ЕСКОРТ 1,3 КАРБУРАТОРА
- BACHEV
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 25 дек 2007, 15:26
- Модел на автомобила: eskort 91g 1.3 Mondeo 2.0 Zetec. 16v Ghia 1997г.
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
ЕСКОРТ 1,3 КАРБУРАТОРА
Колеги чел съм из форума, че ако си настроя карба както трябва може да вЪрви по-добре става въпрос за 1,3 мотор 91г чист карбуратор. Колата е на гаЗ и незнам дали има значение, но все пак някоЙ има ли представа откЪде става
Имам голямо желание да го пипна малко 


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Не мисля, че има какво да му настройваш.
НАСКО се надявам да се намеси и да ти каже да си изхвърлиш газовото
Карах Ескорт 1,3 карб набор '87.
Кога аз се заинатих да я оправям да върви добре на бензин, братовчед ми ме скастри.
Вървеше перфектно на ГАЗ. На бензин макар и малко шашаво все пак се придвижвах.
Братовчед ми ме скастри да не се занимавам да наливам пари да правя карбуратора да потдържам две захранващи с гориво системи.
В последствие попадна и далаверка, и почерпка общо към 60-тина литра бензин, покарах на бензин и той все че се съвзе.
Ако споделиш какви ядове имаш, може и на живо да се видим да я чуя на бензин и да ти дам някой съвет.
Ако не се получи с чалъми ще трябва явно намеса, но ще опитаме.
Па като си се запънал опиши какви ядове имаш и НАСКО вероятно може да ти даде насока.
Друг май не съм чел да се е борил с карбуратори
НАСКО се надявам да се намеси и да ти каже да си изхвърлиш газовото

Карах Ескорт 1,3 карб набор '87.
Кога аз се заинатих да я оправям да върви добре на бензин, братовчед ми ме скастри.
Вървеше перфектно на ГАЗ. На бензин макар и малко шашаво все пак се придвижвах.
Братовчед ми ме скастри да не се занимавам да наливам пари да правя карбуратора да потдържам две захранващи с гориво системи.
В последствие попадна и далаверка, и почерпка общо към 60-тина литра бензин, покарах на бензин и той все че се съвзе.
Ако споделиш какви ядове имаш, може и на живо да се видим да я чуя на бензин и да ти дам някой съвет.
Ако не се получи с чалъми ще трябва явно намеса, но ще опитаме.

Па като си се запънал опиши какви ядове имаш и НАСКО вероятно може да ти даде насока.
Друг май не съм чел да се е борил с карбуратори

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Направо ми взе думата от устата. Докато има газова уредба е напълно безсмислено да се ремонтира карбуратора. Ще дадеш 30лв за платна, още 20 за стенд (да регулират емисиите). И след 1- 2 месеца си на изходна позиция, не си струва.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта