Спирачни тръбички
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 фев 2005, 17:55
- Модел на автомобила: Ескорт 1.3 - 1985 година
- Местоположение: София/Кърджали
- Status: Извън линия
Спирачни тръбички
Здравейте, колеги!
Вчера за мое нещастие все да ми присвятква лампата за нивото на спирачната течност. След като огледах устанохих, че тръбичката към задно дясно колело е прогнила в един участък и се е спукала.
Въпросът е от къде мога да намеря нова. За сега никъде не съм успял да открия фабрични. Единствения вариант който ми предложиха е на ул. Овче поле (пресечка на Симеон) където ти произвеждат на място тръбичка. Проблема е, че предлагат само медни (чиста мед) с диаметър 4.75 мм. Навсякъде в Интернет пише, че медни тръбички не се препоръчват, а в някои страни са дори забранени. Мйоте оригиналните са стоманени с някакво антикорозионно покритие и са 5мм, дали разликата 4.75 - 5мм не е от това покритие? Най-добрият вариант до колкото разбрах са тръбички от 90% мед 10% никел, които хем не корозират, но са и значително по-здрави от чисто медните.
Ще съм балгодарен ако дадете някакви насоки,
Радо
Вчера за мое нещастие все да ми присвятква лампата за нивото на спирачната течност. След като огледах устанохих, че тръбичката към задно дясно колело е прогнила в един участък и се е спукала.
Въпросът е от къде мога да намеря нова. За сега никъде не съм успял да открия фабрични. Единствения вариант който ми предложиха е на ул. Овче поле (пресечка на Симеон) където ти произвеждат на място тръбичка. Проблема е, че предлагат само медни (чиста мед) с диаметър 4.75 мм. Навсякъде в Интернет пише, че медни тръбички не се препоръчват, а в някои страни са дори забранени. Мйоте оригиналните са стоманени с някакво антикорозионно покритие и са 5мм, дали разликата 4.75 - 5мм не е от това покритие? Най-добрият вариант до колкото разбрах са тръбички от 90% мед 10% никел, които хем не корозират, но са и значително по-здрави от чисто медните.
Ще съм балгодарен ако дадете някакви насоки,
Радо
- Щ-304
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
няма да е лошо в "ПРОФИЛ" да отбележиш и модела на автомобилът си. Има поле такова.
Стоманени надали са тръбичките, стоманата е крехка и лесно се чупи. А за новите-така е, медно-никелова сплав са. Най-добре в МП купувай нови независимо от цената. Друг вариант е да свалиш старата тръбичка и да тръгнеш да търсиш подобна с подобен профил и дължина, за друг автомобил но пак оригинални. Дебелината-задължително същата.
Стоманени надали са тръбичките, стоманата е крехка и лесно се чупи. А за новите-така е, медно-никелова сплав са. Най-добре в МП купувай нови независимо от цената. Друг вариант е да свалиш старата тръбичка и да тръгнеш да търсиш подобна с подобен профил и дължина, за друг автомобил но пак оригинални. Дебелината-задължително същата.
- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
ф. ПАПЕ се занимават с такива работи - спирачни маркучи за камиони, трактори, абе хидравлики някакви ако искаш им звънни на тел.9454304, 9943346 Ботевградско шосе, бл.6
Обаче и идея си нямам дали щи ти направят за твойта - за камиони и мотокари май ги правят на място- зимат старата, мерят и после правят същата, но нова.
Обаче и идея си нямам дали щи ти направят за твойта - за камиони и мотокари май ги правят на място- зимат старата, мерят и после правят същата, но нова.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
По тази логика, е по опасно да си сменяме накладките, да не вземат случайно да не се разпаднат.l_m_b написа:И ако имаш и повече късмет ще оцелеешewgeny написа:Що не пробваш, да я запоиш. С малко упоритост и желание става супер!

Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 фев 2005, 17:55
- Модел на автомобила: Ескорт 1.3 - 1985 година
- Местоположение: София/Кърджали
- Status: Извън линия
В крайна сметка смених тръбичката с медна
Не можах да намеря друг по-добър вариант. Смених тръбичката с медна, която ми направиха по зададена дължина. Всъщност цялата работа е само в развалцоването на краищата, не е кой знае какво ако имаш необходимия инструмент. Малко поверче от преди трябваше да натегна връзките. Това което успях да намеря из интернет за медта е, че много по бързо се уморява материала и вероятно след известно време пак ще е за смяна. Медни тръбички предлагат на доста места, едно от тях е на улица Овче Поле, пресечка на Симеон.
Благодаря на всички за отговорите!
Благодаря на всички за отговорите!
Радо,
Ескорт 1.3 - 1985 година, 5 врати
Ескорт 1.3 - 1985 година, 5 врати
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Значи чиста мед няма начин да е защото, тя е изключително мека. Използват се почти винаги в сплави с други материали като месинг (мед и цинк) или бронз (мед и бром или друг материал) или идна много специална сплав дуралуминий която е с точно определено процентно съдържание на алуминий и има изключителни качества. Така камиони, автобуси, автомобили и др. МПС-та имат различини материали за използване за тези тръбички. За леките автомобили са изчислени определени сплави за исползване спряма течността, дължината и др. условия, които не са подходящи за камиони примерно. Така, че е по-добре или оригинални или ако могат да се поправят, но аз не препоръчвам да се използват "някакви си" медни тръбички, огъваме да паснат, правим два щуцера и карай сигурно. Мисля че не е правилно
! Но, е хайде със здраве и искренно ти пожелавам да не ти създават проблем 


Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта