mkV
- brslv
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
- Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
- Местоположение: търговище
- Status: Извън линия
mkV
mkV,1.4i,92
Моторът смених с zetec1.6 с изпилена глава с 2мм, спортен филтър и никакви гърнета. Колелетата от 13" пораснаха на 15" и сега са 17".Някой може да каже че е селски тунинг, ама човек ако има средства ще прави не 1.4 а косуарт.
Моторът смених с zetec1.6 с изпилена глава с 2мм, спортен филтър и никакви гърнета. Колелетата от 13" пораснаха на 15" и сега са 17".Някой може да каже че е селски тунинг, ама човек ако има средства ще прави не 1.4 а косуарт.
- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Tи какво казааааminov написа:Колега станала е супер особенно отпред. Само ако ти се дават 160-180лв за едни кристални стопове ще стане перфектна и от пред. Със здраве и без авариино да си я караш.

Хм, колата е малко циганийка, за моя вкус, но на всеки както си му хареса!

Създаден да бъде
FORD!
FORD!
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Много пренаточена изглежда!
Джантите 17-ките с какъв размер гуми са? Защото съм чувал, че 17-ките са максимума, което влиза в калника
Бях с едни 16-ки, но ми изпадаха зъбите, сега минах на 15-ки, представям си какво е при теб, ама важна е визията
Джантите 17-ките с какъв размер гуми са? Защото съм чувал, че 17-ките са максимума, което влиза в калника

Бях с едни 16-ки, но ми изпадаха зъбите, сега минах на 15-ки, представям си какво е при теб, ама важна е визията

"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."
- brslv
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
- Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
- Местоположение: търговище
- Status: Извън линия
Арките на калниците са малко поорязани. Иначе отпред са 225х45х17 и минават на 2мм под "чашките"/не знам как точно се казва тва дето държи пружината/ на пружините и при пълен завой стържат на подкалниците. Задните са 235х45х17 и имат фланци около 20мм за да не стържат на същите чашки странично.
За кристалните стопове ми писна щото по магазините само за голфове и mkVI
За кристалните стопове ми писна щото по магазините само за голфове и mkVI
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: mkV
Само да попитам.....като тръгнеш на дълъг път не ти ли гръмва главата,аз веднъж с Ескорта ми се наложи да пътувам 20-тина километра без гърне,докато отида до един познат да ми го завари...ами като слязах от колата бях като замаянbrslv написа:......, спортен филтър и никакви гърнета. .....


- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
да и на мен ми направи първо това впечатление.И аз веднъж карах без последно гърне и все едно бях в танк.Особенно между 90 и 120км/ч е някакъв ужасен реонанс.Или трябва да го юркаш над 120 или с 80.Сигурно и при колегата е така,но както се казва "от глад умри-гъзар бъди"......в случая "от главодолие умри-гъзар бъди"
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Колега brslv!
Това, което правиш е достойно за възхищение. Много от хората в този форум биха се заели с това, което правиш ти, НО ....
За това са необходими няколко неща, подредил съм ги по важност от моя гледна точка:
1. Време.
2. Закрито пространство (поне 25-30 кв.м).
3. Специално оборудване.
4. По-специални умения.
5. Много знания и опит.
6. Пари.
7. Дебели нерви и много хъс.
Затова, който ти казва, че тунинга ти е по-особен да покаже какво може и тогава да коментира. Според мен наблягаш повече на силовия тунинг, а не на оптичния. С тези параметри колата е за пистови изпълнения, а не за изложения. Това не означава, че външния вид трябва да е лош, но всеки прави това, което може и както го може. След време като натрупаш опит тези "грешки на разтежа" ще изчезнат. И нека тези, които бъркат цилиндър с бутало или не са виждали аксиален лагер да се ограничат със спама.
Добре дошъл при нас и поздравления за постигнатото!
Това, което правиш е достойно за възхищение. Много от хората в този форум биха се заели с това, което правиш ти, НО ....
За това са необходими няколко неща, подредил съм ги по важност от моя гледна точка:
1. Време.
2. Закрито пространство (поне 25-30 кв.м).
3. Специално оборудване.
4. По-специални умения.
5. Много знания и опит.
6. Пари.
7. Дебели нерви и много хъс.
Затова, който ти казва, че тунинга ти е по-особен да покаже какво може и тогава да коментира. Според мен наблягаш повече на силовия тунинг, а не на оптичния. С тези параметри колата е за пистови изпълнения, а не за изложения. Това не означава, че външния вид трябва да е лош, но всеки прави това, което може и както го може. След време като натрупаш опит тези "грешки на разтежа" ще изчезнат. И нека тези, които бъркат цилиндър с бутало или не са виждали аксиален лагер да се ограничат със спама.
Добре дошъл при нас и поздравления за постигнатото!
- brslv
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
- Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
- Местоположение: търговище
- Status: Извън линия
много благодаря на nikolovvd, но всичко дето е изброил влиза в т.7. що се отнася до гюрултията от ауспуха наистина е неприятно на дълг прав път/магистрала/, но ако я ръчкаш из завои само като слушаш ти се пълни душата. за дълго имам орион 1.6,91/карб/. иначе има разлика дали караш без гърне или с цяла тръба до края/някак си данданията остава назад/само някой да не си помисли че искам да кажа че съм по-бърз от звука. карал съм една калибра със сменено крайно гърне с такова от мотор. вътре си е съвсем добре, но като карам зад нея, вярвайте не се седи.
- brslv
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
- Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
- Местоположение: търговище
- Status: Извън линия
Тия дни даже минах преглед. Нищо не казаха, че няма брави, че няма задна седалка, пък че двигателя сменян-кой ти гледа. Като и дадох зор да я кача на валяците щеше да се гътне халето от грохот-две тръби 45мм от мястото на катализатора до отзаде/гърнетата отзад са само за фаца, по-скоро са накрайници/, а онзи вика що ти е чистачката посредата/не ти ли пречи/. Дано още някоя годинка да бъдем страната на неограничените възможности.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта