Странно - оборотите падат !!!
- kujo
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Странно - оборотите падат !!!
Днес забелязах - паркирайки при работещ двигател и натиснато копче за вдигане на страничното стъкло оборотите паядат рязко с около 200-250.
Нормално стоят на 900-950.
Колата не загасва и продължава да работи устойчиво.
Нормално стоят на 900-950.
Колата не загасва и продължава да работи устойчиво.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Най-вероятно е да ти е разреден акумулатора.Забелязал ли си да се вдигат стъклата по-бавно напоследък?Друга възможност е да искрят контактите на копчето за вдигане на стъклата,на мен при сиерата ми го правеше проблема в началото се оправяха с почистване с водна шкурка,но накрая се наложи да ги заменя.Зима иде провери гъстотата на електролита като начало.
Успех!
Успех!

-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
съвсем правилно!и при чисто нови коли е така, даже и при яки дизеляци с яки акумулаториBrock написа:Мисля, че при празен ход това е нормално - при мене се усеща същ - като вдигав стъклата, пусна нагревателя на стъклото... Все пак, това са консуматори и докато компа коригира подаваното гориво е нормално да паднат малко оборотите.
- kujo
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ммдаа.., днес минах през акумулаторджия и резултата не е оптимистичен.
Нещата отиват към инвестиция във нов.
Акумулатора ми е необслужваем BOCSH Silwer. Дава 13.7 V при неработещ двигател. При работещ двигател става 14.6 V,
Не било добре, че при запалване напрейението падало до 8.5 V,
Както и да е... във всеки случай няма да се юкам към магазина, а мисля пъво да го заредя, да почиста клемите и да си го ползвам докато може да пали колата.
Съмнявам се, че заради малкото километри който навъртам (до работата и обратно - общо към 8 км) и то все на фарове (халогени и къси) акумулатора не може да се зареди (възстанови стартовия ток).
Нещата отиват към инвестиция във нов.
Акумулатора ми е необслужваем BOCSH Silwer. Дава 13.7 V при неработещ двигател. При работещ двигател става 14.6 V,
Не било добре, че при запалване напрейението падало до 8.5 V,
Както и да е... във всеки случай няма да се юкам към магазина, а мисля пъво да го заредя, да почиста клемите и да си го ползвам докато може да пали колата.
Съмнявам се, че заради малкото километри който навъртам (до работата и обратно - общо към 8 км) и то все на фарове (халогени и къси) акумулатора не може да се зареди (възстанови стартовия ток).
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Странно - оборотите падат !!!
kujo написа:Днес забелязах - паркирайки при работещ двигател и натиснато копче за вдигане на страничното стъкло оборотите паядат рязко с около 200-250.
Нормално стоят на 900-950.
Колата не загасва и продължава да работи устойчиво.
kujo написа:Както и да е... във всеки случай няма да се юкам към магазина, а мисля пъво да го заредя, да почиста клемите и да си го ползвам докато може да пали колата.
Абе нещо не ми се нрави тая работа, вземи направи тая работа дето я мисиш или вземи на заем друг акомулатор за 10 мин. и ще разбереш за какво става въпрос, а магазина е най-лесен.
Успех!
Небойте се роби Спартак е с вас!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта