Поредна тема за кола с висок разход

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
sruchnikovv
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 17 окт 2007, 16:00
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от sruchnikovv » 22 юни 2008, 02:16

Аман от маистори !!! В сандански няма добри и това си е(нито за газ нито за алармени системи нито за предници абе да не ти се налага да ходиш на маистор)... На газ имам разход над 11-12 (фиеста 1.1) и това се получи след
настроика от газаджия с газов анализатор. Колата преди варвеше много сдухано ама разхода беше около 10 При това маистора каза че единя маркуч кам карборатора е бил запушен. След като си взех колата (на работа бях и я оставих сутринта да я настрои и на обят я взех)викам си бреи това не е моята кола варви супер а след като е и отпушилмаркуча викам си сега и разхода ше падне щото ми се гледаше висок.Е сега е виско. Изчетох доста теми и виждам че повечето колеги се оправят сами с настроиката на газта и си мисля мога ли сам да направя някаква настроика която да е сполочлива в смисал ако може да падне разхода поне пак да е около 10 :) Отворен сам за всякакви савети >:D<:

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от schrack » 22 юни 2008, 13:02

Колега освен че е 1.1 нещо друго няма ли да кажеш като например моно или карб. е колата
Виждам че си нов но се пак ако искаш по точен отговор трябва да дедеш повече данни за автомобила _friends_

Потребителски аватар
sruchnikovv
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 17 окт 2007, 16:00
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от sruchnikovv » 22 юни 2008, 15:17

Виждаш ли колко сам смотан :-/:
С карборатор е колата :oops:

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от madboy » 22 юни 2008, 21:22

Какъв ти е изпарителя, от колко време/км го имаш?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
sruchnikovv
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 17 окт 2007, 16:00
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от sruchnikovv » 22 юни 2008, 21:30

Некакав LOVATO ми от бая време повече от година и половина :? можиби и 2 за км не е повече от 20к но да кажа че е втора опотреба преи тази газова беше на чичоми на колата после тои блокира двг и седя доста време да не се използва уредбата

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от schrack » 23 юни 2008, 17:55

sruchnikovv написа:Некакав LOVATO ми от бая време повече от година и половина :? можиби и 2 за км не е повече от 20к но да кажа че е втора опотреба преи тази газова беше на чичоми на колата после тои блокира двг и седя доста време да не се използва уредбата
Най хубаво е да му смениш мембраните и гумичките сам, той е толкова елемнтарен в сравнение с другите, за настройките не се притеснявай затягаш болта на тройника за втората камера на карба и форсираш на 3000обор. като навиваш болта за първата камера до такава степен до когато на ДВГ почнат да намалят оборотите докато стигнат 2200-2500 об. после трябва да регулираш вторият болт за втората камера......................от празен ход даваш пълна газ и ДВГ се изфорсирва но не до края и почва да глъхне както държиш газта до края почваш да отвиваш вторият болт докато се изчисти(форсира) до-края
много важно е също точно зададеният аванс на делкото това също е от голямо значение ако има де.. :D:
Ми това е успех............................ _friends_

Потребителски аватар
sruchnikovv
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 17 окт 2007, 16:00
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от sruchnikovv » 23 юни 2008, 20:47

Благодаря много за отеленото внимание и за написания отговор _friends_
трябва да те почерпя :drink: че издаде индустриална таина как се настроива каробратор :mrgreen:
а за изпарителя тези мембрани и гумички дето казваш сигорно се продават в готов комлек ?
да попитам има ли нещо специфично при смяната им дето може да ми изиграе лоша шега пак и това кранче за тихите обороти играе ли някаква роля за разхода (Маи станах нагал :oops: )

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от schrack » 24 юни 2008, 08:33

Мембрани си купи на фирмата СД"АНТО-2" поне знам че за ловато са первектни
По специялно в ловатото няма вадиш-слагаш :lol: и затваряш
Болта който е на изпарителя е само за празният ход на ДВГ като от там също се изглажда предърпване и леко глъхнене

Потребителски аватар
sruchnikovv
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 17 окт 2007, 16:00
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от sruchnikovv » 24 юни 2008, 21:44

Мерси за препоръката ше турся само такъв а за настроиката на карба я направих точно как ме опъти стана много добре доста сам доволен от варвежа спрямо преди разход ше покаже след ден два ама определено ше ги смена тези мембрани и гумички и след това ваздушения филтар ше смена а да питам има ли фаида от свещите дет са си за газ и дали има за фиеста 1.1 карб 91г шот ми е по тесна резбата от др коли

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от schrack » 25 юни 2008, 07:31

Тези свещи са 16-ки и ги има навсякаде важното е да са моторкрафт както и кабелите, аз вече много пъти се убеждавам
че ... за да има пълно изгаряне в горивната камера от искарата на свеща тя трябва да бъде точно за модела
Тогава се постига минимален разход и гъвкавост на двигателят

Потребителски аватар
sruchnikovv
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 17 окт 2007, 16:00
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от sruchnikovv » 26 юни 2008, 21:09

Явно ще поръчвам :shock:
Няма ги тези марки тук(в сандански) дето ми препоръча
Можеш ли да ми дадеш някакви оринтериовачни цени за дане стане така че да ме натоварат в цената
Още веднъж едно голямо БЛАГОДАРЯ _friends_

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от schrack » 27 юни 2008, 09:14

Незнам приятелю..., знам че за моята се ощипах 120лв за свещи и 152лв за кабели.
Потърси из форума някаде имаше нещо за цените

Потребителски аватар
sruchnikovv
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 17 окт 2007, 16:00
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за кола с висок разход

Мнение от sruchnikovv » 29 юни 2008, 11:33

БЛАГОДАРЯ _friends_

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост