Въпроси относно Ескорт
- 952856
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 11 мар 2008, 17:06
- Модел на автомобила: ...
- Контакти:
- Status: Извън линия
Въпроси относно Ескорт
Здравейте,
Тъй като съм млад и начинаещ шофьор любител и следователно не разбирам особено много (да не кажа въобще) искам да попитам за мнения относно следния автомобил:
Ескорт 1,6 ЕФи 105 к.с. ноември месец 90-та година
Има ли някакви забележки, нещо или неща, за които трябва да се оглеждам или да внимавам/следя, фабрични дефекти, мнения, впечатления, въобще кой каквото има да казва ще се радвам ако сподели. Най-главния въпрос, който ме интересува е дали има смисъл въпросния форд да го слагам на метанова уредба, защото възнамерявам да пообиколя страната ни за да я обикна, а с чист бензин трудно ще стане
Благодаря предварително на всички за отговорите и отделеното внимание.
Тъй като съм млад и начинаещ шофьор любител и следователно не разбирам особено много (да не кажа въобще) искам да попитам за мнения относно следния автомобил:
Ескорт 1,6 ЕФи 105 к.с. ноември месец 90-та година
Има ли някакви забележки, нещо или неща, за които трябва да се оглеждам или да внимавам/следя, фабрични дефекти, мнения, впечатления, въобще кой каквото има да казва ще се радвам ако сподели. Най-главния въпрос, който ме интересува е дали има смисъл въпросния форд да го слагам на метанова уредба, защото възнамерявам да пообиколя страната ни за да я обикна, а с чист бензин трудно ще стане

Благодаря предварително на всички за отговорите и отделеното внимание.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпроси относно Ескорт
Колега карам такъв макар 91 г. със същия мотор.
1. Виж задните греди имат склонност към изгниване, а изобщо отдолу го виж - прагове предни греди, ако не си го купил, но и да си трябва да се оправи, за да не е късно после. По принцип има склонност към ръждата - по купето и около капачката на резервоара
2. Имат проблем с бушоното табло, от там идват много от проблемите на въпросният модел, а и на по-късните модели не знам кога го отстраняват от Форд.
3. Окачване аз нещо сериозно не съм имал, ако има хидравлика възможно е да са скапала хидравличната рейка, виж за течове на масло от нея.
Аз го карам с газ, метан не ти препоръчвам тъй като задницата много кляка, а бутилките на метан са доста по-тежки и постоянно ще бъдеш с вирната предница.
Ако не си го купил по-добре се ориентирай на по-висока година след 96, може и да са по скъпи, но двигателите са по-добри и са изчистени от някои недомислици. Ако си го взел честито, макар и с болежките не е лоша колата, на бензин харчи малко извън градско, така че ако няма да караш много след тази обиколка или много градско от метан или газ няма смисъл - 6 на сто на бензин; 8/ 8,5 на газ - тава за извън градско, градско няма пиша то зависи от много неща.
Аз нещо май не съм те разбрал, май си го купил вече и сега въпроса ти е метан или газ, по-горе написах какви биха ми били съображенията да не слагам метан, относно проблеми с двигателя не мисля че ще имаш проблем нито с пропан бутана нито с метана, само изпарителя не е лошо да е електрически, вакумен може и да е сложил някой, но не мисля че е удачно решение. Най - общо казано обикновена газова уредба, разбира се от газ майстор които разбира, има си значение големината на плочката а и самата плочка.
1. Виж задните греди имат склонност към изгниване, а изобщо отдолу го виж - прагове предни греди, ако не си го купил, но и да си трябва да се оправи, за да не е късно после. По принцип има склонност към ръждата - по купето и около капачката на резервоара
2. Имат проблем с бушоното табло, от там идват много от проблемите на въпросният модел, а и на по-късните модели не знам кога го отстраняват от Форд.
3. Окачване аз нещо сериозно не съм имал, ако има хидравлика възможно е да са скапала хидравличната рейка, виж за течове на масло от нея.
Аз го карам с газ, метан не ти препоръчвам тъй като задницата много кляка, а бутилките на метан са доста по-тежки и постоянно ще бъдеш с вирната предница.
Ако не си го купил по-добре се ориентирай на по-висока година след 96, може и да са по скъпи, но двигателите са по-добри и са изчистени от някои недомислици. Ако си го взел честито, макар и с болежките не е лоша колата, на бензин харчи малко извън градско, така че ако няма да караш много след тази обиколка или много градско от метан или газ няма смисъл - 6 на сто на бензин; 8/ 8,5 на газ - тава за извън градско, градско няма пиша то зависи от много неща.
Аз нещо май не съм те разбрал, май си го купил вече и сега въпроса ти е метан или газ, по-горе написах какви биха ми били съображенията да не слагам метан, относно проблеми с двигателя не мисля че ще имаш проблем нито с пропан бутана нито с метана, само изпарителя не е лошо да е електрически, вакумен може и да е сложил някой, но не мисля че е удачно решение. Най - общо казано обикновена газова уредба, разбира се от газ майстор които разбира, има си значение големината на плочката а и самата плочка.
- 952856
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 11 мар 2008, 17:06
- Модел на автомобила: ...
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпроси относно Ескорт
Ами не, все още не съм го купил, защото се колебая м/у този ескорт и рено 19-ка на газчица.
Много хора ми препоръчват 19-ката и като че ли това ще е избора ми. Много благодаря за подробния отговор. Определено ще ми е от полза при огледа.

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпроси относно Ескорт
В случая по-добре ескорта, майстора които слага газовата на моя, точно преди това беше слагал на такова Рено и сега се сещам че имаше нещо проблем с компа или поточно ламбата/ или това че му се изключват дюзите отчита грешка, а от там грешка и в компа, трябва да се слага ламба емулатор, ако е обикновена уредбата, а за форда няма опасност поне да ти натрупва грешки от карането на газ и не се слагат емулатори на дюзите или на ламбата. Беше отдавна и затова не се сещам в какво точно му беше проблема, знам тогава че майсторчето, а той си разбира от слагането на газови, ми каза че фордчетата и опелите не са капризни от към страна на слагане на газова, разбира се за по-старите модели.
- 952856
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 11 мар 2008, 17:06
- Модел на автомобила: ...
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпроси относно Ескорт
И двете 19-ки, които съм харесал са вече сложени на газ и са тествани (шофирано е с тях, особено една си е от доста време на газчица) и собствениците нямат оплаквания. Склонен съм да им вярвам след като ги познавам от известно време въпреки че човек трябва винаги да има едно наум. 

- escort82
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 17 окт 2006, 21:49
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1982,1998, Focus2008
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпроси относно Ескорт
Ами няколко ренота съм имал жъзможност да карам и то не за кратко. Две в службата и едно на една приателка. Хора са ми казвали, че едно рено е хубаво докато е ново, но тругнели да се чупи нещо то след него почва малко по малко да се чупят и други неща и наистина това се случи с тези коли рено 21 експрес и 19 над които съм имал наблюдение. Така че ако питаш мен карай с раждивия форд по добре
а и още еди минус се сещам повечето рена са на торсьон отзад а това като се скапе е доста гадно за по правка и доста трудно се намира майстор койото да се заеме

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта