Ниски обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bratovched
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 11 май 2005, 16:33
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Ниски обороти

Мнение от bratovched » 01 май 2008, 09:35

при палене колата има ниски обороти и гасне като се покара малко и се оправят примерно километър два от какво може да е ?

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ниски обороти

Мнение от Любо » 01 май 2008, 21:53

Датчик за температурата (ECT) проверил ли си?

pldatanasbg
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 13:38
Модел на автомобила: Escort 1,6 Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ниски обороти

Мнение от pldatanasbg » 06 май 2008, 22:01

Мойта е със същия проблем, и той започна от както смених датчика, който включва перката

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Ниски обороти

Мнение от Edinuser » 07 май 2008, 10:26

pldatanasbg написа:Мойта е със същия проблем, и той започна от както смених датчика, който включва перката
Това е датчика който казва и на ЕКУ-то колко е температурата, ефекта ако не работи правилно този датчик е че ЕКУ-то мисли че двигателя е студен или пък загрял постоянно и в единия случай харчи по-вече гориво а в другия гасне.
Хубаво е да му се провери кабела и конектора, преди да бъде набеден за дефектен.

Потребителски аватар
bratovched
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 11 май 2005, 16:33
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Ниски обороти

Мнение от bratovched » 07 май 2008, 18:41

ще го проверя

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ниски обороти

Мнение от cocoff » 07 май 2008, 21:47

Темп. датчици са два типа-PTC и NTC. При първите съпротивлението им расте заедно с температурата. При вторите температурата расте, а съпротивлението пада. Това по-скоро към проблема на pldatanasbg
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
bratovched
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 11 май 2005, 16:33
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Ниски обороти

Мнение от bratovched » 12 май 2008, 07:53

вече незнам откакво е проверих импулсния датчика не е от него, дали може да е от датчика които подава въздух в горивото или от датчика за температурата на засмуквания въздух

bai_Petko
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ниски обороти

Мнение от bai_Petko » 12 май 2008, 10:02

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false; - 3-тият пост е решението на проблемът ти. Има и таблица със стойности по която ще се ориентираш бързо дали датчика е заминал.
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта