Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.
- tiburon
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 21 яну 2007, 21:03
- Модел на автомобила: FIESTA 1.0 '90
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.
Понякога имам проблем с работата на двигателя и искам да направя проверка с работата на друг такъв.
Вариантът 1.0 куб.см не се среща често,затова ще бъда благодарен,ако някой колега, собственик на
Фиеста с двигател 1.0 куб.см се свърже с мен , за да говорим по-конкретно. 0887611527 - Иво
Вариантът 1.0 куб.см не се среща често,затова ще бъда благодарен,ако някой колега, собственик на
Фиеста с двигател 1.0 куб.см се свърже с мен , за да говорим по-конкретно. 0887611527 - Иво
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 16 юни 2008, 11:23
- Модел на автомобила: FIESTA 1.1/90/б
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.
Моята Фиеста е 1,1/90 г. чист карб. 4/5 вратка .Питай нещо по конкретно.
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.
То в България Fiesta Mk3 1.0 си е направо екзотика
.
Но пък 1.0, 1.1 и 1.3 са много сходни като конструкция => е много вероятно и някой колега с 1.1/1.3 да може да ти помогне - питай
.

Но пък 1.0, 1.1 и 1.3 са много сходни като конструкция => е много вероятно и някой колега с 1.1/1.3 да може да ти помогне - питай

- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.
До преди няколко месеца имах Фиеста 1,1 1989 г., карах я 4 години и знам доста неща по нея.
Това си е мога да кажа един много надежден двигател, по простата причина, че ги няма тези всички шибани датчици, инжекции, компютри и пр. (колкото по-вече електроника, по-вече проблеми). Цялата електроника е запалителната система. Моята нямаше ангренажнен ремък още един дерт по-малко, е малко по шумни са.
За тези 4 години имах само 2 проблема, първия че започна да гори масло, сменихме вложките на клапаните, но пак си гореше - стигна до 1,5 л. на 1000 км, явно сдаваше богу дух и я продадох, не намирах смисъл да я ремонтирам (сегменти, бутала и кой знае какво още ще излезе като се отвори), пък и никой няма да повярва че е ремонтирана за да си възвърна инвестициите.
Втория проблем се появи в последната година, като тръгна на първа и дам газ се получаваше едно придърпване, но като набере нямаше такова и си вървеше, след много тестове се оказа електрониката на запалването, една кутийка на стената в моторния отсек, след подмяна беше осичка.
Другото което съм констатирал е тези маркучета от и за карбуратора, някои се цепват и прави бели, придърпва и не върви.
Та питай конкретно, може да съм полезен.
Това си е мога да кажа един много надежден двигател, по простата причина, че ги няма тези всички шибани датчици, инжекции, компютри и пр. (колкото по-вече електроника, по-вече проблеми). Цялата електроника е запалителната система. Моята нямаше ангренажнен ремък още един дерт по-малко, е малко по шумни са.
За тези 4 години имах само 2 проблема, първия че започна да гори масло, сменихме вложките на клапаните, но пак си гореше - стигна до 1,5 л. на 1000 км, явно сдаваше богу дух и я продадох, не намирах смисъл да я ремонтирам (сегменти, бутала и кой знае какво още ще излезе като се отвори), пък и никой няма да повярва че е ремонтирана за да си възвърна инвестициите.
Втория проблем се появи в последната година, като тръгна на първа и дам газ се получаваше едно придърпване, но като набере нямаше такова и си вървеше, след много тестове се оказа електрониката на запалването, една кутийка на стената в моторния отсек, след подмяна беше осичка.
Другото което съм констатирал е тези маркучета от и за карбуратора, някои се цепват и прави бели, придърпва и не върви.
Та питай конкретно, може да съм полезен.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.
Колега,
Питай какво точно те интересува. Аз навремето имах МК1 1.0 79г.
. Може да си спомня нещо. 
Питай какво точно те интересува. Аз навремето имах МК1 1.0 79г.



- tiburon
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 21 яну 2007, 21:03
- Модел на автомобила: FIESTA 1.0 '90
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фиеста 1.0 - 1990г.
Проблемът е следния : при изкачване на баир,когато двигателят работи в диапазона 2500-3500 об/мин. при плавно връщане или при плавно подаване на газ се обажда аванса,ако подам или върна рязко газта,авансът не се обажда.Пробвах с бензин от различни бензиностанции и когато наливах от Шел ,този проблем може да се каже ,че изчезваше.Стигнах до извода,че всичко е било от горивото.Но от известно време насам,без значение от къде наливам проблема го има.Имам съмнение,че откакто повишиха цените на горивата,проблемът се появи,отново.
Въпреки всичко ме гложди съмнение,че проблемът може да е в електрониката коригираща предварението на запалването.
Затова търся същият модел двигател,за да разменя една джаджа на която пише "ESC" и да видя какъв ще е резултата.


Въпреки всичко ме гложди съмнение,че проблемът може да е в електрониката коригираща предварението на запалването.
Затова търся същият модел двигател,за да разменя една джаджа на която пише "ESC" и да видя какъв ще е резултата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта