Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!

Мнение от ico_stoykov » 25 окт 2005, 17:42

Ако един ден седнете зад волана на вашия или семейния Форд (говоря за тези който разчитат на бензинките, а не на печките) сложите ключа на мястото му и завъртите, впоследствие не се чуе харектерния звук с който се отличава заредането на инжекциона (не се отнася за ТОТО, той неговата позволи да я урезилят) вследствие на което няма да можете да подкарете возилото. На първо място не се отчаивайте, абе то си е за отчаяние ама....:)
Причините за това може да са много поне така си мисля.
Преди да пробвате всичко др, седнете отнова на седалката на шофьора в случай че сте излезнали от колата и сте били два шута на лявата гума.
Та сядате поглеждате надолу и наляво и долу на купето на колата има едно пластмасово капаче, зад което има копче, то служи за спиране на бензина при удар.
Натискате го и ако пак не иска да запали вече може да си изкарате яда на предния капак.
При мен беше станало точно така. Надявам се само на едно релето или каквото и да е там да се е излкючило от дупки или някакво др сътресение. Дано да няма др причина.
Надявам ако не сега то поне някой ден да ви бъда полезен:)
Специални поздрави на ТОТО, и чакам компетентното и неангажиращото му мнение.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 25 окт 2005, 17:58

Също при мен се получи сутринта но се оказа че бушона 3А е изгорял. Довечара ще купя няколко бушона и ще видя дали ще тръгне :shock:

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!

Мнение от toto » 04 ное 2005, 07:52

ico_stoykov написа:Специални поздрави на ТОТО, и чакам компетентното и неангажиращото му мнение.
Моето мнение е, че тези коли не са за нас. В смисал не трябва ние да ги поправяме. Просто въртим ключа, заплалваме, въртим кормилото и се возим. Стане ли така, че като завъртим ключа колата не заработи тогава си трябва майстор.
Не знам на другите колите как са, ама аз като вдигна предния капак и погледна надолу ми се завива свят. Само пишешта машина дето не са успяли да сложат...

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!

Мнение от racer11 » 04 ное 2005, 14:56

toto написа:
ico_stoykov написа:Специални поздрави на ТОТО, и чакам компетентното и неангажиращото му мнение.
Моето мнение е, че тези коли не са за нас. В смисал не трябва ние да ги поправяме. Просто въртим ключа, заплалваме, въртим кормилото и се возим. Стане ли така, че като завъртим ключа колата не заработи тогава си трябва майстор.
Не знам на другите колите как са, ама аз като вдигна предния капак и погледна надолу ми се завива свят. Само пишешта машина дето не са успяли да сложат...
е с това не съм съвсем съгласен.само се огледай из форума и ще видиш колко хора са си спестили пари, време и нерви, отстранявайки сами различни проблеми колите си. и не говоря само за стари коли. а иначе си прав,че по-новите фордове /включително и моя/ са доста по-сложни, но това не означава, че трябва да оставяме всичко в ръцете на "майстори"...

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!

Мнение от toto » 05 ное 2005, 04:47

racer11 написа:е с това не съм съвсем съгласен.само се огледай из форума и ще видиш колко хора са си спестили пари, време и нерви, отстранявайки сами различни проблеми колите си. и не говоря само за стари коли. а иначе си прав,че по-новите фордове /включително и моя/ са доста по-сложни, но това не означава, че трябва да оставяме всичко в ръцете на "майстори"...
Съгласен съм с теб само защото тук в България майсторита са калпави хора. Иначе съм на логиката - кой каквото е учил и от каквото разбира това да прави.
Сега ще си помислиш, че съм човек който нищо не пипа по колата :oops: Е не е така. На времето на трабанта сам си свалях и си качвах двигателя и правих какво ли не, ама резултатът винаги е един и същ - рацете така се омазват с масло, че няма миене една седмица :)
Пък и айде нашите коли не са от последно поколение и пак някой може да пипне нещо тук там. Ами тези новите коли дето като вдигнеш капака и се вижда само една голяма черна пластмаса на която има логото на марката?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!

Мнение от racer11 » 07 ное 2005, 12:21

toto написа:
racer11 написа:е с това не съм съвсем съгласен.само се огледай из форума и ще видиш колко хора са си спестили пари, време и нерви, отстранявайки сами различни проблеми колите си. и не говоря само за стари коли. а иначе си прав,че по-новите фордове /включително и моя/ са доста по-сложни, но това не означава, че трябва да оставяме всичко в ръцете на "майстори"...
Съгласен съм с теб само защото тук в България майсторита са калпави хора. Иначе съм на логиката - кой каквото е учил и от каквото разбира това да прави.
Сега ще си помислиш, че съм човек който нищо не пипа по колата :oops: Е не е така. На времето на трабанта сам си свалях и си качвах двигателя и правих какво ли не, ама резултатът винаги е един и същ - рацете така се омазват с масло, че няма миене една седмица :)
Пък и айде нашите коли не са от последно поколение и пак някой може да пипне нещо тук там. Ами тези новите коли дето като вдигнеш капака и се вижда само една голяма черна пластмаса на която има логото на марката?
е там не се наемам да пипам :? въпреки че и те едва ли са толкова страшни като им свалиш пластмасовия капак...

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Re: Ако не иска да ви зарежда инжекциона!!!

Мнение от geniy » 09 ное 2005, 23:02

ico_stoykov написа:Ако един ден седнете зад волана на вашия или семейния Форд (говоря за тези който разчитат на бензинките, а не на печките) сложите ключа на мястото му и завъртите, впоследствие не се чуе харектерния звук с който се отличава заредането на инжекциона (не се отнася за ТОТО, той неговата позволи да я урезилят) вследствие на което няма да можете да подкарете возилото. На първо място не се отчаивайте, абе то си е за отчаяние ама....:)
Причините за това може да са много поне така си мисля.
Преди да пробвате всичко др, седнете отнова на седалката на шофьора в случай че сте излезнали от колата и сте били два шута на лявата гума.
Та сядате поглеждате надолу и наляво и долу на купето на колата има едно пластмасово капаче, зад което има копче, то служи за спиране на бензина при удар.
Натискате го и ако пак не иска да запали вече може да си изкарате яда на предния капак.
При мен беше станало точно така. Надявам се само на едно релето или каквото и да е там да се е излкючило от дупки или някакво др сътресение. Дано да няма др причина.
Надявам ако не сега то поне някой ден да ви бъда полезен:)
Специални поздрави на ТОТО, и чакам компетентното и неангажиращото му мнение.

Ами и мен ме сполетя същия проблем,само че съм пуснал темата под друго заглавие.Какво ли не проверих,а и един майстор днес вдигна ръце.Свалях и кутията с бушоните и релетата,вътре е като чисто нова,писти,всичко.Релетата работят,модула в ляво до краката е с копчето надолу,т.е. в ред е,но ток до свещите не достигаааа и помпата не се чуваааа!!!Утре на друг майстор!!!

П.С. Проблема е решен почти,но за подробности вижте мойта тема.Благодаря!!!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта