филтър на купе
- batista
- потребител 
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Добре обаче това дето е като радиатор хоризонтално разположено с един такъв безцветен цвят си е чисто, незнам за какво е може би трябва да погледна пак.Dundee написа:Така излиза от завода - без нищо. Ако си купиш филтър, би трябвало да го сложиш там.
Тоя филтър май не е мноо евтин, коя марка е по-дорба?
- Dundee
- потребител 
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
... е изпарителя на климатика. Той прави студеното - минаващият през него въздух се охлажда и после влиза в купето.batista написа:...това дето е като радиатор хоризонтално разположено с един такъв безцветен цвят ...
И ескортите с климатик са фабрично без филтър. В МП филтърът преди няколко месеца вървеше около 100 лв.
- 
				dimma
- потребител 
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 мар 2008, 22:32
- Модел на автомобила: ford galaxy2000 -benzin-gaz
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re:
сваля се пласмасовата кора под чистачките и тогава се стига до филтъра!лесно се сменяPeet написа:Имам въпрс-знае ли някой как сесменя филтъра за купето на Форд Галакси?
- 
				Peet
- потребител 
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: филтър на купе
Благодаря! Купих филтър за купето  Филтрон, 14лв. В кутията с филтъра имаше упътване със снимки как се сменя.Смених го за 20 мин. 
			
									
									
						
- paci
- Модератор 
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
 Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re:
С активен въглен или без ?
46 лв. ми е филтъра в МП с активен въглен.
На друго място алтернативен мисля, че без активен въглен е 20-25 лв.
Чудя се, заслужава ли си да дам повечко пари?
			
									
									
						46 лв. ми е филтъра в МП с активен въглен.
На друго място алтернативен мисля, че без активен въглен е 20-25 лв.
Чудя се, заслужава ли си да дам повечко пари?
- 
				Peet
- потребител 
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: филтър на купе
Няма активен въглен-хартиен е, ще видим това лято как е.
			
									
									
						- energy76us
- потребител 
- Мнения: 119
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:45
- Модел на автомобила: FORD Mondeo MK I- 1.8 16v  Zetec 
 , FORD Fiesta 1.4 16v zetec s Ford Focus MK I 1.6 benzin
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: филтър на купе
На моя Мони,мисляа че няма никакъфф филтър,некой го е изтърбушил преди мене,шот каде какво запуши пред мен,някое БМВ масларка или някой Голфф ТД,всичко го дишам,и се драпам да ги изпреварвам  
   Ще трябваа да се слага филтйра,нема начин,
Ще трябваа да се слага филтйра,нема начин,  в най скоро време
 в най скоро време
			
									
									
						 
   Ще трябваа да се слага филтйра,нема начин,
Ще трябваа да се слага филтйра,нема начин,  в най скоро време
 в най скоро време- PcMan
- потребител 
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
 Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: филтър на купе
Колеги, няколко въпроса бързи:vlad написа:Филтъра за купето /т.нар.поленов филтър/ е този под предното стъкло, отдясно.Препоръчват да се сменя на 15-20 000 км.В МП, за Фокус 1, е 36,26лв, заедно с две щипки-9,22лв., и уплътнение /болкит/ 12,43лв./ без ДДС/.Ако го сменяш сам, внимавай с уплътнението.Ако не е добре уплътнена кората, може от там да влиза вода в купето, и се скапва филтъра.
Филтъра на климатика е доста по скъп, намира се някъде отпред под капака, до колкото знам.За него snaiperisto е в час, май щеше да го сменя
1) Тези щипки всички ли ги имате, на Фокус 1 става дума? Отварях и нямаше такива сменяеми - филтъра ми беше Филтрон на поне 2 години в ужасно състояние за смяна и може да не са сложили щипки? Много ли са важни, как по-точно държат?
2) Филтрон добре ли е ? Над 50лв. в МП за обикновен поленов(не дори акт.въглен/с карбон) филтър, болкит и щипки ми се виждат доста пари за подобно нещо. Въпреки, че качеството на въздуха е безценно важен.
3) Обикновен поленов, с активен въглен или такъв с карбон? Наистина ли си заслужават парите, и какви са те грубо? Може би освен по-доброто причистване, и пропускането е по-добро, а интервала на задръстване и смяна - по-голям ? >:D<:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта












