смяна на колектори

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

смяна на колектори

Мнение от terminatoro » 11 мар 2008, 17:08

Карам ескорт 1996 с пластмасови колектори и скоро ми подхвърлиха че можело от друг zetec da взема метални колектори (който пасвали дори и от 1.8).
Номера е че искам да сложа евтина газова на фордето без да му треперя че може да ми гръмне под капака.

Интересува ме вярно ли е това и какви са цените на едни такива колектори (втора ръка разбира се).Ше се радвам на компетентнио отговори а не на Spam-аджииски истории :)
ZETEC POWER!!!!!

tonio128
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 23 яну 2008, 16:25
Модел на автомобила: eskort 1.6 16V
Status: Извън линия

Re: смяна на колектори

Мнение от tonio128 » 29 мар 2008, 22:50

Аз те саветвам да си поставиш газов инжекцион като дадеш пари за колекторите за газовата и смениш свещи и кабели за да се подсигуриш да не гарми ще ти се хване почти колкото струва ГИ пак и ще ти варви много добре с ГИ то и няма да се наиграваш със смяна на колектори. ако се окаже че няма някой изход за вакум ще пробиваш и т,н. Пак и с метъални колектори пак не спасяваш дебитомера от гармежи ще вземе да се счупи и забравяш че някога е работил на бензин.

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: смяна на колектори

Мнение от g.taskov » 30 мар 2008, 16:39

Подкрепям колегата , точно така е,ако ГИ ти се вижда съп сложи поне газова с ламбда контрол.С обикновенна
газова разхода ще ти е с 1 литър отгоре по километрите които изминаваш пресметни.

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: смяна на колектори

Мнение от terminatoro » 31 мар 2008, 09:01

мерси за отговорите колеги!
Главната причина да не ми се дават пари за ГИ, е че карам колата само събота и неделя щото бачкам в центъра на "гурко" и е невъзможно да ходя с кола, а като си направих сметка един ГИ няма да го избия и за 3 години.
бе като гледам ще си карам на бенз и всеки път като ме хване някое задръстване ще ме стяга сърцето :)
ZETEC POWER!!!!!

GalinBelos
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: смяна на колектори

Мнение от GalinBelos » 02 апр 2008, 20:29

Какво те притесняват пластмасовите колектори ? Слагай смело обикновенна газова - просто при монтажа се монтира една клапа на
кутията от където влиза въздуха в двигателя .Моята е с пластмасови колектори и газовата е слагана още в Италия и не са сменяли колекторите.
Ако стане проблем тогава ще му мислиш - ама може и да не стане ! За по сигурно ако те е страх си сложи електронен ключ за прехвърляне от бензин на газ.Така винаги ще палиш на бензин и ше минаваш на газ при 2000 об. на двигателя и вероятността за взрив е много малка при изправен двигател.Струва около 50 лв.Пък и на пипане пластмасата на колекторите изглежда доста по-здрава от пласмасата на бронята да речем.
С две думи ако майсторите на газовата си разбират от работата и ти го монтират кадърно не би трябвало да има проблеми .
Успех.

Потребителски аватар
meltin
потребител
потребител
Мнения: 194
Регистриран: 27 сеп 2007, 12:46
Модел на автомобила: Escort SW Ghia `96 1,6 16V
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: смяна на колектори

Мнение от meltin » 07 апр 2008, 15:00

Правилно да ти го каза колегата ама да ти го кажа и аз. На метан съм и съм със пластмасови колектори. Нямам ядове, като се изключи втория ден като взех колата и се оказа че ония идиоти са мили двигателия и не са го изсушили хубаво и лулите ми се бяха напълнили със вода. Дори тогава им нямаше нищо на колекторите.
И аз много съм слушал за гръмнали колектори ама докато не видя няма да повярвам... Все повече си мисля че има сумати други неща да си заминат преди тях. Другото което си мисля е че вече майсторите почнаха да си измислят само да ти събират парите.

Само внимавай майсторите да са изпитани, а да не са някакви дето се учат върху твоята кола. Каквото и да ти говорят тоя двигател се газифицира супер приятно със каквото си поискаш, но задължително си сложи допълнителен авансатор щото иначе наистина може да имаш проблеми с клапаните.

П.С. Ако правиш под 10000 годишно, няма много смисъл от АГУ.
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта