Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
tiburon
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 21 яну 2007, 21:03
Модел на автомобила: FIESTA 1.0 '90
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.

Мнение от tiburon » 29 юни 2008, 00:52

Понякога имам проблем с работата на двигателя и искам да направя проверка с работата на друг такъв.
Вариантът 1.0 куб.см не се среща често,затова ще бъда благодарен,ако някой колега, собственик на
Фиеста с двигател 1.0 куб.см се свърже с мен , за да говорим по-конкретно. 0887611527 - Иво
BUILD FORD TOUGH
F1 Е РЕЛИГИЯ
НЕВЕРОЯТНО!!!

PPenev
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 16 юни 2008, 11:23
Модел на автомобила: FIESTA 1.1/90/б
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.

Мнение от PPenev » 29 юни 2008, 22:18

Моята Фиеста е 1,1/90 г. чист карб. 4/5 вратка .Питай нещо по конкретно.

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.

Мнение от carrot » 01 юли 2008, 12:03

То в България Fiesta Mk3 1.0 си е направо екзотика :).
Но пък 1.0, 1.1 и 1.3 са много сходни като конструкция => е много вероятно и някой колега с 1.1/1.3 да може да ти помогне - питай ;).

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.

Мнение от tankovbg » 02 юли 2008, 12:31

До преди няколко месеца имах Фиеста 1,1 1989 г., карах я 4 години и знам доста неща по нея.
Това си е мога да кажа един много надежден двигател, по простата причина, че ги няма тези всички шибани датчици, инжекции, компютри и пр. (колкото по-вече електроника, по-вече проблеми). Цялата електроника е запалителната система. Моята нямаше ангренажнен ремък още един дерт по-малко, е малко по шумни са.
За тези 4 години имах само 2 проблема, първия че започна да гори масло, сменихме вложките на клапаните, но пак си гореше - стигна до 1,5 л. на 1000 км, явно сдаваше богу дух и я продадох, не намирах смисъл да я ремонтирам (сегменти, бутала и кой знае какво още ще излезе като се отвори), пък и никой няма да повярва че е ремонтирана за да си възвърна инвестициите.
Втория проблем се появи в последната година, като тръгна на първа и дам газ се получаваше едно придърпване, но като набере нямаше такова и си вървеше, след много тестове се оказа електрониката на запалването, една кутийка на стената в моторния отсек, след подмяна беше осичка.
Другото което съм констатирал е тези маркучета от и за карбуратора, някои се цепват и прави бели, придърпва и не върви.
Та питай конкретно, може да съм полезен.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.

Мнение от samsung_bg » 02 юли 2008, 12:46

Колега,
Питай какво точно те интересува. Аз навремето имах МК1 1.0 79г.:shock: . Може да си спомня нещо. :roll:
Изображение

Потребителски аватар
tiburon
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 21 яну 2007, 21:03
Модел на автомобила: FIESTA 1.0 '90
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.

Мнение от tiburon » 03 юли 2008, 21:09

Проблемът е следния : при изкачване на баир,когато двигателят работи в диапазона 2500-3500 об/мин. при плавно връщане или при плавно подаване на газ се обажда аванса,ако подам или върна рязко газта,авансът не се обажда.Пробвах с бензин от различни бензиностанции и когато наливах от Шел ,този проблем може да се каже ,че изчезваше.Стигнах до извода,че всичко е било от горивото.Но от известно време насам,без значение от къде наливам проблема го има.Имам съмнение,че откакто повишиха цените на горивата,проблемът се появи,отново. :!: :?:
Въпреки всичко ме гложди съмнение,че проблемът може да е в електрониката коригираща предварението на запалването.
Затова търся същият модел двигател,за да разменя една джаджа на която пише "ESC" и да видя какъв ще е резултата.
BUILD FORD TOUGH
F1 Е РЕЛИГИЯ
НЕВЕРОЯТНО!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта