спрей за палене при голям студ
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
спрей за палене при голям студ
Е хайде честит нов форум!Свикнах за 1 мин,което е добър знак.
Въпроса ми е следния:има ли ефект от тези спрейове за лесно палене на бензинов двигател в студено време.Колата ми е отскоро и не я познавам,но предните две,които карах,не искаха да палят под -10.Иска ми се да има някакво решение на проблема,ако ще и да не е много удобно (като пръскане на спрей във входа за въздух).
Въпроса ми е следния:има ли ефект от тези спрейове за лесно палене на бензинов двигател в студено време.Колата ми е отскоро и не я познавам,но предните две,които карах,не искаха да палят под -10.Иска ми се да има някакво решение на проблема,ако ще и да не е много удобно (като пръскане на спрей във входа за въздух).
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Да,може да не е най-добрия начин за палене,ама ако закъсам в село Горно Нанадолнище при перспективата да прекарам там две седмици докато се постопли,ще ми се иска да имам нещо такопва подръка,та ако ще и да не е много полезно.Важно е да има ефект.
Освен това на спрея пише,че става и за бензинови двигатели.
Освен това на спрея пише,че става и за бензинови двигатели.
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Спрея и какво става .....
Абе да ти кажа аз какво става като се има предвид че съм го ползвал 10на пъти.За бензинови не може и да става въпрос искарата пали бензина ВИНАГИ когато нещата са точни-(кабели,свещи,центровка).
Докато дизела пали от температура и компресия и като няма компрасия се надяваме на температура поне аз бях така.След като падна под нулата се чудех какво да правя и почнах да паля със спрей +бензин и газ в резервоара и догоре с нафта
Като пръсна бягам да въртя при положение че съм подгрял преди това.Лагерите на колояновия почвата да чуката се едно блъскаш с метална тръба по картера.Вярно че до -10 палеше така ма оттам надолу само дърпане помагаше и то дълго говорим за над 500м на сух път.След слагането на добавка в маслото - РУСКА запали и на -20 миналата година имаше и такива температури за 1-2 дена.Така че един комплект хубави кабели или зарядно за акумулатор в колата ти няма да са излишни иначе ако искаш ще ти подаря спрея аз паля на бензин вече
Докато дизела пали от температура и компресия и като няма компрасия се надяваме на температура поне аз бях така.След като падна под нулата се чудех какво да правя и почнах да паля със спрей +бензин и газ в резервоара и догоре с нафта

Като пръсна бягам да въртя при положение че съм подгрял преди това.Лагерите на колояновия почвата да чуката се едно блъскаш с метална тръба по картера.Вярно че до -10 палеше така ма оттам надолу само дърпане помагаше и то дълго говорим за над 500м на сух път.След слагането на добавка в маслото - РУСКА запали и на -20 миналата година имаше и такива температури за 1-2 дена.Така че един комплект хубави кабели или зарядно за акумулатор в колата ти няма да са излишни иначе ако искаш ще ти подаря спрея аз паля на бензин вече

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
дано не ти се случва ама ако закъсаш поне сме 21 век има gsm използвай гоbatdin написа:ама ако закъсам в село Горно Нанадолнище при перспективата да прекарам там две седмици докато се постопли,ще ми се иска да имам нещо такопва подръка,та ако ще и да не е много полезно.
а щом ти е все едно дали е полезно илине по добре не го взимай
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 25 яну 2010, 23:18
- Модел на автомобила: ескорт
- Status: Извън линия
Re: спрей за палене при голям студ
На опаковката пише че спрея може да причини повреди на буталата и главата, за мое съжаление днес се убедих, че това не е пресилено, счупих едно бутало, ако държите да запалите да запалите по добре използвайте кибрит, но не и спрей.
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: спрей за палене при голям студ
Жалко за буталото. Значи да не се лъжем по тези спрейове. 

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спрей за палене при голям студ
на транзита добре му се отразяваше ,то той инак нямаше палене под -10° де .. как ще счупи бутало от какво ,ползвал съм такъв спрей 2 зими палех почти всеки ден с него.. спрея е просто много летлива течност която като се разпраши в смукателя и мотора я засмуква и пали ,той повече от няколко оборота с нея не прави ...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спрей за палене при голям студ
Спреят е етилов етер, може и някакви добавки. Изпарява се много лесно, а се пали още по-лесно. Чукането, което аз знам, е от детонацията в цилиндъра. В повечето малки двигатели ако се пръсне повече от нужното, т.е. за повече от секунда, после не иска да превърти. Няма нужда от подгрев, ако се ползва спрей. Това е неудобно, че като припали после гасне, а ако подгрееш не превърта, дори и чупи бутала ако е много етерът.
Пръскам минимално, не подгрявам, или пък ако имам как пръскам докато въртя - но пак за секунда. На ескорт е мн удобно да се извади тръбата за вентилация на картера и оттам...
Решението е подгрев на двигателя, но това е друга тема, или хубав акумулатор, стартер, горивопроводи, помпи.... както и баба знае да пали
Пръскам минимално, не подгрявам, или пък ако имам как пръскам докато въртя - но пак за секунда. На ескорт е мн удобно да се извади тръбата за вентилация на картера и оттам...
Решението е подгрев на двигателя, но това е друга тема, или хубав акумулатор, стартер, горивопроводи, помпи.... както и баба знае да пали

-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: спрей за палене при голям студ
Подкрепям напълно последния пост на dizel1.6. Въпроса е, че да имаш перфектна запалителна система си е сериозна задача. Все пак тя ти се отблагодарява впоследствие.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост