Малко ХЕЛП!- Давам газ - двигателя първо заглъхва!
Малко ХЕЛП!- Давам газ - двигателя първо заглъхва!
Значи проблема е следния:
На газ си работи нормално. Наскоро реших да я "продухам" на бензин и започна да прави следния номер- когато подам газ двигателя първо заглъхва за кратко (или се замисля "бре от де иде тая скъпа течност", щото сипах 95
) и след това тръгва да ускорява нормално.
Та някъде четох, че може да са износени елементите на бензиновата помпа и от там тоя номер?!
Имал ли е някой този проблем? Тези елементи сменят ли се или нова помпа?
На газ си работи нормално. Наскоро реших да я "продухам" на бензин и започна да прави следния номер- когато подам газ двигателя първо заглъхва за кратко (или се замисля "бре от де иде тая скъпа течност", щото сипах 95

Та някъде четох, че може да са износени елементите на бензиновата помпа и от там тоя номер?!
Имал ли е някой този проблем? Тези елементи сменят ли се или нова помпа?

- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дай повече информация: само като подадеш газ ли / като си на бензин/ двигателя първо заглъхва?
Ако превключваш без проблем от газ на бензин / т.е. да превключва веднага и след това на бензин да е ок/, е много, много малко вероятно да е бензиновата помпа.
По отношение на бензиновата помпа при някой коли има "платно" /така му казват/ , което като се износи създава проблем, но не при всички коли , може да се смени само то.
ПП Пробвай да сипеш повече бензин, ако е малко моце да има утайки или кой знае какво друго и затова колата да се "замисля" преди да тръгне.
Ако превключваш без проблем от газ на бензин / т.е. да превключва веднага и след това на бензин да е ок/, е много, много малко вероятно да е бензиновата помпа.
По отношение на бензиновата помпа при някой коли има "платно" /така му казват/ , което като се износи създава проблем, но не при всички коли , може да се смени само то.
ПП Пробвай да сипеш повече бензин, ако е малко моце да има утайки или кой знае какво друго и затова колата да се "замисля" преди да тръгне.
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
На мен това честичко ми се случва.Карам само на бензин.Когато дам рязко газ,колата се "замисля" за около 1-2 секунди и после почва да ускорява.След това,колата като че се "отпушва" и в близките десетина минути като дам рязко газ,реагира веднага.После,ако карам спокойно дълго време и рязко дам газ,пак същата работа.И не зависи дали колата е загряла или не.
Заради този проблем сменях въздушен и бензинов филтър,слагах нови свещи(свестни),слагах приставка за почистване на горивната система.Нищо-същата работа.
Мислех си,че е от инжектора,но няма как да го докажа,освен ако го дам на почистване,а в Бургас не знам къде.
Някои казват,че може да е от датчика за положение на клапата за въздух.Но не искам да пробвам на сляпо,защото докато сменя всичко и вече ще съм изхарчил пари за още една таратайка.
Ако някой е имал такъв проблем,нека да подсказва.
Заради този проблем сменях въздушен и бензинов филтър,слагах нови свещи(свестни),слагах приставка за почистване на горивната система.Нищо-същата работа.
Мислех си,че е от инжектора,но няма как да го докажа,освен ако го дам на почистване,а в Бургас не знам къде.
Някои казват,че може да е от датчика за положение на клапата за въздух.Но не искам да пробвам на сляпо,защото докато сменя всичко и вече ще съм изхарчил пари за още една таратайка.
Ако някой е имал такъв проблем,нека да подсказва.
-
- Status: Извън линия
И аз съм пробвал всичко и няма ефектbatdin написа:На мен това честичко ми се случва.Карам само на бензин.Когато дам рязко газ,колата се "замисля" за около 1-2 секунди и после почва да ускорява.След това,колата като че се "отпушва" и в близките десетина минути като дам рязко газ,реагира веднага.После,ако карам спокойно дълго време и рязко дам газ,пак същата работа.И не зависи дали колата е загряла или не.
Заради този проблем сменях въздушен и бензинов филтър,слагах нови свещи(свестни),слагах приставка за почистване на горивната система.Нищо-същата работа.
Мислех си,че е от инжектора,но няма как да го докажа,освен ако го дам на почистване,а в Бургас не знам къде.
Някои казват,че може да е от датчика за положение на клапата за въздух.Но не искам да пробвам на сляпо,защото докато сменя всичко и вече ще съм изхарчил пари за още една таратайка.
Ако някой е имал такъв проблем,нека да подсказва.


Значи на газ е О.К, превключва нормално на бензин и си бачка добре без смущения до момента, в който подам газ(като съм на бензин) и тогава заглъхва за 1-2 сек. Мисля, че в списание АВТО ГАЗ прочетох това за износени елементи на бенз. помпа.Polly написа:Дай повече информация: само като подадеш газ ли / като си на бензин/ двигателя първо заглъхва?
Ако превключваш без проблем от газ на бензин / т.е. да превключва веднага и след това на бензин да е ок/, е много, много малко вероятно да е бензиновата помпа.
ПП Пробвай да сипеш повече бензин, ако е малко моце да има утайки или кой знае какво друго и затова колата да се "замисля" преди да тръгне.
Не вярвам да е от утайки(но не е и невъзможно) понеже миналата година лятото свалях резервоара, че тогава кво правеше мани-мани, оказа се парцалче малко по-дълго от пощенска марка, което се лепеше на цедката.
И аз се съмнявах да не е запушено нещо по карбуратора, но съм попадал на запушени карб. и тогава колите гаснеха на празен ход!? А моята няма такъв проблем на празен ход
, или това са различни ситуации при запушване на карбуратора? Мислех си дали не плаче за няква настройка(примерно да е богата сместа), ма все нямам време да погледна свещите след работа(пък то тогава вече е тъмно ..)
Дали да не я метна някъде на диагностика?

Дали да не я метна някъде на диагностика?

- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега къде по точно се намира TPS-а на карбураторните автомобили '86 година ?racer11 написа:не е изключен и датчика на дроселовата клапа...
Към valboy - знаеш ли какъв ти е карбуратора ? А с кой двигател си ? Не е лошо да си оправиш профила.
Предполагам че карба ти е VV , при тях има доста ядове като станат на годинки. По рано имаше рем комплекти за тях, сега не знам дали ще намериш. Според мен е добре ако намериш такъв да си смениш каквото има в него. Ако не можеш ти иди си на майстор.
Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
това беше за batdin.сори че не уточнихThe seven написа:Колега къде по точно се намира TPS-а на карбураторните автомобили '86 година ?racer11 написа:не е изключен и датчика на дроселовата клапа...
Към valboy - знаеш ли какъв ти е карбуратора ? А с кой двигател си ? Не е лошо да си оправиш профила.
Предполагам че карба ти е VV , при тях има доста ядове като станат на годинки. По рано имаше рем комплекти за тях, сега не знам дали ще намериш. Според мен е добре ако намериш такъв да си смениш каквото има в него. Ако не можеш ти иди си на майстор.

- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
То valboy:
Успех!
Същия проблем го имах на моята Сиера с карбуратор Вебер беше.Оказа се че на карба има едно бензиново платно с жигльор на него и се беше пробило,помня че се закрепваше капачето на това платно с три болчета,провери него.Както по-горе си посочил че на газ не го прави,100 процента е от карбуратор или бензинова помпа.Значи на газ е О.К, превключва нормално на бензин и си бачка добре без смущения до момента, в който подам газ(като съм на бензин) и тогава заглъхва за 1-2 сек.
Успех!

- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Колега от доста време и аз имам абсолютно същия проблем!!!Просто изключи варианта бензинова помпа!!!Отворих карб-ра почистих го и смених всички възможни О-пръстени мембрани и гарнитурки!!!Ефект имаше ,но не беше перфектно-"замислянето" значително намаля но не изчезна!!!Почти изчезваше след по-дълго каране на бензин!!!!Решението беше-добър елкон и регулировка!!!Карб. след продължителна работа на газ променя първоначалните си регулировки на основните системи!!!В момента има рем. комплекти за почти всички карбуратори-за всички ФОРД-ове с изключение на някои V-образни мотори-sierra granada scorpio!Фирмата производител е PIMAX-Италия-цената на комплекта(според пълнотата му)е 20-30лв!!!
fiestaracing-just race!!!
Проблема май е решен засега!!!!!!
Днес бях на сервиз- карбуратора, както и предположих не е запушен( на празен ход е О.К.), човека се рови по вакумите(то при моя двигател голямо изобилие от тях), та каза че половината са се пенсионирани по старост и болест и стоят само за присъствие. Сега трябва да я покарам на тунджа да се види как е, също сутринта да се види как ще запали.
Каза също, че има вариант тези вакуми да се разкарат, та въпроса сега е какво въздействие ще окаже това??
Каза също, че има вариант тези вакуми да се разкарат, та въпроса сега е какво въздействие ще окаже това??
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 03 окт 2011, 21:46
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 97 godina , 1.25 , 75hp ,16 v
- Status: Извън линия
Re: Малко ХЕЛП!- Давам газ - двигателя първо заглъхва!
Здравейте !!! Изчетох много и различни мнения по въпроса с "давене" или загуба на мощност или и аз незнам вече как да се изразя ! Горд притежател съм на форд фиеста 4 .. 1,25, 16 v, 75hp .Имам проблем с колата и незнам какъв е ! Ускорява до 4000 оборота , след това се получава едно заглъхване , и пак продължава но има едно колебание за 2-3 секунди ! Посъветвайте ме какво да направя ! Не разбирам от дистрибуторни капачки , дроселни клапи но с някой друг съвет съм сигурен ,че ще се справя . Моля дайте съвет ! Преди това има проблем с падането на оборотите , в смисъл ускорявам да речем до 3000-3500 оборота , изключвам от скорост и оборотите падат до 2000 там седи около 3-4 до 5 секунди и след туй падат до нормалните 900 оборота . След това проблема премина от самосебе си но сега друг яд ми дойде на главата! Моля Ви помагайте
Колата я карам само със А100 бензин от ОМВ или БгОйл Враца ! Ще съм изключително благодарен на всеки помогнал с нещо ! Благодаря предварително на всеки допринесъл с някаква информация !

- resistor
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
- Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив/София
- Status: Извън линия
Re: Малко ХЕЛП!- Давам газ - двигателя първо заглъхва!
Прочетете тази тема - http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=40074" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Специално за колегата с фиестата - освен че трябва да почистиш дроселовата клапа и стъпковия мотор, провери си и вакуумните тръбички на PCV клапата щото залагам че почти сигурно имаш спукана или запушена.
Както и да е при тебе казваш че има замисляне при 4000об - което почти сигурно значи заминал температурен датчик. Като я палиш сутринта студена и подадеш газ забива ли мотора? Сигурно се оправя като позагрее. Аз имах същия проблем но с изключение че не ми забиваше на 4000об. Препоръчвам ти да направиш следното:
1. Почисти хубаво дроселовата клапа и стъпковия мотор по начина указан в темата която ти пратих
2. Извади си температурния датчик и го замери. На стайна температура трябва да дава около 27 килоома. Прочети и тази тема - http://www.carkb.com/Uwe/Forum.aspx/uk- ... Zetec-woes" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; . Ако не можеш да го замериш направо го сменяй. Аз купих някъв за 22лв марка Интермотор (английски). За да го смениш преди това трябва да махнеш кабелите и бобината в която влизат те. Може да замериш и бобината. Трябва да ти дава съпротивление м/у 0,4 и 0,6 ома между среден и крайни пинове. (тук е указано как се мери http://www.autoprospect.ru/ford/fiesta/ ... aniya.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;)
3. Провери си вакуумните маркучи за които съм писал в темата както и PCV клапата. Извади я и я почисти и нея хубаво. Ако имаш пробити или запушени маркучи ги смени.
При мене проблема се оправи чак след смяна на вакуумните маркучета, почистване на дроселовата клапа и стъпковия мотор.
Айде и пиши ко е станало.
Специално за колегата с фиестата - освен че трябва да почистиш дроселовата клапа и стъпковия мотор, провери си и вакуумните тръбички на PCV клапата щото залагам че почти сигурно имаш спукана или запушена.
Както и да е при тебе казваш че има замисляне при 4000об - което почти сигурно значи заминал температурен датчик. Като я палиш сутринта студена и подадеш газ забива ли мотора? Сигурно се оправя като позагрее. Аз имах същия проблем но с изключение че не ми забиваше на 4000об. Препоръчвам ти да направиш следното:
1. Почисти хубаво дроселовата клапа и стъпковия мотор по начина указан в темата която ти пратих
2. Извади си температурния датчик и го замери. На стайна температура трябва да дава около 27 килоома. Прочети и тази тема - http://www.carkb.com/Uwe/Forum.aspx/uk- ... Zetec-woes" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; . Ако не можеш да го замериш направо го сменяй. Аз купих някъв за 22лв марка Интермотор (английски). За да го смениш преди това трябва да махнеш кабелите и бобината в която влизат те. Може да замериш и бобината. Трябва да ти дава съпротивление м/у 0,4 и 0,6 ома между среден и крайни пинове. (тук е указано как се мери http://www.autoprospect.ru/ford/fiesta/ ... aniya.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;)
3. Провери си вакуумните маркучи за които съм писал в темата както и PCV клапата. Извади я и я почисти и нея хубаво. Ако имаш пробити или запушени маркучи ги смени.
При мене проблема се оправи чак след смяна на вакуумните маркучета, почистване на дроселовата клапа и стъпковия мотор.
Айде и пиши ко е станало.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта