Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 22 фев 2008, 19:37
- Модел на автомобила: Escort RS2000
- Местоположение: Montana
- Status: Извън линия
Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
Значи имам желание да променя носачите на ескорта че ми писна да сменявам селенови втулки през 3-4 седмици. Значи тампони са слагал всякакви Турски,Немски,Полски,Италиански ,от МФ и няма спасение късат се и колата почва да носи на където си иска.
Е за малкият им живот сам допринесъл и аз понеже съм с твръдичко окачване .Та мисълта ми е да сменя тая недомислица на Форд,а именно гумените втулки с железни като на задните главини на БМВ и Мерцедес,от долу дето се хваща носача.По малък им е диаметъра но едни преходни втулки ще го компенсират за да заместя предната малка втулка,а за големият тампон някъде четох че пак с преходна втулка и набиват малкият тампон които е за отпред но не се сещам къде за да видя какви са отзивите дали е по здраво така.
Ако някои има инфо за подобен ъпгреит ще съм много благодарен да го сподели,ако не ще пробвам моята идея пък ще видя,въпреки че от сега знам че комфота от возията ще е по лош,но така или иначе що слагаш спортно окачване значи
забрави за меко возене

Ако някои има инфо за подобен ъпгреит ще съм много благодарен да го сподели,ако не ще пробвам моята идея пък ще видя,въпреки че от сега знам че комфота от возията ще е по лош,но така или иначе що слагаш спортно окачване значи
забрави за меко возене
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
Колега това в момента правя за моето мондео преровил съм маса литература и разговарях лично с Дунев и друг състезател но му забравих името ,има сервиз до гража на пощите в Сф.Вфорума съм пуснал тема преди
преработка носачи мондео намери я и прочети. Наско от форума намекна че старите ескорти са били по този начин който аз мисля да приложа.Ако има нещо пиши ми ще ти обясня подробно. Ако си от софия ще ти обясня нагледно всичко.
преработка носачи мондео намери я и прочети. Наско от форума намекна че старите ескорти са били по този начин който аз мисля да приложа.Ако има нещо пиши ми ще ти обясня подробно. Ако си от софия ще ти обясня нагледно всичко.
- RS_PESA
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 14 яну 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
Колега ако реализираш идеята си, пиши
Следя темата с интерес, тъй като имам същия проблем...

Следя темата с интерес, тъй като имам същия проблем...
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
аз същоRS_PESA написа:Следя темата с интерес, тъй като имам същия проблем...
няма да са излишни и подробни снимки
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
За какъв Ескорт става дума?
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 22 фев 2008, 19:37
- Модел на автомобила: Escort RS2000
- Местоположение: Montana
- Status: Извън линия
Re: Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
по принцип моят ескорт е 94г. 16V,но и на предишния модел носачите са същите
- RS_PESA
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 14 яну 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
Моят Ескорт е 92-ра година и щом колегата казва, че са еднакви... 

-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
Тук някакво развитие има ли ? Много интересно начинание
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
абе и аз на мойта сиера имам същия проблем с тея втулки,понедлник ще ги сменям с нови ама сигурно няма да издържат много
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 20 юни 2005, 07:47
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1iclx 90г
Escort 1.6 16V 94г - Status: Извън линия
Re: Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
купих си ескорт 1,6 16v 94-та година. Случайно докато си го къпрех отдолу забелязах че единият тампон е за смяна. Още по случайно си бях купил тампони за старата ми кола Фиеста 1,1 90-та година и като прочетох тук таме из форума излезе че тампоните ставали. Свалям аз носача изкъртвам старият тампон големия и налагам новия. Оказа се че има разлики. След набиване което не беше с много усилие влезе но остана милиметър и половина без да е влезъл. Опря в дъното точно там до където е конус и започва заерване на леглото. На новият тампон няма това заерване а е прав. След половин час умуване какви са усилията по време на движение се стигна до извода че дори и да излезе ще тропа носача и ще почне да дърпа колата. Слагам носача събирам колата но си имам едно на ум че трябва да го поглеждам да не излезе.
Минах 1000 километра със сменени тампони и на двата носача. За сега се държат, купени са от Косер.
Въпросите са ми:
Явно има значение от коя година са тампоните за фиеста. Дали?
Относно втуклике и използванетфо на тампони от BMW и други коли, не е проблем да се изработят втулки с определен конус стига да се знаят параметрите на новият тампон. Стигнахте ли до някъде?
Минах 1000 километра със сменени тампони и на двата носача. За сега се държат, купени са от Косер.
Въпросите са ми:
Явно има значение от коя година са тампоните за фиеста. Дали?
Относно втуклике и използванетфо на тампони от BMW и други коли, не е проблем да се изработят втулки с определен конус стига да се знаят параметрите на новият тампон. Стигнахте ли до някъде?
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 22 фев 2008, 19:37
- Модел на автомобила: Escort RS2000
- Местоположение: Montana
- Status: Извън линия
Re: Дайте някоя идея за по усилени носачи за Ескорт
понеже написах темата с цел някой да даде идея-което не стана така или иначе,мисля че е редно да напиша резултата от моите опити...
1-ви - работата да сменявам предните малки тампони с въпросните шарнирни втулки от коли със задно предаване беше провокирана от това че хидравликата ми тече(както на повечето Ескорти за съжаление)и маслото се стича точно на тампона и резултата е разлагане на гумата и късане.затова идечта ми бе тези втулки защото са на принципа на шарнир и не се прецакват от маслото.За задните голямите тампони няма да коментирам макс.2500км. и финал независимо от къде са купувани.Предните втулки от мерцедес(не помня точно кой,ако някои има интерес мога да допълня и модела)с преходни втулки 2мм. заспаха,малките тампони пак с втулки отзад пак заспаха.Монтажа на носача беше мъчителен защото трудно се прокарва болта през задната втулка понеже тя се осуква трудно.За возия на този тип окачване няма голяма разлика във вибрацийте което ме зарадва.
Резултата бе около 1000км. возене с често ритане на съединителя и задните тампони направо се размазаха(указа се че на тампоните вътрешната втулка е като шарнирен болт и просто няма гума която да поема усукването на носача при тръгване)
2-ри -след неуспеха с предишното ми изпълнение ми изпратиха цели носачи от Германия на Феби(и повярваите ми не колите ни са със скапано окачване,а частите в България са буклук дори и Мото-пфое)тампоните на тия носачи като ги погледнеш просто гумата няма нищо общо с тези при нас ,купувал съм тампони на Феби у нас и те са като лакум меки и са мазани с някакъв бял консервант а немските са твърди.
Резултата не успях да го видя колата си замина но понавъртях около 15000км
3-ти понеже си купих RS2000 и така си доиде с разлепен заден тампон на носача и не ми се сменяше целият носач отново само заради него започнах ровене из магазините за алтернативна втулка на фордовата и резултата е тампон от Волво 440,външен диаметър 1към1 дебелината на гумата е усезателно по голяма и по твърда само вътрешната втулка е по дълга с около 5мм(но за сметка на това е алуминий и лесно се скъсява до нужната дължина
Резултата вече 4-ти месец нямам ядове с нея и мисля че скоро няма да имам според мен
Да уточня само за да няма въпроси от рода на "моята кола е еди коя си година ,еди килко си кубика при мен така ли е"
Носачите на ЕСКОРТ от 90' до края на тяхното производство са ЕДНИ И СЪЩИ ,независимо от двигателите(1.3,1.4,1.6,1.8 или RS).Носача също така е един разликата между ляв и десен е посоката на шарнира(ляв носач ако му обърнеш шарнира надолу става десен)
Ако някой има други идеи да ги сподели,несъмнено ще има интерес защото ако го няма този проблем с тампоните колиците са ни доста добри спрямо цената им на пазара.Ще помоля ако някой въобще сподели идея тя да е за Ескорт(не за Мондео или Фиеста)понеже темата е именно за него
1-ви - работата да сменявам предните малки тампони с въпросните шарнирни втулки от коли със задно предаване беше провокирана от това че хидравликата ми тече(както на повечето Ескорти за съжаление)и маслото се стича точно на тампона и резултата е разлагане на гумата и късане.затова идечта ми бе тези втулки защото са на принципа на шарнир и не се прецакват от маслото.За задните голямите тампони няма да коментирам макс.2500км. и финал независимо от къде са купувани.Предните втулки от мерцедес(не помня точно кой,ако някои има интерес мога да допълня и модела)с преходни втулки 2мм. заспаха,малките тампони пак с втулки отзад пак заспаха.Монтажа на носача беше мъчителен защото трудно се прокарва болта през задната втулка понеже тя се осуква трудно.За возия на този тип окачване няма голяма разлика във вибрацийте което ме зарадва.
Резултата бе около 1000км. возене с често ритане на съединителя и задните тампони направо се размазаха(указа се че на тампоните вътрешната втулка е като шарнирен болт и просто няма гума която да поема усукването на носача при тръгване)
2-ри -след неуспеха с предишното ми изпълнение ми изпратиха цели носачи от Германия на Феби(и повярваите ми не колите ни са със скапано окачване,а частите в България са буклук дори и Мото-пфое)тампоните на тия носачи като ги погледнеш просто гумата няма нищо общо с тези при нас ,купувал съм тампони на Феби у нас и те са като лакум меки и са мазани с някакъв бял консервант а немските са твърди.
Резултата не успях да го видя колата си замина но понавъртях около 15000км
3-ти понеже си купих RS2000 и така си доиде с разлепен заден тампон на носача и не ми се сменяше целият носач отново само заради него започнах ровене из магазините за алтернативна втулка на фордовата и резултата е тампон от Волво 440,външен диаметър 1към1 дебелината на гумата е усезателно по голяма и по твърда само вътрешната втулка е по дълга с около 5мм(но за сметка на това е алуминий и лесно се скъсява до нужната дължина
Резултата вече 4-ти месец нямам ядове с нея и мисля че скоро няма да имам според мен
Да уточня само за да няма въпроси от рода на "моята кола е еди коя си година ,еди килко си кубика при мен така ли е"
Носачите на ЕСКОРТ от 90' до края на тяхното производство са ЕДНИ И СЪЩИ ,независимо от двигателите(1.3,1.4,1.6,1.8 или RS).Носача също така е един разликата между ляв и десен е посоката на шарнира(ляв носач ако му обърнеш шарнира надолу става десен)
Ако някой има други идеи да ги сподели,несъмнено ще има интерес защото ако го няма този проблем с тампоните колиците са ни доста добри спрямо цената им на пазара.Ще помоля ако някой въобще сподели идея тя да е за Ескорт(не за Мондео или Фиеста)понеже темата е именно за него

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта