Газов Инжекцион
- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Абе кой говори за празен ход ?evg2 написа:При принудителния празен ход/на скорост/ЕКУ-то вкарва режим на работа на двг. като при нормален празен ход,ЕКУ-то следи всички параметри подадени от датчиците на ламбда сонда, хидр.за управление,температура на входящия въздух и дебита му, също и вкл.климатик и определя количеството гориво което се подава от дюзите зе оптималнта работа на двг.при празен ход.
Независимо на какво гориво сте софтуера поаддържа 800-1100 об/мин
а това става само с гориво,няма нулево подаване в никой режим на работа на двг.
Като спускаш на скорост не си на празен ход !!!!!!!
А на т.н. Принудителен празен ход, а и оборотите съвсем не са 800-1100!!!!!
Моля прочети по нагоре какъв е въпроса!
Карал съм шкода октавия....турбо ...бензин!
Компа и показва моментен разход......и когато си на 5-та и с най-малко 60км/ч , и не подаваш газ, показва 0 на сто!
т.е. изкл се подаването на гориво.....режим принудителен празен ход....
Въобще спора не е за това.....това, че е така спор няма...въпроса е дали при газов инжекцион се използва този режим!
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Газов Инжекцион
Пробвайте, когато спускате на скорост да изключите запалването. Тогава ще разберете дали има разлика и дали EKU-то наистина изключва подаването на гориво към двигателя.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 21 юни 2008, 21:12
- Модел на автомобила: Opel Omega B
- Status: Извън линия
Re:
При режим на принудителен празен ход (предаване на мощност от колелата към ДВГ, като последния работи в компресорен режим) не се подава гориво в цилиндрите, защото просто няма за какво да се подава това гориво. Разликите са единствено в честотата на въртене на двигателя при която се прекъсва впръскването (най-често 1200-1800 об/мин в зависимост от двигателя). Условията са само две – обороти над зададените и отпуснат педал за газ.evg2 написа:При принудителния празен ход/на скорост/ЕКУ-то вкарва режим на работа на двг. като при нормален празен ход,ЕКУ-то следи всички параметри подадени от датчиците на ламбда сонда, хидр.за управление,температура на входящия въздух и дебита му, също и вкл.климатик и определя количеството гориво което се подава от дюзите зе оптималнта работа на двг.при празен ход.
Независимо на какво гориво сте софтуера поаддържа 800-1100 об/мин
а това става само с гориво,няма нулево подаване в никой режим на работа на двг.
Поради факта, че при ГИ импулса към газовите впръсквачи се формира на база импулса към бензиновите, то и при работа на пропан-бутан в режим на ППХ нямаме подава ни на гориво.
Между другото има ежекторни АГУ, които имат ел. магнитен клапан непосредствено преди смесителя (не говоря за ламбда контрол) и елементарен електронен блок, които също спират подаването на газ в режим на ППХ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта