Въпрос за смяна на агренажния ремък.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 юни 2008, 09:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16v 98г.
- Status: Извън линия
Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Привет колеги! Преди няколко дена си купих една количка. Ford Fiesta 1.2 Zetec 97 год.
Реших да сменя всички консумативи тъй като тя не беше нова. В процеса на смяна на агренажния ремък обаче срещнахме първия проблем. Майсторът (не аз естествено) не можа да изкара зъбното колело
(не му знам точното име) върху което е качен агренажния ремък, за да смени същия. Чудя се дали има там някоя защита или някой болт, който да го държи или както каза той, някой е сложил лепило там?
Дано да съм бил ясен. Моля помогнете!
Привет колеги! Преди няколко дена си купих една количка. Ford Fiesta 1.2 Zetec 97 год.
Реших да сменя всички консумативи тъй като тя не беше нова. В процеса на смяна на агренажния ремък обаче срещнахме първия проблем. Майсторът (не аз естествено) не можа да изкара зъбното колело
(не му знам точното име) върху което е качен агренажния ремък, за да смени същия. Чудя се дали има там някоя защита или някой болт, който да го държи или както каза той, някой е сложил лепило там?
Дано да съм бил ясен. Моля помогнете!
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 юни 2008, 09:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16v 98г.
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Един друг майстор днеска ми каза, че новите автомобили (става дума за Ford) имали всички лепило на същото место (между зъбното колело и коленовия вал). Истина ли е? Моля помогнете!
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Когато на моята й правиха същата процедура, уж гледах майсторите в ръцете но не видях да свалят зъбно колело. Изчакай, все някой колега ще знае, но още е понеделник, а той си е към уикенда 

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 юни 2008, 09:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16v 98г.
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Разговора знам на къде върви, но нека да продължим още мъничко.
Един друг ми каза същото...че не е имало нужда да свали зъбното колело за да смени ремъка
Не съм майстор и не знам кое е истина!
Бих ви помолил да ме насочите към някой майстор спец. по Форд Фиеста и най-вече свестен човек...възможно по-близо до Благоевград, за да реши той проблема! Едновременно бих искал да чуя и мнението на някой компетентен колега, дори да се наложи да чакам до уикенда
Благодаря много!
Един друг ми каза същото...че не е имало нужда да свали зъбното колело за да смени ремъка

Не съм майстор и не знам кое е истина!
Бих ви помолил да ме насочите към някой майстор спец. по Форд Фиеста и най-вече свестен човек...възможно по-близо до Благоевград, за да реши той проблема! Едновременно бих искал да чуя и мнението на някой компетентен колега, дори да се наложи да чакам до уикенда

Благодаря много!
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Могат да се свалят колелата на разпределителните валове за фина настройка - примерно ако белезите бягат с половин зъб, но това е необходимо да се прави много рядко. По всичко личи, че имаш нужда от някой по-компетентен майстор.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Докато изчакваш компетентно мнение да се вмъкна. Има майстори, които могат и разпределителните валове да ти свалят за да сменят ремък. Качих картинка за да се ориентираш горе-долу, но изчезна, та я качвам пак. Дано е от полза някому 

Последна промяна от cocoff на 05 дек 2008, 11:07, променено общо 1 път.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 юни 2008, 09:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16v 98г.
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Не съм имал до сега Форф Фиеста, но така мислех и аз!
Не може за смяната на един агренажен ремък и един обтегач да се налага да се свали и колелото?! След това какво? Губи се цялата центровка!
Нека и някой по-компетентен от мен да потвърди за конкретния двигател начина на смяната на агренажния ремък и обтегач и в края да ми предложите един свестен майстор, който да върши тази работа
Как най-правилно и най-лесно се сменят агренажният ремък и обтегача? Най-накрая ако става и без да се свалят ролките, нас няма да ни интересува дали са залепени или не?! Нали?
Не може за смяната на един агренажен ремък и един обтегач да се налага да се свали и колелото?! След това какво? Губи се цялата центровка!
Нека и някой по-компетентен от мен да потвърди за конкретния двигател начина на смяната на агренажния ремък и обтегач и в края да ми предложите един свестен майстор, който да върши тази работа

Картината я видях, но нищо не ми говори това за съжеление. Разбирам какво показва, но това не отговаря на моя Въпрос.cocoff написа:Докато изчакваш компетентно мнение да се вмъкна. Има майстори, които могат и разпределителните валове да ти свалят за да сменят ремък. Качих картинка за да се ориентираш горе-долу, но изчезна, та я качвам пак. Дано е от полза някому
Как най-правилно и най-лесно се сменят агренажният ремък и обтегача? Най-накрая ако става и без да се свалят ролките, нас няма да ни интересува дали са залепени или не?! Нали?
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Ако картинката отговаря на действителността, не е необходимо да се свалят колелата на валовете. Като се свали обтегача с ролката ремъка се сваля елементарно. Прекарва се на белези, поставя се ремъка и с известна доза умения(а не майсторлък!) се поставя въпросната ролка и се закрепва обтегача.
НО... понеже инженерите на форд винаги мислят нестандартно, може да има някой препъни-камък(като бордове по колелата на валовете и ролката, които да пречат на поставянето без сваляне на обтегача)ама почвам да ставам отегчителен и...
НО... понеже инженерите на форд винаги мислят нестандартно, може да има някой препъни-камък(като бордове по колелата на валовете и ролката, които да пречат на поставянето без сваляне на обтегача)ама почвам да ставам отегчителен и...
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- askoTAS
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 03 юни 2008, 10:09
- Модел на автомобила: fiesta1.3/lexus is 600 hi
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
КОЛЕГА ОПРЕДЕЛЕНО СМЕНИ МАИСТОРА!!!!!!!!!!!!!!
продавам си фиестата 0877960765
нищо земно неми е чуждо!
нищо земно неми е чуждо!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Смени майстора!
Внимавай кой бара този двигател!
Единя тампон на двигателя се откачва защото ремъка не може да излезе от него.
Законтрят се валовете, сваля се обтяжната ролка и се сменява ремъка.
Не съм си го сменявал сам, а тоя който го смени се биеше в гърдите че познава двигателите на Фокус а моя бил същия ... да да ама не.
За сега няма ядове, човека се е справил.
Чел съм обаче за големи ужасии по тези двигатели след като са барнати от олигофрени.
Внимавай кой бара този двигател!
Единя тампон на двигателя се откачва защото ремъка не може да излезе от него.
Законтрят се валовете, сваля се обтяжната ролка и се сменява ремъка.
Не съм си го сменявал сам, а тоя който го смени се биеше в гърдите че познава двигателите на Фокус а моя бил същия ... да да ама не.
За сега няма ядове, човека се е справил.
Чел съм обаче за големи ужасии по тези двигатели след като са барнати от олигофрени.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 юни 2008, 09:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16v 98г.
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Колеги смених майстор и всичко е 6 !
Смени агр. ремък и ролката за половин час! Нито стана дума за лепило нито за нищо!
Ако знаеш как да го направиш става за половин час.
Много съм доволен, всичко е наред, благодаря за подкрепата!!

Смени агр. ремък и ролката за половин час! Нито стана дума за лепило нито за нищо!
Ако знаеш как да го направиш става за половин час.
Много съм доволен, всичко е наред, благодаря за подкрепата!!
- askoTAS
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 03 юни 2008, 10:09
- Модел на автомобила: fiesta1.3/lexus is 600 hi
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
КОЛИТЕ НИ СТРАДАТ ОТ ПИШМАН МАИСТОРИ. БЕЗАВАРИНО.
продавам си фиестата 0877960765
нищо земно неми е чуждо!
нищо земно неми е чуждо!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 сеп 2007, 10:46
- Модел на автомобила: Fiesta 97 Ghia ,1.4 16 V 90 ph
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Преди 1 седмица взех нова количка
Fiesta 97 година Ghia 1.4 16 V 90 коня , сменях агренажния ремък с ролката майсторите казаха ,че такова чудо не са видели, беше отворен и отгоре чак двигателя всичките ролки били залепени за един ден го смениха , уж нямя проблем но се чудя дяли да мина профилактично и на друг майстор 


- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
slavi написа: ...всичките ролки били залепени...
???
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 сеп 2007, 10:46
- Модел на автомобила: Fiesta 97 Ghia ,1.4 16 V 90 ph
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
не се уточних правилно , болта на шайбата на коляновиа вал , на разпределителните също,
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Просто ми е невероятно това,дето го пишете...Айде...разбирам на кола 2007-а година да се чуди как да смени ремъка...карай,оправдано е.Новото си е ново-различни технологии,различен конструкторски подход.Ама на 10 или 15 годишна кола да не е ясно как се сменя стандартен консуматив...това не го разбирам...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
има такива пичове дето не им пречи дори да е 2007S_C написа:Просто ми е невероятно това,дето го пишете...Айде...разбирам на кола 2007-а година да се чуди как да смени ремъка...карай,оправдано е.Новото си е ново-различни технологии,различен конструкторски подход.Ама на 10 или 15 годишна кола да не е ясно как се сменя стандартен консуматив...това не го разбирам...
познавам човек работещ сам в гараж под наем,само отвори компа и видя на ауди А8 с алуминиевото купе от 2005 как се сменят ремъци и ролки
само дето за да извърши тая операция трябваше да си купи инструменти за 1000 лв. които са специфични
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на агренажния ремък.
Това нещо лошо ли е? На някои машинарии всичките болтове са осигурени против саморазвиване с фиксатор за резби. Дали е фабрично, или е от по-старателен монтьор - за добро е. Те капнаха ли подходящ фиксатор, или "то така не се прави"slavi написа:не се уточних правилно , болта на шайбата на коляновиа вал , на разпределителните също,

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта