Ford Capri
- deshi
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
- Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7 - Status: Извън линия
Ford Capri
Стара Загора
Последна промяна от deshi на 30 апр 2009, 00:44, променено общо 1 път.
live and let die
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Capri
ЕЕЕ,страхотно!!!! Отдавна си мечтая за такъв мотор. Дай повече инфо за работата по слагането на ДВГ.Аз лично се плаша от елекрониката и компа(много съм бос по тази част).Какви парички ти излезе? Каква ск.кутия използваш?Диферинциала с какво пред.число е?
- deshi
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
- Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7 - Status: Извън линия
Re: Ford Capri
Ами мотора го видя кой е :2.0 ефи с 2 вала и 8 клапана. Скоростната кутия е 5 степенна мт 75 от Сиерра електрониката и Еку-то са свлени от Сиеррата и сега са на Каприто, кардана е правен наново . Диференциала е стандартния който си е с 1.6 мотора на Капри .За парите какво да ти кажа трябва ти една сиерра 2.0 ефи за донор .
Ако минаваш през Стара Загора може да минеш да го видиш.

live and let die
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Capri
Питам за дифа защото мойто беше1.6 и пред. число го дават3.750:1 а сега съм с 2.3 и неговото пред.число е 3.222:1,та ако може да ме светнеш какво става в този случей 

- deshi
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
- Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7 - Status: Извън линия
Re: Ford Capri
Ами този който е 3.750 има по голямо ускорение а по ниска максимална скорост.Другият е точно обратното при него.

live and let die
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Capri
"кардана е правен наново"
Каво точно си правил на кардана?
Дай някъкви подробности?
Сложих 5-ст. ск.кутия "Type N(9)",но трябваше да сменя предната част на кардана от Сиера(с гуменото каре)понеже новата кутия е със ситни шлици а старата е с едри.Сега имам проблем-вибрации в ск.лост и педала на съединителя.Имам опасения,че съм загубил съосието на кардана.
П.С. да нямаш случайно кардан със ситни шлици за продаване?
Каво точно си правил на кардана?
Дай някъкви подробности?
Сложих 5-ст. ск.кутия "Type N(9)",но трябваше да сменя предната част на кардана от Сиера(с гуменото каре)понеже новата кутия е със ситни шлици а старата е с едри.Сега имам проблем-вибрации в ск.лост и педала на съединителя.Имам опасения,че съм загубил съосието на кардана.
П.С. да нямаш случайно кардан със ситни шлици за продаване?
- deshi
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
- Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7 - Status: Извън линия
Re: Ford Capri
Мисълта ми е че МТ 75 като цяло е по дълга от кутията на Capri-то(N4) следователно ти трябва по къс кардан.Като цяло кутиите на форд за редови и В-образни мотори имат разлика в камбаната и амбриажната ос . Така че за теб най -добрия вариант е мт 75 от в-образно скорпио.Но най-добре си купи една Сиерра 2.0 дохц и вземи мотора трансмисията и инсталацията 

live and let die
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Capri
Здрасти колега , някъде по сайтовете четох , че за да се сложи МТ 75 кутия трябвало да се преправя тунела . Вие когато ги слагахте наложили се нещо такова и каква греда за скоростите ползвахте ?
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- deshi
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
- Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7 - Status: Извън линия
Re: Ford Capri
не може без да се реже 

Последна промяна от deshi на 30 апр 2009, 00:45, променено общо 1 път.
live and let die
- deshi
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
- Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7 - Status: Извън линия
Re: Ford Capri
bla
Последна промяна от deshi на 30 апр 2009, 00:45, променено общо 1 път.
live and let die
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Capri
Колега , гледам че разработваш колата по същата схема по която и аз работя ( спирачки , вежди и т.н. ) , браво , браво само така 

КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- deshi
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
- Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7 - Status: Извън линия
Re: Ford Capri
първо беше мотора и кутията и след това всичко останало... сега на колата са само предния и задния мост 

live and let die
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта