вечният проблем колектори
- pitbulche
- потребител 
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Мисля, че коментара е излишен!bai_Petko написа:Аз говорих с един познат собственик на морга за фордове. Каза че е прекарал десетки коли и досега разцепени колектори не е виждал.
Но все пак да отбележа, че на кутията за въздушния филтър се вижда предпазният клапан, който явно не си е свършил работата.
- 
				bai_Petko
- потребител 
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Колега, увитото в тиксо ми се струва тръбата за въздуха, а не колекторите. Така че коментарът може и да не е излишен  
			
									
									
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
						М. Карбовски
- synthez 3D
- Потребител 
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
 FOCUS 1,6-100 HP 2011,
 C-MAX -компютърен 3D модел,
 бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
- Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Това със сигурност е тръбата над дроселовата клапа и не виждам да и има нещо.На всичкото отгоре тя е гумена и е много интересно как се е скъсала,ако изобщо е скъсана.Така че и аз също не смятам,че коментара е излишен, защото колекторите не се виждат на тази снимка.
			
									
									
						- pitbulche
- потребител 
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Да бе! Наистина нищо ѝ няма, просто леко е ИЗТРЕЩЯЛА!synthez 3D написа:... и не виждам да и има нещо.
 
 Щом това ви успокоява... добре! Аз само показвам, че като караме на газ всичко е възможно.
- 
				Peet
- потребител 
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Все пак, да имаме пред вид, че от въздушния филтър до всмукателните клапани не са само въздуховоди и "кух"колектор.
			
									
									
						- pitbulche
- потребител 
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Извинявай, но не те разбирам!Peet написа:Все пак, да имаме пред вид, че от въздушния филтър до всмукателните клапани не са само въздуховоди и "кух"колектор.
 
 Какво искаш да кажеш?
- 
				valio_2
- потребител 
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 ное 2007, 00:05
- Модел на автомобила: mondeo-2.0/16v
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
колеги от скоро чета форума и искам да ви кажа че имам мондео-20/16  96г и по документи има газова уредба 2 месеца след регистрацията ааз го карам 1 год и още не ми е гръмнало нито един път
			
									
									
						- 
				bai_Petko
- потребител 
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Предполагам, че колегата има предвид резонатора.pitbulche написа:Извинявай, но не те разбирам!Peet написа:Все пак, да имаме пред вид, че от въздушния филтър до всмукателните клапани не са само въздуховоди и "кух"колектор.
Какво искаш да кажеш?
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
						М. Карбовски
- 
				medveda
- потребител 
- Мнения: 12
- Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
здравейте за карам мондео 94г/зитек/2.0 сложих обикноженно газово и се взриви пурво апандисита( аз така му казвам защтото незнам какво е ) това е онова глухо разширение след филтъра което стига до радиатораслед това го замених със маркуч без това разширение.
дадох мондьо на един авер и той ми я остави в ямбол със спукана кутия над колектора имам клапа на кутията на вуздушния филтър но не ми помогна сега продължавам с опитите вазтанових газовото вчера и успях да я карам на газ и познаите учуди ме със разход за 120км/20л газ извън градско. направо ми се пла4е а  забравих да кажа че след взривовете смених свещите сложих беру,нов филтър и настроика на газовото тогава се  получи този изван земен разход
  а  забравих да кажа че след взривовете смених свещите сложих беру,нов филтър и настроика на газовото тогава се  получи този изван земен разход  намерих във форума как се настройва газово мисля да пробвам сам.
  намерих във форума как се настройва газово мисля да пробвам сам.
то по -зле няма накъде
			
									
									
						дадох мондьо на един авер и той ми я остави в ямбол със спукана кутия над колектора имам клапа на кутията на вуздушния филтър но не ми помогна сега продължавам с опитите вазтанових газовото вчера и успях да я карам на газ и познаите учуди ме със разход за 120км/20л газ извън градско. направо ми се пла4е
 а  забравих да кажа че след взривовете смених свещите сложих беру,нов филтър и настроика на газовото тогава се  получи този изван земен разход
  а  забравих да кажа че след взривовете смених свещите сложих беру,нов филтър и настроика на газовото тогава се  получи този изван земен разход  намерих във форума как се настройва газово мисля да пробвам сам.
  намерих във форума как се настройва газово мисля да пробвам сам.то по -зле няма накъде
- terminatoro
- потребител 
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
 Chevrolet Epica 2.5 2009г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
medveda написа:здравейте за карам мондео 94г/зитек/2.0 сложих обикноженно газово и се взриви пурво апандисита( аз така му казвам защтото незнам какво е ) това е онова глухо разширение след филтъра което стига до радиатораслед това го замених със маркуч без това разширение.
дадох мондьо на един авер и той ми я остави в ямбол със спукана кутия над колектора имам клапа на кутията на вуздушния филтър но не ми помогна сега продължавам с опитите вазтанових газовото вчера и успях да я карам на газ и познаите учуди ме със разход за 120км/20л газ извън градско. направо ми се пла4еа забравих да кажа че след взривовете смених свещите сложих беру,нов филтър и настроика на газовото тогава се получи този изван земен разход
намерих във форума как се настройва газово мисля да пробвам сам.
то по -зле няма накъде
Колега от опит ти казвам да не си правиш експерименти да я настрйваш,сам.
А за разхода и това че гърми 100% имаш проблем на някаде по електроника,може да са свеши ,може да са кабели.
По-добре отиди на сервиз!
ZETEC POWER!!!!!
						- 
				medveda
- потребител 
- Мнения: 12
- Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
здр колега 
благодаря за вниманието >:D<:
втория опит на същата височина мина особенно трагично пак се взриви .
 пак се взриви .
зачи газовото е само със емулатор на инжекциона трябва ли да и монтирам ламда контрол и тайм процесор ? става дума за 2.0/zetec за газов инжекцион нямам парички то е ясно ще се ходи на доктор
  то е ясно ще се ходи на доктор  но поне да имам предстсва какво да поискам.а за свещите нови са след първия взрив ги смених с BERU а на самите кабели за свещите  е вързан емулатора LOVATO .ако ги сменя каде отиват кабелите за емулатора?
 но поне да имам предстсва какво да поискам.а за свещите нови са след първия взрив ги смених с BERU а на самите кабели за свещите  е вързан емулатора LOVATO .ако ги сменя каде отиват кабелите за емулатора?
благодаря предварително.
пс:от бургас съм някакви идеи за сервиз ? че газовото е монтирано от предищния собственик и нямам идея каде да я карам
			
									
									
						благодаря за вниманието >:D<:
втория опит на същата височина мина особенно трагично
 пак се взриви .
 пак се взриви .зачи газовото е само със емулатор на инжекциона трябва ли да и монтирам ламда контрол и тайм процесор ? става дума за 2.0/zetec за газов инжекцион нямам парички
 то е ясно ще се ходи на доктор
  то е ясно ще се ходи на доктор  но поне да имам предстсва какво да поискам.а за свещите нови са след първия взрив ги смених с BERU а на самите кабели за свещите  е вързан емулатора LOVATO .ако ги сменя каде отиват кабелите за емулатора?
 но поне да имам предстсва какво да поискам.а за свещите нови са след първия взрив ги смених с BERU а на самите кабели за свещите  е вързан емулатора LOVATO .ако ги сменя каде отиват кабелите за емулатора?благодаря предварително.
пс:от бургас съм някакви идеи за сервиз ? че газовото е монтирано от предищния собственик и нямам идея каде да я карам
- 
				Edinuser
- Потребител 
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
И моето мондео е със обикн. газова на BRC емулатор и авт.ключ ФОБОС.
Имам (3) три клапана - един на резонатора над дросела, един на другия резонатор и един който пази дебитомера MAF-a.Като я настройвахме първоначално гръмна един път и сработи дори клапана на дебитомера - но нищо не се спука ....и си бачка ок от тогава 1500 км.
среден разход с климатик при 35% градско 65% междуградско около 8.5-10/100км. газ. Но съм зареждал на различни бензиностанции (основно лукойл и петрол) и не са много достоверни резултатите.Машрута беше: Плевен-Варна-Калиакра-Балчик-Варна-Камчия-Обзор-Равда-Ахтопол-Резово-Царево-Н.Загора-Шипка-Плевен
Това за 1 седмица, 1150км/110л.газ. На магистралите Шумен-Варна и Бургас-Карнобат скорост 140-160. Климатика почти постоянно пуснат.
			
									
									
						Имам (3) три клапана - един на резонатора над дросела, един на другия резонатор и един който пази дебитомера MAF-a.Като я настройвахме първоначално гръмна един път и сработи дори клапана на дебитомера - но нищо не се спука ....и си бачка ок от тогава 1500 км.
среден разход с климатик при 35% градско 65% междуградско около 8.5-10/100км. газ. Но съм зареждал на различни бензиностанции (основно лукойл и петрол) и не са много достоверни резултатите.Машрута беше: Плевен-Варна-Калиакра-Балчик-Варна-Камчия-Обзор-Равда-Ахтопол-Резово-Царево-Н.Загора-Шипка-Плевен
Това за 1 седмица, 1150км/110л.газ. На магистралите Шумен-Варна и Бургас-Карнобат скорост 140-160. Климатика почти постоянно пуснат.
- terminatoro
- потребител 
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
 Chevrolet Epica 2.5 2009г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Знам,че може да се направи кадърно и обикновена газова на наште машини стига да се намери баш майстора  За това на колегата дето му гърми потоянно или има някакъв проблем или просто газовата не е сложена и настроена както трябва.
За това на колегата дето му гърми потоянно или има някакъв проблем или просто газовата не е сложена и настроена както трябва.
			
									
									 За това на колегата дето му гърми потоянно или има някакъв проблем или просто газовата не е сложена и настроена както трябва.
За това на колегата дето му гърми потоянно или има някакъв проблем или просто газовата не е сложена и настроена както трябва.ZETEC POWER!!!!!
						- 
				medveda
- потребител 
- Мнения: 12
- Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
ах мечта за този разход 
за сега напредвам реставрирам резонатора с епоксидна смола и платно утре ще е завършен и се надявам да мога да я мръдна до някои сервиз до петък .
ПП:за нова кутия ми искат 250лв. втора ръка неможах да намеря за предната ми взеха 70 лв още търся втора ръка ако някои има инфо да сподели.
благодаря
ПП2:ако ви е интересно да кача снимки?
			
									
									
						
за сега напредвам реставрирам резонатора с епоксидна смола и платно утре ще е завършен и се надявам да мога да я мръдна до някои сервиз до петък .
ПП:за нова кутия ми искат 250лв. втора ръка неможах да намеря за предната ми взеха 70 лв още търся втора ръка ако някои има инфо да сподели.
благодаря
ПП2:ако ви е интересно да кача снимки?
- terminatoro
- потребител 
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
 Chevrolet Epica 2.5 2009г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
medveda написа:ах мечта за този разход
за сега напредвам реставрирам резонатора с епоксидна смола и платно утре ще е завършен и се надявам да мога да я мръдна до някои сервиз до петък .
ПП:за нова кутия ми искат 250лв. втора ръка неможах да намеря за предната ми взеха 70 лв още търся втора ръка ако някои има инфо да сподели.
благодаря
ПП2:ако ви е интересно да кача снимки?
дай някоя снимка да видя ,че до сега не съм виждал поразиите дето правят газовите
само легенди слушам!
ZETEC POWER!!!!!
						- mury
- потребител 
- Мнения: 76
- Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
- Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
клеги ще снимам и ще ви покажа монтирана обикновена газова уредба с 3 клапана и газ симулатор на инжекциона,много съм доволен,до сега не е гърмяла,на път за морето вдигнах 200км на газ можеше и още!!!
за колегата на който емулатора му е вързан за свещите 
   
   
   
   за 1-ви път чувам такова нещо,това трябва да се промени задължително,при 1-то пукане 1-то нещо което трябва да се направи е да се сменят кабелите на свещите,освен ако не се е разпукал я колектор я въздушна кутия
 за 1-ви път чувам такова нещо,това трябва да се промени задължително,при 1-то пукане 1-то нещо което трябва да се направи е да се сменят кабелите на свещите,освен ако не се е разпукал я колектор я въздушна кутия
разход:
градско100% 14л с климатик13л без
извънградско 8л при средна скорост110км ЗАБЕЛЕЖИ при средна 160 от 14л нагоре!!!!!!
ако някой иска обикновена газова мога да му дам кординати там кадето аз я сложих,минал съм 2500км не са много но за сега съм много доволен
			
									
									
						за колегата на който емулатора му е вързан за свещите
 
   
   
   
   за 1-ви път чувам такова нещо,това трябва да се промени задължително,при 1-то пукане 1-то нещо което трябва да се направи е да се сменят кабелите на свещите,освен ако не се е разпукал я колектор я въздушна кутия
 за 1-ви път чувам такова нещо,това трябва да се промени задължително,при 1-то пукане 1-то нещо което трябва да се направи е да се сменят кабелите на свещите,освен ако не се е разпукал я колектор я въздушна кутияразход:
градско100% 14л с климатик13л без
извънградско 8л при средна скорост110км ЗАБЕЛЕЖИ при средна 160 от 14л нагоре!!!!!!
ако някой иска обикновена газова мога да му дам кординати там кадето аз я сложих,минал съм 2500км не са много но за сега съм много доволен

- terminatoro
- потребител 
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
 Chevrolet Epica 2.5 2009г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
mury написа:клеги ще снимам и ще ви покажа монтирана обикновена газова уредба с 3 клапана и газ симулатор на инжекциона,много съм доволен,до сега не е гърмяла,на път за морето вдигнах 200км на газ можеше и още!!!
за колегата на който емулатора му е вързан за свещите



за 1-ви път чувам такова нещо,това трябва да се промени задължително,при 1-то пукане 1-то нещо което трябва да се направи е да се сменят кабелите на свещите,освен ако не се е разпукал я колектор я въздушна кутия
разход:
градско100% 14л с климатик13л без
извънградско 8л при средна скорост110км ЗАБЕЛЕЖИ при средна 160 от 14л нагоре!!!!!!
ако някой иска обикновена газова мога да му дам кординати там кадето аз я сложих,минал съм 2500км не са много но за сега съм много доволен
Давай кординати колега, и ако може цена на всичко с работата дето са ти взели!
Поздрави
ZETEC POWER!!!!!
						- mury
- потребител 
- Мнения: 76
- Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
- Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
6оолв ми излезе слагането,постнал съм снимки в тази тема viewtopic.php?f=23&t=1568&start=40
кординатите са илиенци след 1-я светофар от дясно на пътя гараж(сервиз)за агу,метан,газинжекцион,пича се казва Ники тел.0888-46-96-90 точно до неговиягараж има гумаджия!!!
			
									
									
						кординатите са илиенци след 1-я светофар от дясно на пътя гараж(сервиз)за агу,метан,газинжекцион,пича се казва Ники тел.0888-46-96-90 точно до неговиягараж има гумаджия!!!
- 
				medveda
- потребител 
- Мнения: 12
- Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
здр. отново 
сажелявам че се забавих с отговора но ходих на почивка с форда 
 
след като въстанових резонаторната кутия ходих на газ анализатор техника каза че сме направили малко по- бедна сместа при високи обороти развха малко кранчето и всичко за сега е наред сега очаквам да свърши бутилката та да и засека разхода за почивката изминах 230 км от които 180 км извънградско има още газ
  сега очаквам да свърши бутилката та да и засека разхода за почивката изминах 230 км от които 180 км извънградско има още газ   това ще рече че сме паднали под 20л/100км
 това ще рече че сме паднали под 20л/100км  за снимките търся как да ги кача такаче скоро ще ги видите а за газ анализатора дадох 10лв и 20 лв за 2 клапи. ремонта на резонаторната кутия ми излезе 40 лв като  съм взел полиестерна смола,платно,полиестерен кит,шкурка и черен спрей мат
 за снимките търся как да ги кача такаче скоро ще ги видите а за газ анализатора дадох 10лв и 20 лв за 2 клапи. ремонта на резонаторната кутия ми излезе 40 лв като  съм взел полиестерна смола,платно,полиестерен кит,шкурка и черен спрей мат  маи това е всичко.
 маи това е всичко.
послепис: как се качват снимки тук
ах тъпо имало опция прикачи фаил
 имало опция прикачи фаил
ето и снимките
			
													
сажелявам че се забавих с отговора но ходих на почивка с форда
 
 след като въстанових резонаторната кутия ходих на газ анализатор техника каза че сме направили малко по- бедна сместа при високи обороти развха малко кранчето и всичко за сега е наред
 сега очаквам да свърши бутилката та да и засека разхода за почивката изминах 230 км от които 180 км извънградско има още газ
  сега очаквам да свърши бутилката та да и засека разхода за почивката изминах 230 км от които 180 км извънградско има още газ   това ще рече че сме паднали под 20л/100км
 това ще рече че сме паднали под 20л/100км  за снимките търся как да ги кача такаче скоро ще ги видите а за газ анализатора дадох 10лв и 20 лв за 2 клапи. ремонта на резонаторната кутия ми излезе 40 лв като  съм взел полиестерна смола,платно,полиестерен кит,шкурка и черен спрей мат
 за снимките търся как да ги кача такаче скоро ще ги видите а за газ анализатора дадох 10лв и 20 лв за 2 клапи. ремонта на резонаторната кутия ми излезе 40 лв като  съм взел полиестерна смола,платно,полиестерен кит,шкурка и черен спрей мат  маи това е всичко.
 маи това е всичко.послепис: как се качват снимки тук
ах тъпо
 имало опция прикачи фаил
 имало опция прикачи фаилето и снимките
					Последна промяна от medveda на 07 сеп 2008, 12:00, променено общо 2 пъти.
									
			
									
						- mury
- потребител 
- Мнения: 76
- Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
- Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
за колегата който се притесняваше,че има нещо вързано за кабелите на свещите!!!!
проверих как стоят нещата,това е тъй наречената антена на газовата уредба,няма да се притесняваш,това е кабел от ключа който дава информация,че колата ти рботи,когато желаеш да смениш кабелите,размотаваш изолирбанда,сменяш и после пак омотаваш кабелчето,хубаво и стегнато за кабела!!!!
това е!!!
			
									
									
						проверих как стоят нещата,това е тъй наречената антена на газовата уредба,няма да се притесняваш,това е кабел от ключа който дава информация,че колата ти рботи,когато желаеш да смениш кабелите,размотаваш изолирбанда,сменяш и после пак омотаваш кабелчето,хубаво и стегнато за кабела!!!!
това е!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта






