Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
- dido4ep
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 14 авг 2007, 13:42
- Модел на автомобила: Ford Focus Turnier 1.6/2000г.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
Здравейте на всички притежатели на ФОРД.Имам Ескорт 1.4 моноинжекция и от скоро ми се появи един ужасен проблем по инсталацията(не знам точно какъв).По време на движение колата прекъсва,стрелката на оборотомера подскча и едно реле от кутията с бушоните прецъква няколко пъти,а по някога и угасва(на кръстовища е най-гадно).Като опитам да стартирам двигателя това същото реле прецъква постоянно и не успявам да стартирам.До тук с проблема.Какво съм направил:смених арматурно табло,подменях релета,кондезаторчето върху делкото(то не е делко ама не знам каква точно бобина беше),свалял съм акумолатора за да ресетна компютъра,разглобих и почистих всички букси,разглобих и таблото с бушоните.Резултат:нищо нередно не открих.Интересното е че когато угасне колата,вадя буксичката на делкото,давам на контакт и с пробна лампа взимам ток от буксата.В самото начало лампата не светва,но след 1-2 сек. се чува нещо като подкачващата помпа,лампата светва,слагам буксата на мястото и' .... и колата пали
.И така до следващото угасване.Ходих на елкон и ми казаха че елкона няма да покаже от къде идва проблема и даже не я закачиха.Видях се в чудо,не знам вече какво да правя.Моля някой ако може да помогне ще му бъда благодарен. 
Ако някой може да ми помогне с инфо моля да пише в Скайп.Благодаря!


Ако някой може да ми помогне с инфо моля да пише в Скайп.Благодаря!
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
Най често срещаната причина водеща до подобни проблеми са студени спойки по таблото с бушоните. Доста колеги са се оплаквали от това. Ремонта се изразява в презапояване на таблото. Мисля че имаше писано във форума, потърси.
Поздрави


- dido4ep
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 14 авг 2007, 13:42
- Модел на автомобила: Ford Focus Turnier 1.6/2000г.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
Доста търсих по форумите и наистина видях,че много хора се оплакват от подобни проблеми,благодаря все пак.Сега ще сваля таблото и ще го занеса на някой жичкаджия да го презапои.Дано е от таблото,защото всичко опитах и направо вдигнах ръце> 

- dido4ep
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 14 авг 2007, 13:42
- Модел на автомобила: Ford Focus Turnier 1.6/2000г.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
Презапоих таблото с предпазителите,проверих всички връзки.Стана по-лошо-сега въобще не иска да запали.Няма искра на свещите и бензиновата помпа не се чува като давам на контакт!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Гледах и онзи прекъсвач на колонката вляво от педалите(надолу си е ),само че не знам как действа,защото няма положение включено-изключено !!!!!!!!!!!!!
Направо ще откача.

- dido4ep
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 14 авг 2007, 13:42
- Модел на автомобила: Ford Focus Turnier 1.6/2000г.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
Къде сте бе хора?От 4 дни само един човек е драснал няколко реда.Имам чувството че всички сте си продали Фордовете и вече не ползвате този форум
Май и аз трябва да направя това,и без това всеки ми казва,че най-хубавия Форд е ............ продадения. 
А възможно ли е ако е развалена индукционната бобина да не работи и бензиновата помпа?Въпреки че замерих 11.95 волта на комутатора на бобината от средната клема.Всичко останало работи,без бензиновата помпа и тока на свещите го няма никакъв.


А възможно ли е ако е развалена индукционната бобина да не работи и бензиновата помпа?Въпреки че замерих 11.95 волта на комутатора на бобината от средната клема.Всичко останало работи,без бензиновата помпа и тока на свещите го няма никакъв.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
Каза, че си проверил всички релета. Незнам как е при този двигател, но при малко по-съвременните има реле за бензиновата помпа и реле за запалването. Тия провере ли ги? бушони? Да не е нагорял някой контакт в някое реле (някое от горните две, може би) и релето да си цъка, но да има високо съпротивление и да не пропуска ток? Замерва ли напрежението на изходите на релетата при цъкането, когато трябва да сработят и да пуснат съответния консуматор?
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
Ами търсиш защо ? Или отиваш при някой дето ще търси вместо тебе.dido4ep написа: ... Няма искра на свещите и бензиновата помпа не се чува като давам на контакт ...
Къде прави презапояването ? Не дадоха ли гаранция за работата ?
Поздрави


- dido4ep
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 14 авг 2007, 13:42
- Модел на автомобила: Ford Focus Turnier 1.6/2000г.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
ел.техника в мото пфое ми е познат -той ми презапоява таблото и е замерил всичко (уж).........The seven написа:Ами търсиш защо ? Или отиваш при някой дето ще търси вместо тебе.dido4ep написа: ... Няма искра на свещите и бензиновата помпа не се чува като давам на контакт ...
Къде прави презапояването ? Не дадоха ли гаранция за работата ?


- dido4ep
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 14 авг 2007, 13:42
- Модел на автомобила: Ford Focus Turnier 1.6/2000г.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
всичко е ОК.Проблема се оказа освен студена спойка,ами и повредено реле.Интересното е че преди да ми презапоят таблото въпросното реле си работеше
Но няма значение,важното е всичко е наред.Благодаря на всички участници във форума.Много и помогнаха разните схеми и експлоатация и ремонт на Форд.Още веднъж БЛАГОДАРЯ!

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 19 юни 2008, 11:19
- Модел на автомобила: Ford Orion
- Status: Извън линия
Re: Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
И аз имам подобен проблем. Колата е Орион 1.4 моноинжекция 92 г. Прави ми следния проблем - понякога като дам на контакт бензиновата помпа не включва преди се оправяше като размърдам едно реле, което не е на бензиновата апомпа а пише Engine control и верояно управлява запалването. Сега обаче проблема не се оправя дори и със размърдване на релето. В момента съм свалил ел.кутия и се чудя дали да я почвам, но ми се вижда бая трудоемко. Зимата тази манипулация я прави един майстор, но проблема вероятно е от вътрешната страна наплатките а там достъпа е много труден. Заслужава ли си да се вземе кутия втора употреба?
- dido4ep
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 14 авг 2007, 13:42
- Модел на автомобила: Ford Focus Turnier 1.6/2000г.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Проблем:Ескорт 1.4 губи тока.ПОМОГНЕТЕ!
Не бързай да купуваш ново табло,ами щом си го свалил го занеси на ел.техник,който е презапоявал и друг път такова табло.Просто трябва да се презапоят на ново спойките на блока с предпазителите.Ако имаш възможност вземи си от някоя морга зеленото реле и едно кафяво малко реле,пробвай дали не е от тях,защото едно от тях да се е бъгнало и другото няма да сработи.Като ги взимаш от моргата се договори само да ги пробваш,за да не даваш излишни пари,ако обаче и това не ти реши проблема трябва да видиш бензиновата помпа дали ти е изправна.Мисля че трябва да е в резервоара(потапяща),но не те съветвам да го правиш сам(освен ако не си го правил и друг път)Ozzi72 написа:И аз имам подобен проблем. Колата е Орион 1.4 моноинжекция 92 г. Прави ми следния проблем - понякога като дам на контакт бензиновата помпа не включва преди се оправяше като размърдам едно реле, което не е на бензиновата апомпа а пише Engine control и верояно управлява запалването. Сега обаче проблема не се оправя дори и със размърдване на релето. В момента съм свалил ел.кутия и се чудя дали да я почвам, но ми се вижда бая трудоемко. Зимата тази манипулация я прави един майстор, но проблема вероятно е от вътрешната страна наплатките а там достъпа е много труден. Заслужава ли си да се вземе кутия втора употреба?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта