проблем с охлаждането на Мондео
- 
				aaleks
- потребител 
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Слагам още един ремък за "обратен/заден" ход на компресора и пей сърце.  
   
 
Абе то тоя работа ще я мислим други път, ами някой знаели/смъквал ли е вътрешния радиатор/"кондензатор" на климатика си, че моя издиша някъде в купето и за 2-3 седмици нема никой в системата.
Та съм решил по някое време /кога ли ще е / да видя да се мъча  на място да търся от къде изпуска и да предприема някакви  действия за решение на проблема.
 / да видя да се мъча  на място да търся от къде изпуска и да предприема някакви  действия за решение на проблема.
Направо си плача за друга тема ,  моля бай брадар 2 да ме изплющи къдет ми е мястото!
 ,  моля бай брадар 2 да ме изплющи къдет ми е мястото!
			
									
									 
   
 Абе то тоя работа ще я мислим други път, ами някой знаели/смъквал ли е вътрешния радиатор/"кондензатор" на климатика си, че моя издиша някъде в купето и за 2-3 седмици нема никой в системата.
Та съм решил по някое време /кога ли ще е
 / да видя да се мъча  на място да търся от къде изпуска и да предприема някакви  действия за решение на проблема.
 / да видя да се мъча  на място да търся от къде изпуска и да предприема някакви  действия за решение на проблема.Направо си плача за друга тема
 ,  моля бай брадар 2 да ме изплющи къдет ми е мястото!
 ,  моля бай брадар 2 да ме изплющи къдет ми е мястото!Небойте се роби Спартак е с вас!
						- demiro
- потребител 
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
То red:
Коя година ти е колата?Имаш ли индикатор за температурата на средната врътка,ако имаш си с климатроник,ако не, климатик 
 
Относно проблема с въртенето на вентилатора,ако се откачи датчика на температурата/горния на термостата/,вентилатора почва да се върти постоянно.Откачи клемата и я почисти,може да е клеясала.
Успех!
То Brock:
Успех!
			
									
									Коя година ти е колата?Имаш ли индикатор за температурата на средната врътка,ако имаш си с климатроник,ако не, климатик
 
 Относно проблема с въртенето на вентилатора,ако се откачи датчика на температурата/горния на термостата/,вентилатора почва да се върти постоянно.Откачи клемата и я почисти,може да е клеясала.
Успех!
То Brock:
А какво става ако примерно при температура около 5 градуса пуснеш климатика и врътнеш парното на крайно дясно положение?Искам да кажа ,че си топли климатика най-добре,само че е ефективен до 5 градуса външна температура/той и не се включва на по студено/,а не като стайните до -15 примерно.Горният чалъм е много удачен за справяне с проблема със запотяване на стъклата.Ако си с климатик, а не с климатроник - няма как, като го пуснеш и да ти топли.
Успех!

- 
				веден
- потребител 
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
ПО темата
И аз имам подобен проблем и определено съм се насочил към термостата, само че колата ми е Eskort ( Zetec 1,6i) 93г. Доколкото виждам термостата се сваля с развиването само на две болтчета над маркуча или нещо пропускам. Ще съм благодарен ако се обади някой който го е свалял наистина.
			
									
									
						- vlad
- потребител 
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Климатика /1 и 2/ изобщо не работи ако температура е под 5 градуса.Аз съм с автоматичен, има си различни настройки за градуси, автоматично поддържане на температурата и т.н.Но зимата климата май отива при мечкитеmondeo написа:Значи има три вида "климатици"
1. Климатик - само студи
2. Климаавтоматик - само студи, но може да се зададе температура
3. Климатроник - студи и топли и може да се зададе температура
 .Препоръчаха ми да му правя профилактика. Зимно време веднъж месечно да се пуска да поработи 15-20 мин. в гараж, хале или нещо подобно.Да може да включи за раздвижване на течността.Та за топленето с климата и аз така знам. Зимата сме си на парно
.Препоръчаха ми да му правя профилактика. Зимно време веднъж месечно да се пуска да поработи 15-20 мин. в гараж, хале или нещо подобно.Да може да включи за раздвижване на течността.Та за топленето с климата и аз така знам. Зимата сме си на парно  
					Последна промяна от vlad на 17 дек 2005, 02:16, променено общо 1 път.
									
			
									
						- 
				racer11
- потребител 
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПО темата
точно така. термостата се сменя много лесно.само първо трябва да източиш антифриза.най-лесно става от пробката в долния ляв /шофьорски/ ъгъл на радиатора.веден написа:И аз имам подобен проблем и определено съм се насочил към термостата, само че колата ми е Eskort ( Zetec 1,6i) 93г. Доколкото виждам термостата се сваля с развиването само на две болтчета над маркуча или нещо пропускам. Ще съм благодарен ако се обади някой който го е свалял наистина.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта

 
 



 
  
  !
 ! В България някои търговци продават коли с климаавтоматик, твърдейки, че това е климатроник - такаче внимавайте
 В България някои търговци продават коли с климаавтоматик, твърдейки, че това е климатроник - такаче внимавайте  
  
  
     
    

 да питам в Мото- пфое, в понеделник ще звъна да питам за климатрониците, а и за налягането в "банята"
  да питам в Мото- пфое, в понеделник ще звъна да питам за климатрониците, а и за налягането в "банята"  