Паднал таван
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Паднал таван
Е не беше много мръсен тавана, но реших и него да изпера.Резултата - падна почти целия, добре че поне лампата по средата го държи.
Та да попитам - имали вариант "направи си сам" или при специалист.
Та да попитам - имали вариант "направи си сам" или при специалист.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Jack71 една друга подобна тема следното:
понеже много хора се оплакват от тоя феномен пускам нова тема с 2 предложения. аз лично не страдам (само това ми липсва ) от виснал таван ама мога да дам 2 напътствия от личен опит:
1-ви начин: ако тавана няма много груби и силни извивки. кожа - изкуствена задължително. избирате си цвят 10 лв е метъра ширината е 1.5м (поне за Варна) купувате си и лепило Moment (на кутия ако няма подходяща разфасовка). сваляте тавана , сваляте скапания плат. мажете кожата с лепилото и тя става от него разтеглива и еластична и лепите по формите на останалата кора от тавана. Внимание: силата на залепване зависи не само от продължителността на държене натисната материя но и от силата на натискане. и така де. малко по малко.... таван става
2-ри начин: по-мързелив, по-лесен и по-евтин. купувате си шагре на спрей (ако нямате пистолет). по принцип се ползва за подовете на коли. на Body върши перфектна работа. има черен и сив цвят. сваляте скапания плат, с фина шкурка сваляте лепилото и мръсотиире и го пообърсвате(абе подготовка да му ударите една боичка) пръсвате леко шагрето (за релеф) ако има покривност и цветът ви удовлетворява оставате така нещата. ако не една матова боя върху шагрето(подходящо е за боядисване отгоре). и така.
аз лично пробвах по първия начин да си направя таблото но извивките са прекалено сложни и остри затова го направих по втория и ехекта е много добър.
ами успех. пък в крайна сметка като не стане нищо винаги може да отидете на тапицер
понеже много хора се оплакват от тоя феномен пускам нова тема с 2 предложения. аз лично не страдам (само това ми липсва ) от виснал таван ама мога да дам 2 напътствия от личен опит:
1-ви начин: ако тавана няма много груби и силни извивки. кожа - изкуствена задължително. избирате си цвят 10 лв е метъра ширината е 1.5м (поне за Варна) купувате си и лепило Moment (на кутия ако няма подходяща разфасовка). сваляте тавана , сваляте скапания плат. мажете кожата с лепилото и тя става от него разтеглива и еластична и лепите по формите на останалата кора от тавана. Внимание: силата на залепване зависи не само от продължителността на държене натисната материя но и от силата на натискане. и така де. малко по малко.... таван става
2-ри начин: по-мързелив, по-лесен и по-евтин. купувате си шагре на спрей (ако нямате пистолет). по принцип се ползва за подовете на коли. на Body върши перфектна работа. има черен и сив цвят. сваляте скапания плат, с фина шкурка сваляте лепилото и мръсотиире и го пообърсвате(абе подготовка да му ударите една боичка) пръсвате леко шагрето (за релеф) ако има покривност и цветът ви удовлетворява оставате така нещата. ако не една матова боя върху шагрето(подходящо е за боядисване отгоре). и така.
аз лично пробвах по първия начин да си направя таблото но извивките са прекалено сложни и остри затова го направих по втория и ехекта е много добър.
ами успех. пък в крайна сметка като не стане нищо винаги може да отидете на тапицер
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Никак! И аз си изчистих моя! Ефекта е същия! Посд плата има тънък пласт дунапрен. От годините си променя ...състоянието. Не става с инжектиране на различни видове залепителни средства като силикони, моментни лепила и т.н. В най-добрия случай остават точките на "инжектирането". В смисъл видими и различни на цвят от основата (полепва най-малкото прах)....т.е. без сваляне - не става!racer11 написа:мерси, може и да опитам вариант №1. но въпроса ми беше как да се залепи оригиналния плат - той е здрав /а вече и супер чист/
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Радвам се че бих могъл да бъда полезен с темата която бях пуснал
ж крайна сметка написаното е от опитите ми с таблото на Каприто ми което се получи супер но на таван се съмго пробвал.
я ако някой го направи съм любопитен за резултата. не че сте опитни зайчета
просто съм го пробвал на талболо а не на таван

я ако някой го направи съм любопитен за резултата. не че сте опитни зайчета

- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия




fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
И моя таван беше увиснал ( сигурно след подготовка за продажба в Горубляне) и си го оправих много лесно. Самия таван при мен е някаква мокава с плат отгоре и я държаха плафоните. Аз пробих с отверка две дупки и с шприца за силикон вкарах доста през тях. Поставих две декоративни тапички и подпрях към седалките ( за да го притиснат плътно ) с две предварително отрязани по размера летвички. На другия ден вече всичко си беше ОК!
- rejo
- потребител
- Мнения: 234
- Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
- Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
- Местоположение: София, жк Младост 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Знам, че не е точно по темата, но за тези, които четат и все още не им е прецакан тавана:
никога не мокрете тавана
Таван се почиства само с хавлиена кърпа (от тези, дето не оставят власинки), напръскана с концентрат от специален препарат за пране на коли. Кърпата се движи напред-назад и се изпира често, след което се изстисква добре и пак се пръска с концентрат. Доста трудоемко и бавно, но става добре и няма проблеми с тавана по-нататък.
Такъв препарат май има по бензиностанциите, марка не знам.




Таван се почиства само с хавлиена кърпа (от тези, дето не оставят власинки), напръскана с концентрат от специален препарат за пране на коли. Кърпата се движи напред-назад и се изпира често, след което се изстисква добре и пак се пръска с концентрат. Доста трудоемко и бавно, но става добре и няма проблеми с тавана по-нататък.
Такъв препарат май има по бензиностанциите, марка не знам.
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Именно поради тази причина карам вече 3 години и кусур с таван, който на цвят го докарва на парцал. Явно предишния собственик яко е попушвал. А и парното върти "свеж" софийски въздух по кръстовищата.rejo написа:![]()
никога не мокрете тавана
![]()
![]()

Rejo, мерси за инфото за почистване на тавана, ама аз не смея, особено като прочетох горните мнения.

... Biz zum bitteren ende!
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта