Тампони за носачи
-
- Status: Извън линия
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Пробва ли да смениш тампоните в комплект, да не би да е, защото единият е по-износен от другия и затова да дърпа. По-принцип смятам да ги сменя и четирите в комплект, въпреки че смених единия носач преди 3000 км, за да не се случи това като при тебе. Момчетата от сервиза ми казаха, че просто не могат да гарантират за реглажа ако сменя само единия, ама де да ги знам и те колко с в час!
-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
- Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Боли ме главата
Имам Орион 1.8 дизел 92 и следният проблем: дясно отпред се чува отчетлив звук, не точно тропане, по-скоро хрущене, когато спра колата, слезна и ритна гумата отвън се чува същият звук. Тъй като пътувам често, а звука е от доста време опитах какво ли не,
Първо смених биалетките
После стегнах и кормилната щанга
След това тампони на носачите - съвсем наскоро
Звука още си го има...
От скоро се появи и лека нестабилност при висока скорост ~120, не зная дали има нещо общо но колата леко се носи при неравности. Отново отидох на сервиз и тествах амотисьори всичко е ОК!!! Сега вече се чудя смених 3 сервиза и всеки казва каквото му скимне, а всичко това е пари
Вече просто не зная какво да правя. Аз съм от Пловдив, ако не друго препоъчайте ми някой сервиз че вече ми писна от "майстори".
Първо смених биалетките
После стегнах и кормилната щанга
След това тампони на носачите - съвсем наскоро
Звука още си го има...
От скоро се появи и лека нестабилност при висока скорост ~120, не зная дали има нещо общо но колата леко се носи при неравности. Отново отидох на сервиз и тествах амотисьори всичко е ОК!!! Сега вече се чудя смених 3 сервиза и всеки казва каквото му скимне, а всичко това е пари

-
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
тук ремонта е по-лесен.нещата,които карат механичната рейка да тропа са основно 4.ще ги изброя според това кое има вероятност да се чупи най-много:vikik написа:Най обикновенна механична рейка?
1. Пластмасова втулка в дясната част на рейката - е това е най-слабото място,защо форд не са я направили метална-не знам.Втулката струва 3-5 лв,смяната - 15-50 + стенд...Има обаче една хитра възможност - изработка на метална втулка от стругар по модел от пластмасова.Не съм го правил лично, но съм чувал отлични отзиви от приятели за това решение.
2. Кормилни щанги - нещата, които свързват рийката с накрайниците.Те са свързани към рейката с ябълковидна връзка, която се износва и започва да тропа.Освен това и колата "дърпа" на една страна при рязко ускорение. Щангите струват 15-20 лв/бр, смяната още толкова+стенд
3.Кормилни накрайници - нещата, които свързват кормилните щанги с главините. Връзката става чрез шарнирен болт, който също се износва/макар и много рядко/ Цените при тях са идентични с тези на щангите.Смяната също
4.Връзките от червяка към волана -имаше някакви карета, които се чупят доса рядко.Цените са приемливи -30-40 лв със смяната.Стенд не се налага.
Сега важния въпрос - Как да разбереш къде е повредата? Нали съм добър

По т.1 - хващаш дясната корм. щанга /от другата страна на червяка/ от към страната на рейката и клатиш нагоре-надолу.Ако има луфт - там е проблема.
По т.2 Същото като т.1, само че клатиш наляво-надясно.
По т.3 Хващаш самите накрайници и пак нагоре-надулу проверяваш за луфт и хлабини. Ако ги откачиш от главините е още по-лесно.
По т.4 При въртене на волана се усеща тракане .Освен това може да се наведеш - над педалите се вижда щангата от волана към червяка, и пак да пробваш за луфтове.
И последно - къде да ремонтираш? Ремонтите по точки 2,3 и 4 не са сложни, във всеки що-годе приличен сервиз ще ти ги направят.Най-удобно е в тъкъв, където правят и стенд. По т.1 е мааалко по-сложно - търси майстор с опит.Ако пък решиш да правиш метална втулка ти трябва и добър стругар...
Еми това е...
ПП Ебаси фермана изписах

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
- Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Боли ме главата
А нещо по моите въпроси от цитата по горе?csteffanov написа:Имам Орион 1.8 дизел 92 и следният проблем: дясно отпред се чува отчетлив звук, не точно тропане, по-скоро хрущене, когато спра колата, слезна и ритна гумата отвън се чува същият звук. Тъй като пътувам често, а звука е от доста време опитах какво ли не,
Първо смених биалетките
После стегнах и кормилната щанга
След това тампони на носачите - съвсем наскоро
Звука още си го има...
От скоро се появи и лека нестабилност при висока скорост ~120, не зная дали има нещо общо но колата леко се носи при неравности. Отново отидох на сервиз и тествах амотисьори всичко е ОК!!! Сега вече се чудя смених 3 сервиза и всеки казва каквото му скимне, а всичко това е париВече просто не зная какво да правя. Аз съм от Пловдив, ако не друго препоъчайте ми някой сервиз че вече ми писна от "майстори".
- adis_78
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 23 фев 2005, 11:34
- Модел на автомобила: лачен фокусник mk1.5
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
1) А когато завиваш дали хрупа - ако да, мозхе лагерчето на Макферсона да е заминало (намира се в горната му част).
2) провери дали не ти се е разхлабила опората на скоростната кутия към купето - издава точно хрупащ звук при спиране (и при подегляне, но тогава не се чува от двигателя)
3) биелетки смени, а тампони на реактивната щанга?
2) провери дали не ти се е разхлабила опората на скоростната кутия към купето - издава точно хрупащ звук при спиране (и при подегляне, но тогава не се чува от двигателя)
3) биелетки смени, а тампони на реактивната щанга?
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Боли ме главата
виж т.2 от моите писания по-горе,освен това провери и тампони на стаб щангаcsteffanov написа:А нещо по моите въпроси от цитата по горе?csteffanov написа:Имам Орион 1.8 дизел 92 и следният проблем: дясно отпред се чува отчетлив звук, не точно тропане, по-скоро хрущене, когато спра колата, слезна и ритна гумата отвън се чува същият звук. Тъй като пътувам често, а звука е от доста време опитах какво ли не,
Първо смених биалетките
После стегнах и кормилната щанга
След това тампони на носачите - съвсем наскоро
Звука още си го има...
От скоро се появи и лека нестабилност при висока скорост ~120, не зная дали има нещо общо но колата леко се носи при неравности. Отново отидох на сервиз и тествах амотисьори всичко е ОК!!! Сега вече се чудя смених 3 сервиза и всеки казва каквото му скимне, а всичко това е париВече просто не зная какво да правя. Аз съм от Пловдив, ако не друго препоъчайте ми някой сервиз че вече ми писна от "майстори".
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Това е телефона на магазина, той се намира на Симеон, но те ще те упътят!T punchev написа:искам да те попитам от каде си купи носа4ите?Аз си копужан такижа носа4и за около 40 лв броиката,и съм доволен,но следвастиа път мислиа да опитам с по скъпи,стото все пак цената е обвързана с ка4ествотоЧ
920-14-32
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
От бронз ли трябва да бъде втулката? Аз наскоро си смених цялата рейка(голем к*р, щото я сменях без канал) със перфектна "втора употреба", ама два месеца градско и тая се разтропа, а като я сложих нямаше грам луфт! Един майстор ми предложи , да ми я направят от пластмаса (полиамид или тефлон, забравих вече) и бил много по-добрия вариант от оригиналната втулка! Повече няма да се занимавам с оригиналния вариант, явно трябва побългаряване! Кой според вас е по-добрия вариант - пластмасова или метална втулка???
Между другото, преди 11000км смених само двата тампона на десния носач с някакви турски май бяха(10лв/бройката)! Досега не са мръднали, нито ми дърпа нанякъде! Ама колко ще изкарат, ще се разбере по-нататък!
Между другото, преди 11000км смених само двата тампона на десния носач с някакви турски май бяха(10лв/бройката)! Досега не са мръднали, нито ми дърпа нанякъде! Ама колко ще изкарат, ще се разбере по-нататък!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост