Прахче за течове (ама и аз съм за бой)

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 15 яну 2008, 18:05

Поне парно долу-горе имаш ли ......

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 16 яну 2008, 02:29

Ами имам парно, ама друго че пък преди няколко дена като се прибирах от Шумен, и парното спре да духа топло. Само студ или леко хладно. Мислих да не е от клапата, мърдах я - тц, не е от нея. Като влязох във Варна, спрях да махна едно парче картон от радиатора, че го сложих да може да държи по голяма темп., че си беше хладно във Варна -12 :lol: . И като спрях, после тръгвам и оп, топлото тръгна. Голяма загатка. А спрях да го махам, щото колата тръгваше да загрява повече от колкото трябва щот и парното не работеше.
Че затова се замислих, че се налага пак да промевам система.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

tonitoniton
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 30 дек 2007, 23:42
Модел на автомобила: siera 2.0i 4х4
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от tonitoniton » 16 яну 2008, 19:03

честито,може и да не стане с промивка.

Потребителски аватар
iashor
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 25 апр 2006, 17:47
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: София
Status: Извън линия

А може би радиаторът е консуматив?

Мнение от iashor » 13 мар 2008, 11:40

Колеги,
И аз страдах от радиатор с теч. Слагах прахове, течности, но ситуацията се влоши. Решението беше нов радиатор. Сега карам и пея:)
От непривичната работа на висока температура, каквато неизбежно се получава в опитите да вържем положението със стария радиатор, се прецакват косвено много други работи. Убеден съм в това. Освен това "удоволствието" да караш със стария радиатор и поглед втурачен в уреда за температурата, създава опасности за сигурността на пътуването. :roll:

Може би е време да приемем мисълта, че при коли над 10 години, да не говорим за 12 - 15 и нагоре, при проблеми с радиатора просто е време за нов. Това е личното ми мнение.

Поздрави и безаварийно!

Потребителски аватар
me4o_1
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 20 апр 2006, 01:40
Модел на автомобила: Escotr '90
Местоположение: Смолян
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Прахче за течове (ама и аз съм за бой)

Мнение от me4o_1 » 14 мар 2008, 09:39

Както виждам 80% и повече даже са против тея както някои беше написал "магически" прахчета, не че аз несъм. Но и аз съм брал такива ядове от тях с предишната ми кола(след като го сипах 1 седмица се чудех от каде ми заграява колата), промиване на цялата система и смяна на радиатори и разправии.
Така че колеги не правете такива работи на Вашия автомобил
*00134* *00134* *00134* cosworth наш, който си на небето да се свети името ти,както на пътя така и в сервиза!!!! *00134* *00134* *00134*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта