Въпрос за бензинова помпа

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Въпрос за бензинова помпа

Мнение от geniy » 07 ное 2005, 20:32

Здравейте!!!Днес дадох контакт,но помпата не заработи,знаете един шум и спира.Но понеже имам и газова та реших да паля на газ,но не пожела и на газ.Та въпроса ми е-ако не работи бензиновата помпа това може ли да е причината да няма ток и в свещите,нещо да подава импулс на компютъра,че тя не работи и да се изключва запалването.Колата е ескорт,1991 година моноинжекция.Благодаря!!!

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 08 ное 2005, 10:23

При мен също се появи този проблем една сутрин оказа се че беше изгоряло бушончето за инжекциона 3 А. Почнах да обикалям магазините да търся бушонче доста магазини обиколих докато намеря 3 А бушон защото в повечето казваха най малките са 5 А. След като го смених се оправи всичко.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 08 ное 2005, 11:13

Слизам да го погледна,дано да е от него.Благодаря!!!

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 08 ное 2005, 11:32

Здрав е за съжаление!!!Проблема остава.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 11:55

аларма/имобилайзер? контактен ключ?

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 08 ное 2005, 12:24

алармата я свалих,имобилайзер нямам,а сега ще видя и контактния ключ!Благодаря засега!!!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 12:33

а провери ли да не е мъртъв акумулатора?

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 08 ное 2005, 13:15

Акумулатора въртеше като бесен,дадох накъсо жиците от контактния ключ,но пак не се чува помпата, а я пробвах с късо директно от акумулатора и върти.Значи остава да е някое реле сигурно?

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 08 ное 2005, 14:06

а видя ли изклучвателя в ляво под пласмасовата кора?

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 08 ное 2005, 14:10

копчето на него си е надолу-както трябва да е.Няма ток обаче на бушона за бензиновата помпа.А на бушона на инжекцията,който е 3 ампера си има ток.Направо загадка.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 15:09

еми значи, друго освен реле или прекъснат кабел не остава...по-скоро реле

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 08 ное 2005, 17:10

Смених релето и тръгна тока в бушона,но нещо се чува постоянно да бръмчи-май бензиновата помпа/вдигнах седалката,но не се чува да е от нея,а какъв може да е???/.И акумулатора издишал / докато го чуя това нещо/ и сега ще чакам някой да ми даде ток.Сега вече може и да запали де,макар,че не се чува силното бръмчене и после спирането на помпата,но сега вече може да е акумулатора.Ако не утре ще търся майстор.Благодаря пак!!!

П.П. Дали са ми друго реле и затова се получи този проблем с бензиновата помпа.Новото реле беше синьо , а старото/ и работещо/ -кафяво-както си пише и в книгата!
Последна промяна от geniy на 15 ное 2005, 22:16, променено общо 2 пъти.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 17:15

ако помпата ти бръмчи непрекъснато значи си в авариен режим = сериозен пробуем :(

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 08 ное 2005, 17:22

то се чува постоянно,дори и когато контактния ключ е в мен.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 17:34

да нямаш късо някъде?

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 08 ное 2005, 17:37

Ами може,защото нали се сваля този блок с бушоните и да не са се допрели жици,но гледах отдолу и няма видими следи от оголени кабели или нагрети кабели.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 17:38

провери за утечки на ток - това е показателно

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 08 ное 2005, 17:43

Това не го мога,как става?

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 08 ное 2005, 17:51

До Brock, Cossy или Achkob като модератори на този форум забелязах че часовника е с един час напред може ли да направите нещо по въпроса, не че е фатално но е дразнещо :D

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 18:14

geniy написа:Това не го мога,как става?
ами при изключени АБСОЛЮТНО всички консуматори на ток махаш - клемата на акумулатора и мепиш консумачия между клемата и - полюса на акумулатура.мисля, че допустимото беше 0.1 ампер, но не съм сигурен...

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта