смяна на колектори
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
смяна на колектори
Карам ескорт 1996 с пластмасови колектори и скоро ми подхвърлиха че можело от друг zetec da взема метални колектори (който пасвали дори и от 1.
.
Номера е че искам да сложа евтина газова на фордето без да му треперя че може да ми гръмне под капака.
Интересува ме вярно ли е това и какви са цените на едни такива колектори (втора ръка разбира се).Ше се радвам на компетентнио отговори а не на Spam-аджииски истории

Номера е че искам да сложа евтина газова на фордето без да му треперя че може да ми гръмне под капака.
Интересува ме вярно ли е това и какви са цените на едни такива колектори (втора ръка разбира се).Ше се радвам на компетентнио отговори а не на Spam-аджииски истории

ZETEC POWER!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 23 яну 2008, 16:25
- Модел на автомобила: eskort 1.6 16V
- Status: Извън линия
Re: смяна на колектори
Аз те саветвам да си поставиш газов инжекцион като дадеш пари за колекторите за газовата и смениш свещи и кабели за да се подсигуриш да не гарми ще ти се хване почти колкото струва ГИ пак и ще ти варви много добре с ГИ то и няма да се наиграваш със смяна на колектори. ако се окаже че няма някой изход за вакум ще пробиваш и т,н. Пак и с метъални колектори пак не спасяваш дебитомера от гармежи ще вземе да се счупи и забравяш че някога е работил на бензин.
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: смяна на колектори
Подкрепям колегата , точно така е,ако ГИ ти се вижда съп сложи поне газова с ламбда контрол.С обикновенна
газова разхода ще ти е с 1 литър отгоре по километрите които изминаваш пресметни.
газова разхода ще ти е с 1 литър отгоре по километрите които изминаваш пресметни.
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: смяна на колектори
мерси за отговорите колеги!
Главната причина да не ми се дават пари за ГИ, е че карам колата само събота и неделя щото бачкам в центъра на "гурко" и е невъзможно да ходя с кола, а като си направих сметка един ГИ няма да го избия и за 3 години.
бе като гледам ще си карам на бенз и всеки път като ме хване някое задръстване ще ме стяга сърцето
Главната причина да не ми се дават пари за ГИ, е че карам колата само събота и неделя щото бачкам в центъра на "гурко" и е невъзможно да ходя с кола, а като си направих сметка един ГИ няма да го избия и за 3 години.
бе като гледам ще си карам на бенз и всеки път като ме хване някое задръстване ще ме стяга сърцето

ZETEC POWER!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 161
- Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: смяна на колектори
Какво те притесняват пластмасовите колектори ? Слагай смело обикновенна газова - просто при монтажа се монтира една клапа на
кутията от където влиза въздуха в двигателя .Моята е с пластмасови колектори и газовата е слагана още в Италия и не са сменяли колекторите.
Ако стане проблем тогава ще му мислиш - ама може и да не стане ! За по сигурно ако те е страх си сложи електронен ключ за прехвърляне от бензин на газ.Така винаги ще палиш на бензин и ше минаваш на газ при 2000 об. на двигателя и вероятността за взрив е много малка при изправен двигател.Струва около 50 лв.Пък и на пипане пластмасата на колекторите изглежда доста по-здрава от пласмасата на бронята да речем.
С две думи ако майсторите на газовата си разбират от работата и ти го монтират кадърно не би трябвало да има проблеми .
Успех.
кутията от където влиза въздуха в двигателя .Моята е с пластмасови колектори и газовата е слагана още в Италия и не са сменяли колекторите.
Ако стане проблем тогава ще му мислиш - ама може и да не стане ! За по сигурно ако те е страх си сложи електронен ключ за прехвърляне от бензин на газ.Така винаги ще палиш на бензин и ше минаваш на газ при 2000 об. на двигателя и вероятността за взрив е много малка при изправен двигател.Струва около 50 лв.Пък и на пипане пластмасата на колекторите изглежда доста по-здрава от пласмасата на бронята да речем.
С две думи ако майсторите на газовата си разбират от работата и ти го монтират кадърно не би трябвало да има проблеми .
Успех.
- meltin
- потребител
- Мнения: 194
- Регистриран: 27 сеп 2007, 12:46
- Модел на автомобила: Escort SW Ghia `96 1,6 16V
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: смяна на колектори
Правилно да ти го каза колегата ама да ти го кажа и аз. На метан съм и съм със пластмасови колектори. Нямам ядове, като се изключи втория ден като взех колата и се оказа че ония идиоти са мили двигателия и не са го изсушили хубаво и лулите ми се бяха напълнили със вода. Дори тогава им нямаше нищо на колекторите.
И аз много съм слушал за гръмнали колектори ама докато не видя няма да повярвам... Все повече си мисля че има сумати други неща да си заминат преди тях. Другото което си мисля е че вече майсторите почнаха да си измислят само да ти събират парите.
Само внимавай майсторите да са изпитани, а да не са някакви дето се учат върху твоята кола. Каквото и да ти говорят тоя двигател се газифицира супер приятно със каквото си поискаш, но задължително си сложи допълнителен авансатор щото иначе наистина може да имаш проблеми с клапаните.
П.С. Ако правиш под 10000 годишно, няма много смисъл от АГУ.
И аз много съм слушал за гръмнали колектори ама докато не видя няма да повярвам... Все повече си мисля че има сумати други неща да си заминат преди тях. Другото което си мисля е че вече майсторите почнаха да си измислят само да ти събират парите.
Само внимавай майсторите да са изпитани, а да не са някакви дето се учат върху твоята кола. Каквото и да ти говорят тоя двигател се газифицира супер приятно със каквото си поискаш, но задължително си сложи допълнителен авансатор щото иначе наистина може да имаш проблеми с клапаните.
П.С. Ако правиш под 10000 годишно, няма много смисъл от АГУ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта