Аванс процесор
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
- Status: Извън линия
Аванс процесор
Здравейте.Във форум на Рено-фенове видях че слагат на колите си аванс процесор който работи само когато колата се кара на газ и увеличава предварението , което води до по-добро и пълно изгаряне на сместта а оттам и повишаване на мощността и намаляване на разхода.Някой знае ли за нещо подобно което да може да се сложи на фордчето , че откакто го карам на газ нещо му се поразбягаха кончетата а и си е лакомо-12-13 в града.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте...

Онзи ден ми каза, че ги е докарал до 100 бр. месечно, ако някой се интересува пишете - ще ви свържа с него.
Аз още не съм стигнал да си монтирам, а неговия коментар беше, че всички около него са така, а други от цялата страна след като си сложат процесора водят и цялата си рода след това

По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен 

-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Здравейте...
Някъква ориентация за финансовата страна на въпроса и дали цената която иска включва монтаж.steve написа:Един приятел от Студентски град е разработил и произвежда авнас процесори.
Онзи ден ми каза, че ги е докарал до 100 бр. месечно, ако някой се интересува пишете - ще ви свържа с него.
Аз още не съм стигнал да си монтирам, а неговия коментар беше, че всички около него са така, а други от цялата страна след като си сложат процесора водят и цялата си рода след това
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дааа, цената...
В началото (като започваше) коментирахме някакви цени от около 30-40 лв., но от тогава минаха месеци и скоро не сме обсъждали темата. Знам само, че не смогва да се разправя и с монтажа и вероятно ще ви насочи към някой от газаджийте с които работи.
Ще го питам и ще пиша пак.
Ще го питам и ще пиша пак.
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен 

-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Става...
Моята е чист карбуратор и днес ще видя дали ще станеvikik написа:Тази джаджа става ли за карбураторни мотори или само за такива с компютър?


Ще питамBakara написа:... Става дума за DIS не EDIS. Питай го и кажи как стоят нещата.

По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен 

-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Що е то...
Bakara написа:Ако може да го закачи този аванс процесор на моята фиеста с DIS запалване ще е го призная твоя приятел. Става дума за DIS не EDIS. Питай го и кажи как стоят нещата.


По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Що е то...
DIS - Distributorless Ignition System - бездистрибуторно запалванеsteve написа:Питах, отговора е: "DIS звучи много Форд-ско"... т.е. разтълкувай "DIS" и ще помислим върху друг отговор
EDIS - Electronic Distributorless Ignition System
-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
- Модел на автомобила: Ford fiesta
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Какво става, стана ли ясно дали ще работи аванс процесора. Много съм заинтересован, ако каже че може веднага идвам да монтираме. От една година търся такова нещо за моята кола и никой до сега не е могъл да ми помогне.
п.с. След като не знае какво е EDIS и DIS как така ще ти монтира на теб аванс процесор.
п.с. След като не знае какво е EDIS и DIS как така ще ти монтира на теб аванс процесор.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ммммммммм, че знам ли...
Човека си кара Рено на Метан и сам си е монтирал аванс процесор, след като в сервиза в който му монирали газта му казали, че не му трябва. От тогава монтирал на всички коли на сервиза (а и не само на тоя) аванс процесори 
Миналата неделя беше зает, но ако и тая е слънчева ще видим какво може и какво не.
Само се чудя защо още не ми е отговорил на писмото за DIS-а, но и аз не си проверявам често пощата в Yahoo

Миналата неделя беше зает, но ако и тая е слънчева ще видим какво може и какво не.
Само се чудя защо още не ми е отговорил на писмото за DIS-а, но и аз не си проверявам често пощата в Yahoo

По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен 

-
- потребител
- Мнения: 457
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
- Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
- Status: Извън линия
Re: Аванс процесор
Направо забрави за необходимост от аванс процесор. Ти си със Зетек двигател - ЕКУ-то се грижи напълно за тая работа, явно е доста по-умно от "френски" компютър.styncho написа:Escort 1.6 16V. Здравейте.Във форум на Рено-фенове видях че слагат на колите си аванс процесор който работи само когато колата се кара на газ и увеличава предварението , което води до по-добро и пълно изгаряне на сместта а оттам и повишаване на мощността и намаляване на разхода.Някой знае ли за нещо подобно което да може да се сложи на фордчето , че откакто го карам на газ нещо му се поразбягаха кончетата а и си е лакомо-12-13 в града.
Съвета ми е:
Ако колата ти е ОК на бензин, търси решаването на проблема си с мощността и разхода на газ в АГУ-то и настройките му, а не в управлението на двигателя.
А, между другото, не подценявай режима на самообучение на ЕКУ-то след изключване на акумулатора и нулиране на настройките.
Аз бях малко скептичен към ролята на това самообучение, докато не сгреших и се убедих във важността му и то именно но газ. При мен, при смяна на въздушен филтър, се изключва и маха акумулатора, за да се осигури достъп. Грешката ми беше, че след изключването и след това вкл. на акумулатора, запалих и минах на газ, при което не изчаках да поработи на празен ход, а направо дай газ, дай газ , и след има няма 200 метра я угасих. Ефекта беше загуба на поддържането на оборотите на празен ход на газ. А и не се усетих навреме каква глупост съм направил. Добре че не хукнах да си оправям АГУ-то, и размисляйки върху момента на възникване на проблема, бавно и тъпо ми изгря верния извод. Следващия път след нулиране, след запалване (топъл двигател), веднага пак минах на газ, оборотите паднаха, ама не пипнах педала на газта, и видях как оборотите скочиха нагоре-надолу и се установиха на нормалните. Този път изчаках две-три минути да поработи двигателя на празен ход, и след това си врътнах 10-на км. в различни режими, все на газ. Всичко си стана отново перфектно.
Не че това има нещо общо с твоя случай, ама го пиша, за да предпазя другите колеги със Зетеци от повторение на моята глупава грешка.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта