най-фрапиращите аварии, които съм имал с туй чудо на турското автомобилостроене и приблизителните суми за ремонти:
Изплякване на турбото в движение (между 55 и 60 000 км). Зад колата се появява пушек като от 8 трабанта (маслото минава транзит през цилиндрите и заминава в катализатиора и ауспуха)и загиваш насред пътя. Около 1000 - 1500 лева. Проблеми в Мото Пфое - искаха да минат "метър". Ремонта все пак мина за тяхна сметка. Ама минава САМО ако колата е гаранционна.
Съединител - между 60 и 80 000 километра. 500 диск + аксиален лагер.
Амортисьори - дават фира на около 60 000 киолометра. Пак там някъде - 500 кинта ЧИФТА (смянали сме само задни - и на трите фиести по едно и също време. В багажника караме един комплект компютър и техническо телекомско оборудване- около 30 - 40 кила максимум)
Горивопроводи. И на трите се протриха гофрираните маркучи на тръбопровода за обратната нафта горе на главата вляво, където е помпичката за ръчно подкачане на горивото (едно като балон - стиска се) > Оливая двигателя и е щур късмет да не се запалиш.
175 лева по каталог - за един маркуч. Честито. Ако не вярваш - 032-606 606 търсиш магазина, Мото Пфое Пловдив; Наско се казваше едното момче.
Джанти: Бай Пешо Гумаджията (До военна болница, Пловдив) ни води на абонамент. Никога не съм виждал джанти от толкова мека и тънка ламарина, а съм виждал доста джанти, повярвай ми! Всяка дупка прави джантата осмоъгълник.
Сигурност: тая сапунерка е всичко друго, но не и сигурна кола. Или е прекалено сигурна. Толкова сигурна, че след като изпраскахме едно малко куче с предната пластмаса дето и викат броня сменяхме двата радиатора - на двигателя и климатика и сума ти други дреболии.
С другата фиеста (същото купе, 2006-та година) пък изпраскахме един "Опел Кадет". с около 20 км/час. Двигателя влезна под купето, двете предни гуми опряха една в друга, отвориха се еърбеците като в хамерикански филм...чудо на чудесата. вдигнаха я с един 'паяк' и повече не я видяхме (С 6157 МС беше, който я е взел от вторичния пазар на "Мото Пфое" голям дарак е сдобил).
На нас нищо ни нямаше, обаче!!! Само малко охлузвания и емоции...
Просто натисни от единия край тва детско коритце дет е дебело половин милиметър с крака и гледай от другия край как се мести и огъва. Отпред НЯМАШ защита. А както знаеш - опасни са ДРУГИТЕ участници в движението.
Това е накратко - иначе фордо мога да го плюя от централна гара до след две седмици. Имам поне 20 - 30 случки да ме е оставял насред пътя за абсолютни простотии. Това е всичко лошо, което успях да се сетя - за хубавите неща тоя който ти го продава - той да ти говори.
Имай впредвид, че всичко това дет го написах се отнася за фордчетата внесени НОВИ в България от Турция. Ако купуваш втора ръка от Германия - нещата са другояче - може да попаднеш на английско или немско производство - разликата в качеството на автомобила - и материали, и техника е в светлинни години!
Мой личен съвет е - ако не робуваш на години - купи си по-старата фиеста. Тя е значително по-здрава, комфортна и евтина.
Успех - Митака - Плоив
"Чужд акъл в чужда глава не влиза"
Народна поговорка.
Карам Форд. Не сменям маслото на двигателя - доливам го.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моята е произведена в Кьолн ( и купена от МотоПфое) , и половината описани от теб неща не съм ги виждалИмай впредвид, че всичко това дет го написах се отнася за фордчетата внесени НОВИ в България от Турция. Ако купуваш втора ръка от Германия - нещата са другояче - може да попаднеш на английско или немско производство - разликата в качеството на автомобила - и материали, и техника е в светлинни години!

Ако нещата са вярни - турците са разказали играта на колата...

- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не се заяждам, ама тея 20 километра са били 20х няколко (примерно 20х2, 20х3)...dimitech написа:С другата фиеста (същото купе, 2006-та година) пък изпраскахме един "Опел Кадет". с около 20 км/час. Двигателя влезна под купето, двете предни гуми опряха една в друга, отвориха се еърбеците като в хамерикански филм...чудо на чудесата. вдигнаха я с един 'паяк' и повече не я видяхме (С 6157 МС беше, който я е взел от вторичния пазар на "Мото Пфое" голям дарак е сдобил).
На нас нищо ни нямаше, обаче!!! Само малко охлузвания и емоции...
Просто натисни от единия край тва детско коритце дет е дебело половин милиметър с крака и гледай от другия край как се мести и огъва. Отпред НЯМАШ защита. А както знаеш - опасни са ДРУГИТЕ участници в движението.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да не се случва на никой , дано, но все пак :Атанас написа:Не се заяждам, ама тея 20 километра са били 20х няколко (примерно 20х2, 20х3)...dimitech написа:С другата фиеста (същото купе, 2006-та година) пък изпраскахме един "Опел Кадет". с около 20 км/час. Двигателя влезна под купето, двете предни гуми опряха една в друга, отвориха се еърбеците като в хамерикански филм...чудо на чудесата. вдигнаха я с един 'паяк' и повече не я видяхме (С 6157 МС беше, който я е взел от вторичния пазар на "Мото Пфое" голям дарак е сдобил).
На нас нищо ни нямаше, обаче!!! Само малко охлузвания и емоции...
Просто натисни от единия край тва детско коритце дет е дебело половин милиметър с крака и гледай от другия край как се мести и огъва. Отпред НЯМАШ защита. А както знаеш - опасни са ДРУГИТЕ участници в движението.
Не мисля, че кола изглеждаща така, след такова дърво отгоре е детско коритце...
- dimitech
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 17 фев 2008, 23:16
- Модел на автомобила: Ford Trъnzit 2.5 D, 1986
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Брачед, слез от небесата!
Ти тая снимка мое да си я видял някъде в нета, ама точно те тая фиеста е от нашия фирмен/служебен автопарк - кара е колега за който мога да твърдя че е приятел. Карал съм я и аз. И сега изглежда също като нова - така е възстановена от "Мото Пфое"
След като съм минал малко над 300 000 километра с точно такава кочина (пардон - с ТРИ такива кочини - те обикновенно загиват след 100 000 км) от 2005-та година до днес мисля че имам достатъчно реалистична преценка за въпросното МПС.
Нещо повече: специалността на завършеното ми средно образование е "Автомобили и кари", а на висшето - "Технология на машиностроенето".
Достатъчно съм професионалист за да мога да дам обективна оценка на въпросното возило. И имам абсолютното право да защитавам негативната ми оценка.
Изобщо не ми обяснявай колко здрава кола е фиестата. Първо направи опит да ме убедиш че е кола.
Относно съмнението ти за скороста с която съм претърпял челен удар - според теб от старт (спрял на червен светофар) от светофара, до средата на кръстовище до каква скорост може да ускори фиестата, като имаш предвид, че половината разстояние е спирачен път.
Тъпунгера от насрещното платно реши да направи ляв завой, а аз карах направо. Скороста може и да не беше и 20 км/час. едва ли повече от 15км/час.
Сумирана със скоростта на насрещно движещия се 20 годишен 'опел капка' - които също тръгна от стартова позиция.
Ай карай на тате колата и не ми се прави на критичен!
Ти тая снимка мое да си я видял някъде в нета, ама точно те тая фиеста е от нашия фирмен/служебен автопарк - кара е колега за който мога да твърдя че е приятел. Карал съм я и аз. И сега изглежда също като нова - така е възстановена от "Мото Пфое"
След като съм минал малко над 300 000 километра с точно такава кочина (пардон - с ТРИ такива кочини - те обикновенно загиват след 100 000 км) от 2005-та година до днес мисля че имам достатъчно реалистична преценка за въпросното МПС.
Нещо повече: специалността на завършеното ми средно образование е "Автомобили и кари", а на висшето - "Технология на машиностроенето".
Достатъчно съм професионалист за да мога да дам обективна оценка на въпросното возило. И имам абсолютното право да защитавам негативната ми оценка.
Изобщо не ми обяснявай колко здрава кола е фиестата. Първо направи опит да ме убедиш че е кола.
Относно съмнението ти за скороста с която съм претърпял челен удар - според теб от старт (спрял на червен светофар) от светофара, до средата на кръстовище до каква скорост може да ускори фиестата, като имаш предвид, че половината разстояние е спирачен път.
Тъпунгера от насрещното платно реши да направи ляв завой, а аз карах направо. Скороста може и да не беше и 20 км/час. едва ли повече от 15км/час.
Сумирана със скоростта на насрещно движещия се 20 годишен 'опел капка' - които също тръгна от стартова позиция.
Ай карай на тате колата и не ми се прави на критичен!
Карам Форд. Не сменям маслото на двигателя - доливам го.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Имам чувството, че отговаряш едновременно на няколко човека с един и същи пост?dimitech написа:Брачед, слез от небесата!
Ти тая снимка мое да си я видял някъде в нета, ама точно те тая фиеста е от нашия фирмен/служебен автопарк - кара е колега за който мога да твърдя че е приятел. Карал съм я и аз. И сега изглежда също като нова - така е възстановена от "Мото Пфое"
След като съм минал малко над 300 000 километра с точно такава кочина (пардон - с ТРИ такива кочини - те обикновенно загиват след 100 000 км) от 2005-та година до днес мисля че имам достатъчно реалистична преценка за въпросното МПС.
Нещо повече: специалността на завършеното ми средно образование е "Автомобили и кари", а на висшето - "Технология на машиностроенето".
Достатъчно съм професионалист за да мога да дам обективна оценка на въпросното возило. И имам абсолютното право да защитавам негативната ми оценка.
Изобщо не ми обяснявай колко здрава кола е фиестата. Първо направи опит да ме убедиш че е кола.
Относно съмнението ти за скороста с която съм претърпял челен удар - според теб от старт (спрял на червен светофар) от светофара, до средата на кръстовище до каква скорост може да ускори фиестата, като имаш предвид, че половината разстояние е спирачен път.
Тъпунгера от насрещното платно реши да направи ляв завой, а аз карах направо. Скороста може и да не беше и 20 км/час. едва ли повече от 15км/час.
Сумирана със скоростта на насрещно движещия се 20 годишен 'опел капка' - които също тръгна от стартова позиция.
Ай карай на тате колата и не ми се прави на критичен!
1. От кои небеса точно да сляза? Снимката не е от нета, а от нашия форум - ЧЕТИ ТЕМАТА . Пуснал я е човек , който е споделил каква е ситуацията. На мен кола с подобно дърво отгоре ми изглежда здрава. Затова и съм пуснал снимките.
2. Защо се опитваш да държиш такъв тон, някой с нещо ти е длъжен ли , или ...? Обясни като хората какво ти е мнението, обясни къде са проблемите и остави другите да си направят изводи. Не очаквай веднага да приемат това, което казваш, нито да се съгласят с него.
- dimitech
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 17 фев 2008, 23:16
- Модел на автомобила: Ford Trъnzit 2.5 D, 1986
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
На 32 години съм.
Работя средно от 10 до 16 часа на денонощие.
Искам да се извиня на всички засегнати от мнението ми за Форд Фиеста. Съжалявам, че се държа грубо и арогантно и най-вече, че съм засегнал някого с изказванията си.
За съжаление съм емоционално обременен именно от малко над 300 000 хиляди километра прекарани именно в това купе. И - повярвайте ми - ако прекарате толкова километри (минимум 6 часа на ден, ден след ден, ден след ден над 3 години) в това купе и вие ще изпитвате най-малкото неприязън.
Благодаря, на колегата за предложението да напиша книга.
Отдавна пиша, макар и в нета и в някои периодични издания, макар и под други псевдоними.
Опитах се да помогна на питащия с описание на недостатъците на въпросния автомобил, които съм изпитал на собствен гръб.
Радвам се, че съм успял донякъде.
И - повтарям - ТОВА Е САМО ЕДНА МАРКА КОЛА! Не се обвързвайте емоционално чак толкова с нея. Какво от това дали е по-добра или по-лоша от някоя друга!?
Работя средно от 10 до 16 часа на денонощие.
Искам да се извиня на всички засегнати от мнението ми за Форд Фиеста. Съжалявам, че се държа грубо и арогантно и най-вече, че съм засегнал някого с изказванията си.
За съжаление съм емоционално обременен именно от малко над 300 000 хиляди километра прекарани именно в това купе. И - повярвайте ми - ако прекарате толкова километри (минимум 6 часа на ден, ден след ден, ден след ден над 3 години) в това купе и вие ще изпитвате най-малкото неприязън.
Благодаря, на колегата за предложението да напиша книга.
Отдавна пиша, макар и в нета и в някои периодични издания, макар и под други псевдоними.
Опитах се да помогна на питащия с описание на недостатъците на въпросния автомобил, които съм изпитал на собствен гръб.
Радвам се, че съм успял донякъде.
И - повтарям - ТОВА Е САМО ЕДНА МАРКА КОЛА! Не се обвързвайте емоционално чак толкова с нея. Какво от това дали е по-добра или по-лоша от някоя друга!?
Карам Форд. Не сменям маслото на двигателя - доливам го.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
dimitech написа:И - повярвайте ми - ако прекарате толкова километри (минимум 6 часа на ден, ден след ден, ден след ден над 3 години) в това купе и вие ще изпитвате най-малкото неприязън.


Поздрави и

- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
След дивите писания на dimitech, ме сърби клавиатурата за подобно илзияние, но нито имам нерви, нито време.
1. Съединители и изпушване на турбото, постоянно кривене на джанти и пр. - СМЪРДИ на душманско каране.
2. Fiesta се произвежва за Европейските пазари (вкл. България) единствено в Кьолн, Германия и Валенсия, Испания. За Турция сам ли го съчини или лесно повярва на някой? Оттук нататък, компетентността ти е очевидна.
3. Съвременните автомобили са конструирани така, че да останат здрави пътниците, а не ламарините. Ето обективна информация, а не бля, бля. 4 звезди от 5 възможни:
http://www.euroncap.com/tests/ford_fiesta_2002/141.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
4. При този пробег и това отношение към нещата, автомобила няма никакво значение. Ако шефът ви беше купил летящи чинии, сега щеше да пишеш дълги постове в ... знам ли кой форум.
5. Предлагам ти да се сърдиш най-вече на шефа ти, че не ви е взел по-висок клас автомобили, в които да въртите този респектиращ километраж.
И аз не се заяждам, просто постовете на След дивите писания на dimitech, ме сърби клавиатурата за подобно илзияние, но нито имам нерви, нито време.
Хайде със здраве, че настигнах dimitech по обем на поста.
1. Съединители и изпушване на турбото, постоянно кривене на джанти и пр. - СМЪРДИ на душманско каране.
2. Fiesta се произвежва за Европейските пазари (вкл. България) единствено в Кьолн, Германия и Валенсия, Испания. За Турция сам ли го съчини или лесно повярва на някой? Оттук нататък, компетентността ти е очевидна.
3. Съвременните автомобили са конструирани така, че да останат здрави пътниците, а не ламарините. Ето обективна информация, а не бля, бля. 4 звезди от 5 възможни:
http://www.euroncap.com/tests/ford_fiesta_2002/141.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
4. При този пробег и това отношение към нещата, автомобила няма никакво значение. Ако шефът ви беше купил летящи чинии, сега щеше да пишеш дълги постове в ... знам ли кой форум.
5. Предлагам ти да се сърдиш най-вече на шефа ти, че не ви е взел по-висок клас автомобили, в които да въртите този респектиращ километраж.
И аз не се заяждам, просто постовете на След дивите писания на dimitech, ме сърби клавиатурата за подобно илзияние, но нито имам нерви, нито време.
Хайде със здраве, че настигнах dimitech по обем на поста.
Ford. Feel the difference
- Неделчо Неделчев
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 27 окт 2007, 17:22
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD Turnie - 1996 год. 89 коня
- Местоположение: ВАРНА - VARNA
- Status: Извън линия
Димитех - Не си попаднал на правилното място!dimitech написа:На 32 години съм.
Работя средно от 10 до 16 часа на денонощие.
Искам да се извиня на всички засегнати от мнението ми за Форд Фиеста. Съжалявам, че се държа грубо и арогантно и най-вече, че съм засегнал някого с изказванията си.
За съжаление съм емоционално обременен именно от малко над 300 000 хиляди километра прекарани именно в това купе. И - повярвайте ми - ако прекарате толкова километри (минимум 6 часа на ден, ден след ден, ден след ден над 3 години) в това купе и вие ще изпитвате най-малкото неприязън.
Благодаря, на колегата за предложението да напиша книга.
Отдавна пиша, макар и в нета и в някои периодични издания, макар и под други псевдоними.
Опитах се да помогна на питащия с описание на недостатъците на въпросния автомобил, които съм изпитал на собствен гръб.
Радвам се, че съм успял донякъде.
И - повтарям - ТОВА Е САМО ЕДНА МАРКА КОЛА! Не се обвързвайте емоционално чак толкова с нея. Какво от това дали е по-добра или по-лоша от някоя друга!?
В тоя форум не се критикува Форд, а само се възхвалява до безбожие! Инак следва нахвърляне от всички към критикаря, какъв е 'що е и прочие!

Възрастта - опита им е недостатъчен, за да разберат защо се критикува Форд и защо това е най-калпавата марка.
Щом колата е тяхна или на тате, най-често, значи тя е най-добрата на света!
----> Мондео 1.8 TD - то ми!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта