Малък проблем с АГУ на Ескорт Джиа 1.8i , 16V , 1994г.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 15 мар 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16V
- Status: Извън линия
Малък проблем с АГУ на Ескорт Джиа 1.8i , 16V , 1994г.
Преди година си сложих Lovato от което съм много доволен колата си върви добре както на газ така и на бензин, но
понякога като вдигна над 120км и освободя от скорост оборотите ми падат рязко и понякога гасне.
Ако може някой да сподели какво може да е, ще съм му благодарен.
понякога като вдигна над 120км и освободя от скорост оборотите ми падат рязко и понякога гасне.
Ако може някой да сподели какво може да е, ще съм му благодарен.
- brslv
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
- Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
- Местоположение: търговище
- Status: Извън линия
Re: Малък проблем с АГУ на Ескорт Джиа 1.8i , 16V , 1994г.
При такава скорост влиза повече въздух/динамично нагнетяване/ и сместа става бедна. Навремето бях сложил един станиолен маркуч да дърпа въздух долу от бронята/щото нямах пласмасови въздушни пътища/ уж за по хладен въздух и правеше така.




- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: Малък проблем с АГУ на Ескорт Джиа 1.8i , 16V , 1994г.
Колегата е прав във някоя част но тя се отнася за моно-инж за пълн-инж това правило не важи просто трябва да се реголира добре при пълн-инж това по някога става малко по трудно но само при някой автомобили
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малък проблем с АГУ на Ескорт Джиа 1.8i , 16V , 1994г.
Още откакто е сложена при мен газовата, въздуховода които отива във въздушният филтър е махнат и е сложено едно у- парче, обърнато към двигателя, защото при пускане на перката вкарва въздух в него.
Многократно съм пробвал да го сложа както е фабрично, да взема въздух отпред на решетката, но резултата винаги е един и същ, гасне дори и при малка скорост (вероятно бедна смес), Schrаck е написал че може при пълните инжекции да се регулира, но явно при мен много трудно би станало това, все пак аз нямам MAF може би има значение.
Та колега ако при теб взема въздух от пред и ти го прави този проблем само и единствено при 120 км./ч. по добре не пипай нищо, другият вариант е да обърнеш въздуховода да не влиза директно въздух.
Многократно съм пробвал да го сложа както е фабрично, да взема въздух отпред на решетката, но резултата винаги е един и същ, гасне дори и при малка скорост (вероятно бедна смес), Schrаck е написал че може при пълните инжекции да се регулира, но явно при мен много трудно би станало това, все пак аз нямам MAF може би има значение.
Та колега ако при теб взема въздух от пред и ти го прави този проблем само и единствено при 120 км./ч. по добре не пипай нищо, другият вариант е да обърнеш въздуховода да не влиза директно въздух.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 29 май 2008, 21:21
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Малък проблем с АГУ на Ескорт Джиа 1.8i , 16V , 1994г.
колега наскоро си сложих АГУ - Ловато на Фод Ескорд 1996 , имах същия проблем, разреших го като обърнах въдуховода вертикално нагоре и му направих няколко дипки с дрелка. От тогава колата не гасне когато я карам на инерция
- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
16V , 1994г.
Аз също съм пробвал като обърна въздухоотвода нагоре, но като натисна рязко и силно спирачката оборотите на двигателя падат под 500об/мин (говоря когато се движа поинерция). Затова махнах нацяло тръбите и ефекта е, че вече прави така само понякога в много горещо време. Иначе като цяло падането на оборотите или гасненето когато сте поинерция е както споменаха колегите заради силната струя въздух, но мисля, че може да се коригира или сведе до минимум чрез настройка на АГУ-то от врътката на изпарителя за оборотите на двг. И примен ми падат понякога оборотите, но никога не ми е гаснала когато я пусна поинерция. Миналото лято дори ми ги качваше на 1500об/мин поинерция (очудващо), но бях с друг филтър и може би с други настройки. Не трябва да те очудват играещите обороти щом си на газ. Дано съм бил полезен снещо!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта