Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 12 дек 2006, 11:39
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i
- Местоположение: Rousse
- Status: Извън линия
Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА
Как да сменя Маслената Помпа на Ford Escort XR3i 1600cm3, значи аз съм смъкнал картера, смъкнал съм цедката на помпата , ама не виждам как е точно захваната ,че да я разглобя.
Някой ако може да помогне да ми пише , че съм много на зор, а ако Някой има и снимки ако е правил това или полезни линкове да слага.
!!! МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ТЕЗИ КОЙТО ЩЕ ПОМОГНАТ !!!
Някой ако може да помогне да ми пише , че съм много на зор, а ако Някой има и снимки ако е правил това или полезни линкове да слага.
!!! МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ТЕЗИ КОЙТО ЩЕ ПОМОГНАТ !!!
Ford - Everything is Possible
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА
Хубаво беше да знаем с кой точно двигател си.Ако това е CVH, то свалянето на помпата става само след като се свали и ангренажния ремък и водещото зъбно колело на коляновия вал.Помпата е надяната на коляновия вал зад зъбното колело и е завита за блока с няколко болта.Предполагам,че и на другите двигатели е по същия начин,но не съм сигурен,защото съм сменял само на CVH.Все пак кажи какъв е двигателя,за да бъде по-точна информацията.
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 12 дек 2006, 11:39
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i
- Местоположение: Rousse
- Status: Извън линия
Re: Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА
ДА такъв е двигателя, аз тъкмо се качвам в нас , до сега бях долу и разглобявах.
Така е махнах ШАЙБАТА на ремъка, после водещото колело,което е на една шпонка на вала и сега остана да развия болтовете на самата помпа, но стана тъмно, а правя всичко това на открито и няма как.
Утре ще продължа и надявам се да я смъкна успешно. Мен не ми качва масло, за това я свалям, да имаш идея какво в помпата е сдало багажа, да имам предварителна подготовка за утре
Мерси много за бързия отговор
Така е махнах ШАЙБАТА на ремъка, после водещото колело,което е на една шпонка на вала и сега остана да развия болтовете на самата помпа, но стана тъмно, а правя всичко това на открито и няма как.
Утре ще продължа и надявам се да я смъкна успешно. Мен не ми качва масло, за това я свалям, да имаш идея какво в помпата е сдало багажа, да имам предварителна подготовка за утре

Мерси много за бързия отговор
Ford - Everything is Possible
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА
Съмнявам се нещо в помпата да се издъни(освен да има голямо износване),защото вътре има само две зъбни колелета с много особени обли зъби.Има и един или два(не помня вече ) клапана.Може и там да има някакъв проблем.А може и по двигателя да има голямо износване и за това маслото просто да изтича през хлабините.Не знам как точно не качва масло,но като я свалиш(и така и така си започнал) ще видиш дали е здрава.А ето и малко чертежи на местоположението на помпата(с червеното) и на самата помпа.
Ако имаш нужда от още информация,ще помагаме с каквото можем.Успех!
Ако имаш нужда от още информация,ще помагаме с каквото можем.Успех!
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 12 дек 2006, 11:39
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i
- Местоположение: Rousse
- Status: Извън линия
Re: Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА
Това е супер изчерпателна информация, за което ти благодаря много, утре ще я разглобя ако ми остане време, че имам едно пътуване изжънграда и после ще пиша от какво се е оказало.
Колкото до двигателя няма износване по него, защото есента съм го правил мотора и смея да кажа, че е много добре. В смисъл, че съм сменял бутала, сигменти, вал, клапани и повдигачи, блока е шлайфан и всичко е правено както трябва.
Върви страхотно, а компресията е доста
Просто една сутрин запалих и не качи масло, започна да трака след първата минута, отворих капака на клапаните и сухо там. Проверих основните неща и са наред, остана помпата и утре ще кажа какво съм направил.
Наистина ти благодаря за тази информация , която е много добра и изчерпателна
Колкото до двигателя няма износване по него, защото есента съм го правил мотора и смея да кажа, че е много добре. В смисъл, че съм сменял бутала, сигменти, вал, клапани и повдигачи, блока е шлайфан и всичко е правено както трябва.
Върви страхотно, а компресията е доста

Наистина ти благодаря за тази информация , която е много добра и изчерпателна

Ford - Everything is Possible
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта