Ford Capri

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Ford Capri

Мнение от deshi » 10 юни 2008, 00:34

Стара Загора
Последна промяна от deshi на 30 апр 2009, 00:44, променено общо 1 път.
live and let die

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от vladi tanev » 10 юни 2008, 19:44

*00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00134* *00134* *00134* *00926* *00926* *00940* *00940* *00940* *00940*

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от mitakacapri » 11 юни 2008, 19:31

ЕЕЕ,страхотно!!!! Отдавна си мечтая за такъв мотор. Дай повече инфо за работата по слагането на ДВГ.Аз лично се плаша от елекрониката и компа(много съм бос по тази част).Какви парички ти излезе? Каква ск.кутия използваш?Диферинциала с какво пред.число е?

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от deshi » 12 юни 2008, 11:45

Ами мотора го видя кой е :2.0 ефи с 2 вала и 8 клапана. Скоростната кутия е 5 степенна мт 75 от Сиерра електрониката и Еку-то са свлени от Сиеррата и сега са на Каприто, кардана е правен наново . Диференциала е стандартния който си е с 1.6 мотора на Капри .За парите какво да ти кажа трябва ти една сиерра 2.0 ефи за донор . :) Ако минаваш през Стара Загора може да минеш да го видиш.
live and let die

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от mitakacapri » 12 юни 2008, 13:50

Питам за дифа защото мойто беше1.6 и пред. число го дават3.750:1 а сега съм с 2.3 и неговото пред.число е 3.222:1,та ако може да ме светнеш какво става в този случей :idea:

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от deshi » 12 юни 2008, 17:03

Ами този който е 3.750 има по голямо ускорение а по ниска максимална скорост.Другият е точно обратното при него.:)
live and let die

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от mitakacapri » 18 юни 2008, 09:11

"кардана е правен наново"
Каво точно си правил на кардана?
Дай някъкви подробности?
Сложих 5-ст. ск.кутия "Type N(9)",но трябваше да сменя предната част на кардана от Сиера(с гуменото каре)понеже новата кутия е със ситни шлици а старата е с едри.Сега имам проблем-вибрации в ск.лост и педала на съединителя.Имам опасения,че съм загубил съосието на кардана.
П.С. да нямаш случайно кардан със ситни шлици за продаване?

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от deshi » 18 юни 2008, 14:02

Мисълта ми е че МТ 75 като цяло е по дълга от кутията на Capri-то(N4) следователно ти трябва по къс кардан.Като цяло кутиите на форд за редови и В-образни мотори имат разлика в камбаната и амбриажната ос . Така че за теб най -добрия вариант е мт 75 от в-образно скорпио.Но най-добре си купи една Сиерра 2.0 дохц и вземи мотора трансмисията и инсталацията :)
live and let die

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от yassimoto » 28 юни 2008, 01:39

Здрасти колега , някъде по сайтовете четох , че за да се сложи МТ 75 кутия трябвало да се преправя тунела . Вие когато ги слагахте наложили се нещо такова и каква греда за скоростите ползвахте ?
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от deshi » 28 юни 2008, 14:30

не може без да се реже :)
Последна промяна от deshi на 30 апр 2009, 00:45, променено общо 1 път.
live and let die

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от deshi » 24 сеп 2008, 20:46

bla
Последна промяна от deshi на 30 апр 2009, 00:45, променено общо 1 път.
live and let die

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от yassimoto » 24 сеп 2008, 21:12

Колега , гледам че разработваш колата по същата схема по която и аз работя ( спирачки , вежди и т.н. ) , браво , браво само така :D:
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Ford Capri

Мнение от deshi » 25 сеп 2008, 00:17

първо беше мотора и кутията и след това всичко останало... сега на колата са само предния и задния мост :)
live and let die

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта