РАДИАТОР - ТЕЧ
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
РАДИАТОР - ТЕЧ
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ ФИЕСТА МК 2 - РАДИАТОРА ТЕЧЕ ВСЪЩНОСТ СЪЛЗИ И ПИТАНЕТО МИ Е ИМА ЛИ НЯКОЙ ОПИТ ИЛИ ИДЕЯ КАК ДА СЕ ЗАПУШИ МАМКА МУ. ДА ПРОБВАМ ЛИ ВАРИАНТА С НЯКОЯ СМЕСКА В ОХЛАЖДАЩАТА ТЕЧНОСТ ИЛИ С НЯКАКВО ЛЕПИЛО?
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
Моят съвет е да правиш всичко друго,но не и да слагаш някакви мизерий и боклуци които уж спират теча
Разпитай за лепенето как стой въпроса,провери по моргите и за друг радиатор дори не ми се вярва да е много скъп




- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
Варианта е да намериш точното място на пропуск. Трудно е, но се постарай. Тогава ще ти кажем как да си решиш проблема, според зависи къде е. Може маркуч да сълзи, или в съединение скобата да не държи добре. Варианта с прахчетата, аз съм писал - потърси. После големи главоболия имах, и съжелявах.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
Твоя радиатор не е ли метален целия?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
Моят съвет е за нов радиатор, но ако си решил да минаваш тънко като мен, сложи една добавка специално за течове в радиатора. Не и помня точното име, но беше на „Валволин“. Пробвах много разни други глупости, но тази наистина свърши работа. Течна е, тъмнозелена, гъста. Май я купих от ОМВ, но сигурно я има и на други бензиностанции - около 8-9лв. Моят радиатор не сълзеше, а направо си капеше по малко! Вече минаха 6мес. и не съм имал проблем.
Успех!
Успех!

-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
Аз съм ползувал "Алумасил"-алуминиев прах, подава се в бензиностанциите. Половината от цялото количество ми свърши работа без никакви проблеми след това. При теб щом само сълзи, сигурно ще има ефект. При всички положения смяната на радиатор ще е доста по-скъпо и трудоемко. Успех!
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
MADBOY радиатора ми не е метален - меден е. Пробвах с лепило, продължава сълзенето.... снощи пак го свалих и мазах с лепило двукомпонентно на бизон - май го водят течен метал или нещо подобно. подозирам теч от една от клетките при свръзката с тялото от страни. предлагат се в момента по магазините италиански и някакви май белгийски цените варират от 130-280 лв. ще се пробвам с лепилото ако не може и да рискувам с някоя течност за запушване, че зима иде, а съм с летни гуми.
Свалянето и качването на радиатора вече не е трудоемко
нито отнема време - изпедепцах се и съм много бърз
Свалянето и качването на радиатора вече не е трудоемко

4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
С нов радиатор е най-добре, но ако не ти се дават толкова пари с добавка "Стоп лейк" фирмата не я помня също става.Да знаеш че радиатора ти е "пътник" пластмасата старее и ще се пръсне.Добавките ги има по бензиностанциите на големите фирми.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
Ако теча е някъде по медните части направо си щастливец. Както всички знаем медта се калайдисва и проблема се решава много лесно, трябва ти калайджия.naftova pechka написа:MADBOY радиатора ми не е метален - меден е. .......
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
От смесите "керемида с яйце и пипер" съм възхитен от продукта на Holts за спукан блок или глава или гарнитура - това чудо работи, без странични ефекти.
За твоя случай има RadWeld на същата фирма, по бензиностанции ОМВ. Алуминиевите смеси запушват радиатора отвътре, забелязах, но пък баща ми беше ги използвал редовно няколкократно, тъй, че може да е прекалил. Обърни внимание на упътването - обикновено не трабва да има никакъв антифриз, само вода.
Ако може да намериш коя тръбичка тече, запуши я и я направи, ако не - давай с химията.
Ноф по-добре не вземай. Съмнява ме качеството, ама де да знам....
За твоя случай има RadWeld на същата фирма, по бензиностанции ОМВ. Алуминиевите смеси запушват радиатора отвътре, забелязах, но пък баща ми беше ги използвал редовно няколкократно, тъй, че може да е прекалил. Обърни внимание на упътването - обикновено не трабва да има никакъв антифриз, само вода.
Ако може да намериш коя тръбичка тече, запуши я и я направи, ако не - давай с химията.
Ноф по-добре не вземай. Съмнява ме качеството, ама де да знам....
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
благодаря Ви за съветите. Проблема, е че още не мога да открия откъде точно тече. мислех си че съм открил - залепено е вече, но пак мокри. второ сваляне и лепене на мястото където клетките влизат в тялото отстрани - и пак е мокро. почвам леееко да му се изнервям. някъде там ще да е обаче точно къде е трудно да се открие - водицата се стича и мокри навсякъде.
П.П. Наско ще се ослушвам за викове КААААААЛАЙДЖИЯТААААААААААААА ама вече от години не съм чувал
П.П. Наско ще се ослушвам за викове КААААААЛАЙДЖИЯТААААААААААААА ама вече от години не съм чувал

Последна промяна от naftova pechka на 21 окт 2008, 12:13, променено общо 1 път.
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
лепя с течен метал на Хенкел и на Бизон - двукомпонентно лепило след смесване става сиво на цвят. И да добавя - охладителната ми течност в система хич не ме кефи - кафява е! това ръжда ли е или остатъци от предишни добавки отложили се по стените? промиваш правиш струваш и не след дълго ефекта е същия - кафява течност. Даже миналата зима се наложи да промивам радиаторчето на парното, че беше задръстено. Радиатора в момента е приличен НИСАНС та за това не ми се ще да го сменям.
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
разбълникай вода с веро вътре в радиатира и позле надусй с уста или нещо други и ще видиш къде капе. Ако лепиш с епоксидните лепила, трябва да отстраниш мазнините и окисите. Миеш, миеш и със толуол или бензин, изплакваш накрая още веднъж с ацетон или толуол и с ножче изстъргваш метала до метален блясък. Иначе не залепва достатъчно добре. Но пък залепне ли, разчитай на него. Трябва да е абсолютно сухо. Може да нагрееш радиатора с духалка или друга печка, не с горелка, излиза влага от нея. Ако е топъл, ще имаш кратко време за мазане.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
Вече не викат по улиците, заети са с монтаж на "парни" инсталации по домовете.naftova pechka написа:...........
П.П. Наско ще се ослушвам за викове КААААААЛАЙДЖИЯТААААААААААААА ама вече от години не съм чувал
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
Ако теча е на медни части най-добре си е калайдисване - виж някой който се занимава с климатици - той може да ти помогне за калайдисване и запояване на медни тръбички.
С епоксидните лепила ... имам съмнения че ще стане - радиато е подложена на чести цикли охлаждане/нагряване а медта и епоксидните лепила имат различни коефиценти на температурно разширение и в зависимост от това къде и как точно е спуканото - може да не стане, или пък много скоро пак да протече.
Само калайжия му е майката
С епоксидните лепила ... имам съмнения че ще стане - радиато е подложена на чести цикли охлаждане/нагряване а медта и епоксидните лепила имат различни коефиценти на температурно разширение и в зависимост от това къде и как точно е спуканото - може да не стане, или пък много скоро пак да протече.
Само калайжия му е майката

-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
Мястото на сълзене трудно се намира, защото е мокра по-голяма част от радиатора. Най-точно локализирането на теча става така- сваляш радиатора(разбрах,че си добър
), запушваш отворите на гумените съединения, потапяш радиатора в съд с вода и подаваш въздух през гърловината. Спуканото място се вижда веднага. Малко повече играчка е, но е ефективно.Успех, ако ти се занимава!

- venozni1977
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 20 окт 2008, 08:01
- Модел на автомобила: Mondeo 94
- Status: Извън линия
Re: РАДИАТОР - ТЕЧ
naftova pe4ka написа...... Проблема, е че още не мога да открия откъде точно тече. мислех си че съм открил - залепено е вече, но пак мокри.
Ако искаш, можеш да пробваш един продукт, който аз съм си сложил. Restop radiator anti- leak на марката Xenum. Препарата е течен и най-елементарно казано, действа в момента в който си намери някаква пролука. В съприкосновението си с въздуха, той се втвърдява, а останалата част от нето продължава да цирколира. Много е добро според мен. 13лв за 300 ml флаконче
Ако искаш, можеш да пробваш един продукт, който аз съм си сложил. Restop radiator anti- leak на марката Xenum. Препарата е течен и най-елементарно казано, действа в момента в който си намери някаква пролука. В съприкосновението си с въздуха, той се втвърдява, а останалата част от нето продължава да цирколира. Много е добро според мен. 13лв за 300 ml флаконче
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта