вода в цилиндрите
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 14 апр 2008, 22:43
- Модел на автомобила: форд мондео комби 94г. 1.8i 16V 115 к.с.
- Местоположение: шумен
- Status: Извън линия
вода в цилиндрите
купих си наскоро колата,дадоха ми информация,че предишния собственик е бил в сервиз. със диагноза - цитирам майстора:
губи вода,влажни клапани,и можела да направи воден стълб в цилиндъра.поразпитах ,повечето хора са чували за вода в маслото,но не и в цилиндрите.накрая един ми обясни,че ако имала спукана глава от там можела(водата) да влезе. и най-гадното е,че немога със сигурност да разбера за моята ли кола става въпрос, защото в сервиза не пазят нито име, нито номер на колата.направо ме вкараха в такъв филм,че не е истина.а пък да ходя на майстор да отваря глава не ми се мисли,че и нищо да и няма пак ще ме обуе(клиент не се връща).
помогнете със съвет,ако можете.
губи вода,влажни клапани,и можела да направи воден стълб в цилиндъра.поразпитах ,повечето хора са чували за вода в маслото,но не и в цилиндрите.накрая един ми обясни,че ако имала спукана глава от там можела(водата) да влезе. и най-гадното е,че немога със сигурност да разбера за моята ли кола става въпрос, защото в сервиза не пазят нито име, нито номер на колата.направо ме вкараха в такъв филм,че не е истина.а пък да ходя на майстор да отваря глава не ми се мисли,че и нищо да и няма пак ще ме обуе(клиент не се връща).

карам си форд - ей тъй на
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: вода в цилиндрите
Възможно е и ако е изгоряла гартнитурата на главата или е прегряван двигатиля-главата се изкривява, да влиза охл. течност в цилиндрите. Ако е в малко количаство излиза през изпускателния клапан в ауспуха, може да прекъсва двигателя. Трябва да следиш нивото на антифриза-ако намаля,значи губи отнякъде. Преди това внимателно разгледай дали е сваляна главата-често си личи при внимателно оглеждане, особено ако е слаган силикон някъде.
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 14 апр 2008, 22:43
- Модел на автомобила: форд мондео комби 94г. 1.8i 16V 115 к.с.
- Местоположение: шумен
- Status: Извън линия
Re: вода в цилиндрите
следя антифриза, двг не прекъсва,откакто съм долял вода нивото не е падало(това ми е надеждата)ама съм минал 150-200км. градско и 100 извънградско. не карам много.ако става въпрос за същата кола,оня май след като му е загряла е сменил гарнитурата при отварянето,ама се е отказал да я прави понататък.ако не пуска вода няма чак толкова страшно май.може да изкара още при мойто каране.
карам си форд - ей тъй на
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: вода в цилиндрите
Като за начало може да напишеш за каква кола/двигател става въпрос !!
При пуканата глава вода в цилиндрите влиза доста трудно. Второ възможно е при духната гарнитура да ти влиза вода, но пак само в единия от цилинрите. И трето пукнат блок в тоя случай 100 процента влиза вода във цилиндъра където е пукнат блока. Най важното е че водата влиза там когато колата стои на мясно без да се кара , а не докато се кара. При всички случаи ще трябва да се отвори мотора колега.
При пуканата глава вода в цилиндрите влиза доста трудно. Второ възможно е при духната гарнитура да ти влиза вода, но пак само в единия от цилинрите. И трето пукнат блок в тоя случай 100 процента влиза вода във цилиндъра където е пукнат блока. Най важното е че водата влиза там когато колата стои на мясно без да се кара , а не докато се кара. При всички случаи ще трябва да се отвори мотора колега.
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: вода в цилиндрите
колата ти може да гори антифриз(когато влиза в цилинрите той изгаря, освен ако няма пукнатина 5-6 мм. Тогава може и да стане воден удар), като отзад ще излиза бял пушек с мирис на изгорял антифриз (трудно се описва, може да го усетиш като на нещо горещо капнеш малко антифриз. Веднъж да го усетиш, повече няма да го сбъркаш...)simeon_bf написа:...цитирам майстора:
губи вода(???),влажни клапани,и можела да направи воден стълб в цилиндъра ...![]()
![]()
ако за 1000км няма видимо намаление или е съвсем малко -

http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вода в цилиндрите
Някой да знае какво е налягането в цилиндрите по време на работния ход?
През пукнатина, през която може да мине вода, дали не минават и газове,
и охлаждащата течност в разширителния съд дали няма да се скъса от бълбукане?
През пукнатина, през която може да мине вода, дали не минават и газове,
и охлаждащата течност в разширителния съд дали няма да се скъса от бълбукане?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: вода в цилиндрите
форд мондео комби 94г. 1.8i 16V 115 к.с.
Двигател Зетек-Е - сгъстяване 10.00атм.
Двигател Зетек-Е - сгъстяване 10.00атм.
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: вода в цилиндрите
Не знам дали е измервано налягане в цилиндрите по време на работния ход. Мисля,че има значение къде е пукнатината. От друга страна при компресията газовете влизат в охладителната система, но по време на всмукването от повишеното налягане в охл. с-ма и пониженото налягане в цилиндъра антифриза навлиза.cocoff написа:Някой да знае какво е налягането в цилиндрите по време на работния ход?
През пукнатина, през която може да мине вода, дали не минават и газове,
и охлаждащата течност в разширителния съд дали няма да се скъса от бълбукане?
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вода в цилиндрите
Не говорим за компресията, създадена от буталото при сгъстяване, а за налягане при експлозията, а то е многократно по-високо.
Колкото до вакуумът, какъвто и да е той, има едни големи дупки, наречени всмукателни клапани, които са отворени и през които въздухът навлиза спокойно. С други думи: по време на най-голямото налягане газовете няма откъде да излязат освен през пукнатината, а по време на всмукването има много по-голям отвор, през който да влязат. През една и съща пукнатина газовете преминават по-лесно от течностите(Господи, какво научно съждение!)
В резюме-при спукан блок, най-ранният признак- бълбукането в разширителя е сигурно. Навлизането на антифриза, както по-горе писа cotecna ,става в покой.
А за какво са тези словесни упражнения щом колата върви нормално , не пуши, и антифризът не намалява?
Колкото до вакуумът, какъвто и да е той, има едни големи дупки, наречени всмукателни клапани, които са отворени и през които въздухът навлиза спокойно. С други думи: по време на най-голямото налягане газовете няма откъде да излязат освен през пукнатината, а по време на всмукването има много по-голям отвор, през който да влязат. През една и съща пукнатина газовете преминават по-лесно от течностите(Господи, какво научно съждение!)
В резюме-при спукан блок, най-ранният признак- бълбукането в разширителя е сигурно. Навлизането на антифриза, както по-горе писа cotecna ,става в покой.
А за какво са тези словесни упражнения щом колата върви нормално , не пуши, и антифризът не намалява?

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: вода в цилиндрите
и след това изгаря...Peet написа:Не знам дали е измервано налягане в цилиндрите по време на работния ход. Мисля,че има значение къде е пукнатината. От друга страна при компресията газовете влизат в охладителната система, но по време на всмукването от повишеното налягане в охл. с-ма и пониженото налягане в цилиндъра антифриза навлиза.cocoff написа:Някой да знае какво е налягането в цилиндрите по време на работния ход?
През пукнатина, през която може да мине вода, дали не минават и газове,
и охлаждащата течност в разширителния съд дали няма да се скъса от бълбукане?
добре, че има хора които знаят какво става в двигателя.
=D>: колкото до загубата на антифриз човека е карал колата 150-200км(*корекция - 300) СЛЕД ДОЛИВАНЕ(!!!). за толкова малък пробег не може да се установи дали гори антифриз. колкото до бълбукането - да това е правилния начин за установяване на връзка цилиндър-охл. система(от прегоряла гарнитура)
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: вода в цилиндрите
Напълно съм съгласен Cocoff, малко множко станаха приказките. Поне показахма колко сме умни. 

-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 14 апр 2008, 22:43
- Модел на автомобила: форд мондео комби 94г. 1.8i 16V 115 к.с.
- Местоположение: шумен
- Status: Извън линия
Re: вода в цилиндрите
благодаря за съветите,ще покарм още и ще следя антифриза.бях започнал да се успокоявам,ама май още километри трябва да се минат.иначе това за бълбукането не го знаех,като я загрея ще обърна внимание дали бълбука в разширителния съд.още веднъж мерси,дано всичко да е наред.
карам си форд - ей тъй на
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта