ремонт 2.8i V6

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
Z28
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 21 дек 2006, 19:34
Модел на автомобила: Capri 2.8i '86, Capri 2.0S '82
Местоположение: Paris
Status: Извън линия

ремонт 2.8i V6

Мнение от Z28 » 02 юли 2008, 10:55

След 350 000 км все пак се наложи да се сменят бутала и глави...Останалото е като ново...Навремето наистина са правили неразрушими двигатели...

снимки в линка долу

http://s191.photobucket.com/albums/z131 ... p_view_all" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
фЪстЪк
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 09 май 2008, 21:11
Модел на автомобила: Мондео 2i вече бившо
Браво 2i върви като рАзпРаНоо :)
Status: Извън линия

Re: ремонт 2.8i V6

Мнение от фЪстЪк » 02 юли 2008, 17:12

350 000 не са голямо постижение абсолютно нормален пробег преди ОР :wink: Има коли по 1млн. без ремонт.

Потребителски аватар
СЕВА
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
Модел на автомобила: FORD model T 1914
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ремонт 2.8i V6

Мнение от СЕВА » 06 юли 2008, 09:15

Ford Sierra 1.8TD 91 г. използвана основно като служебна кола в моя автосервиз,основен ремонт на 648186км,в момента карам за служебна кола Scorpio 1985г. 2.0 OHC колата е на 945237 kм.и мотор още не е отраварян смених само кобилици на 640000,Ford Transit 2.5TD 1995 в момента е на 849368 с него си тегля платформата за колите само правих ремонт на ГНП на 700000,поади това обичам да карам Форд няма друга такава здрава машина.
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ремонт 2.8i V6

Мнение от S_C » 06 юли 2008, 09:48

Служебния Транзит,който продадохме,беше на около 900 хил и поне в последните 400 хил мотор не е отварян.Новия е на една година и вече е на 80 хиляди.
Преди година комшия караше TICO такси-така го и бракува на 500 хиляди без никога да е отварян мотора...колата се разпадаше по шевовете,но си вървеше нормално и от смяна до смяна я долееш литър масло,я не.Все пак през 60-те такъв пробег си е бил общо взето нормален.Сега е над 500 хил.То 100 хил е само гаранцията...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта