Проблем с предавките
- repcho
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 31 мар 2007, 22:46
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с предавките
Проблема е че като сменянето от 1ва на 2ра става много странно. Като е между нулева и втора предавка скоростния лост все едно минава през нещо и като го ръгна по силно вече влиза на 2ра. По останалите предавки го няма този проблем, само от 1ва на 2ра. При спряло положение това явление го няма, някаква идея за какво става дума ?
- u`F`o
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 фев 2007, 21:04
- Модел на автомобила: Ford Escort '87 1,4 CL/73hp/5500rpm
- Местоположение: София/Пазарджик/Пловдив
- Status: Извън линия
Ами какво да ти кажа, не знам кой ескорт караш, но аз карам ескорт от 87 ма година и го има същия проблем- чат-пат 
Още по- рядко, като се опитвам да наръгам 3та при високи обороти и се случва Не същото, а все едно 3та няма!
Сякаш застава нещо там където трябва да влезне скоростния лост и край- няма такава скорост. При нормално превключване не правят проблем
Колега според мен това си е от износването на скоросната кутия. Нали има синхронизатори, които правят синхрона между зацепването на оборотите на двигателя със тази на зъбните колела. Не разбирам много но си мисля, че е от това...

Още по- рядко, като се опитвам да наръгам 3та при високи обороти и се случва Не същото, а все едно 3та няма!


Колега според мен това си е от износването на скоросната кутия. Нали има синхронизатори, които правят синхрона между зацепването на оборотите на двигателя със тази на зъбните колела. Не разбирам много но си мисля, че е от това...
Mengear.BG - оригинални и интересни подаръци за мъже
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 02 дек 2007, 18:39
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4L "87
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Карам Ескорт 87 1.4, имах проблем с превключването от 5та на 4та скорост. Майстора каза че били някакви перца т.е. водачи на скоростния лост. Не било фатално, изненадващо ми каза че ги е махнал всичките и ако не ми се ходи по моргите да тарся просто да свикна така да си включвам. Лоста стана "по свободен" и проблема изчезна все пак се включва малко по-особено.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Ако така наречения "майстор" си беше направил труда да регулира лоста можеше и да не маха нищо. Проблема се решава с регулиране, като за целта са нужни двама. Най-добре единия да е водача, защото си познава колата. Водача си сяда на мястото и колата си вдига на подемник (може и на канал). "Майсторът" разхлабва карето върти го на ляво или на дясно, докато на водача му хареса. Най общо когато лоста е във свободно положение има пружина която го държи срещу 3 и 4 скорост. При избутване на лоста директно напред или назад трябва да се включи съответната предавка без да се налага лоста да се клати наляво или надясно и да не се усеща опиране в нещо. След това се проверява дали хода на лоста е еднакъв напред и назад и ако не е се премества карето в съответната посока напред или назад докато стане равен.
Операцията изисква време и също така преди всяка проба карето трябва да се затегне и после наново да се разхлаби. Затова е по-лесно да се побългари и после- " тия шиб@ни Фордове....."
Във книгата има описан реглаж с помощта на блокиращи щифтове, но лично аз многократно съм го пробвал и винаги се е налагало да до регулирам по описания по горе начин ( не казвам че е грешен може би аз не мога точно да разбера как става).
Операцията изисква време и също така преди всяка проба карето трябва да се затегне и после наново да се разхлаби. Затова е по-лесно да се побългари и после- " тия шиб@ни Фордове....."
Във книгата има описан реглаж с помощта на блокиращи щифтове, но лично аз многократно съм го пробвал и винаги се е налагало да до регулирам по описания по горе начин ( не казвам че е грешен може би аз не мога точно да разбера как става).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта