спрей за палене при голям студ

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
batdin
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

спрей за палене при голям студ

Мнение от batdin » 23 ное 2005, 09:34

Е хайде честит нов форум!Свикнах за 1 мин,което е добър знак.

Въпроса ми е следния:има ли ефект от тези спрейове за лесно палене на бензинов двигател в студено време.Колата ми е отскоро и не я познавам,но предните две,които карах,не искаха да палят под -10.Иска ми се да има някакво решение на проблема,ако ще и да не е много удобно (като пръскане на спрей във входа за въздух).

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 23 ное 2005, 09:45

Аз съм чувал - подчертавам чувал - че има доста добър ефект от такива спрейове. Но според мене, подобре виж дали ще ти прави проблеми и чак тогава прибягвай към закупуването на подобно нещо

:twisted:

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 23 ное 2005, 10:37

Няма страшно-

"и при слънце и при дъжд
форда пали от веднъж!"

е поне акумулатор трябва да си имаш :wink: :lol: :lol:
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
vvikik
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 21 ное 2005, 14:13
Модел на автомобила: FORD ESKORT SW
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vvikik » 23 ное 2005, 11:24

Тези спрейове се продават за дизели, при бензина не вършат работа.
Лошото е че когато използваш такъв спрей двигателя изтропва страшно много при паленето!
Не го препоръчвам на никого.
SPINING FOREVER

batdin
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мнение от batdin » 23 ное 2005, 18:45

Да,може да не е най-добрия начин за палене,ама ако закъсам в село Горно Нанадолнище при перспективата да прекарам там две седмици докато се постопли,ще ми се иска да имам нещо такопва подръка,та ако ще и да не е много полезно.Важно е да има ефект.
Освен това на спрея пише,че става и за бензинови двигатели.

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Спрея и какво става .....

Мнение от bilder » 23 ное 2005, 20:46

Абе да ти кажа аз какво става като се има предвид че съм го ползвал 10на пъти.За бензинови не може и да става въпрос искарата пали бензина ВИНАГИ когато нещата са точни-(кабели,свещи,центровка).
Докато дизела пали от температура и компресия и като няма компрасия се надяваме на температура поне аз бях така.След като падна под нулата се чудех какво да правя и почнах да паля със спрей +бензин и газ в резервоара и догоре с нафта :)
Като пръсна бягам да въртя при положение че съм подгрял преди това.Лагерите на колояновия почвата да чуката се едно блъскаш с метална тръба по картера.Вярно че до -10 палеше така ма оттам надолу само дърпане помагаше и то дълго говорим за над 500м на сух път.След слагането на добавка в маслото - РУСКА запали и на -20 миналата година имаше и такива температури за 1-2 дена.Така че един комплект хубави кабели или зарядно за акумулатор в колата ти няма да са излишни иначе ако искаш ще ти подаря спрея аз паля на бензин вече :lol:

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4783
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 23 ное 2005, 20:58

batdin написа:ама ако закъсам в село Горно Нанадолнище при перспективата да прекарам там две седмици докато се постопли,ще ми се иска да имам нещо такопва подръка,та ако ще и да не е много полезно.
дано не ти се случва ама ако закъсаш поне сме 21 век има gsm използвай го
а щом ти е все едно дали е полезно илине по добре не го взимай
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 23 ное 2005, 20:59

Абе като не ти пука пръскай смело имам 2 мотора резерви в гаража :lol:

ktamen
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 25 яну 2010, 23:18
Модел на автомобила: ескорт
Status: Извън линия

Re: спрей за палене при голям студ

Мнение от ktamen » 25 яну 2010, 23:29

На опаковката пише че спрея може да причини повреди на буталата и главата, за мое съжаление днес се убедих, че това не е пресилено, счупих едно бутало, ако държите да запалите да запалите по добре използвайте кибрит, но не и спрей.

dizela
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
Status: Извън линия

Re: спрей за палене при голям студ

Мнение от dizela » 24 фев 2010, 17:01

Жалко за буталото. Значи да не се лъжем по тези спрейове. :(

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: спрей за палене при голям студ

Мнение от Alexi » 24 фев 2010, 17:56

на транзита добре му се отразяваше ,то той инак нямаше палене под -10° де .. как ще счупи бутало от какво ,ползвал съм такъв спрей 2 зими палех почти всеки ден с него.. спрея е просто много летлива течност която като се разпраши в смукателя и мотора я засмуква и пали ,той повече от няколко оборота с нея не прави ...

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: спрей за палене при голям студ

Мнение от diesel1.6 » 24 фев 2010, 21:59

Спреят е етилов етер, може и някакви добавки. Изпарява се много лесно, а се пали още по-лесно. Чукането, което аз знам, е от детонацията в цилиндъра. В повечето малки двигатели ако се пръсне повече от нужното, т.е. за повече от секунда, после не иска да превърти. Няма нужда от подгрев, ако се ползва спрей. Това е неудобно, че като припали после гасне, а ако подгрееш не превърта, дори и чупи бутала ако е много етерът.
Пръскам минимално, не подгрявам, или пък ако имам как пръскам докато въртя - но пак за секунда. На ескорт е мн удобно да се извади тръбата за вентилация на картера и оттам...
Решението е подгрев на двигателя, но това е друга тема, или хубав акумулатор, стартер, горивопроводи, помпи.... както и баба знае да пали :)

dizela
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
Status: Извън линия

Re: спрей за палене при голям студ

Мнение от dizela » 26 фев 2010, 15:16

Подкрепям напълно последния пост на dizel1.6. Въпроса е, че да имаш перфектна запалителна система си е сериозна задача. Все пак тя ти се отблагодарява впоследствие.

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта